11 День практики (02.03.2020)

Одинадцятий день виробничої педагогічної практики.

   Одинадцятий день виробничої практики пройшов гарно. Спільну мову з дітьми я знайшла з першого ж дня нашого знайомства, тому на перервах один одному ми не давали сумувати.
    
   Окрім того, що я відвідувала уроки учнів, мене з товаришами Олена Никандрівна запросила на математичний турнір для учнів початкових класів на тему: "Ерудит". Було цікаво та пізнавально.







Аналіз урока української мови

Тема уроку: "Прислівник, як засіб зв'язку речень у тексті. Морфологічний розбір прислівника"
Мета уроку:
а) навчальна: поглибити знання учнів про прислівник, його виражальні можливості у висловлюваннях; сформувати цілісну систему особистих знань семикласників з теми, структурувати вивчений теоретичний матеріал шляхом здійснення морфологічного розбору прислівників; 
б) виховна: виховувати любов до української мови, художнього слова, повагу до традицій і звичаїв українського народу. 
в) розвивальна: розвивати навички виразного читання, культуру зв'язного мовлення, увагу, пам'ять, логічне мислення, вміння грамотно висловлювати свої думки;.
Вчитель: Скорик Тетяна Олександрівна.

   Урок почався  привітанням з класом та перевірки учнів готовності до уроку.
   Кабінет підготовлений до уроку: чисто, свіжо, порядок, освітлення в нормі. Учні підготовлені до уроку (на партах підручник, зошит та ручка). 
   Учитель підготував учнів до роботи: короткочасність оргмоменту, швидке включення учнів у діловий ритм роботи. Учитель познайомив учнів з темою, разом визначили мету та мотивувала вивчення даної теми.
   Учитель розповів нову тему, та по черзі виквикав учнів до дошки для виконування вправ, інші учні виконували вправи в зошиті.
   На уроці були присутні всі 26 учнів, порушення дисципліни протягом уроку в класі не було.
Структура уроку:
  1. Організаційний етап.
  2. Мотивація навчальної діяльності.
  3. Вивчення нового матеріалу.
  4. Осмислення вивченого матеріалу.
  5. Оголошення домашнього завдання.
  6. Підведення підсумків уроку.
   Структура заняття повністю відповідає меті та змісту уроку. Темп заняття був помірним.
   Обсяг поданого учителем матеріалу відповідає темі уроку. Базові поняття в учнів сформовані. Використання різних видів роботи (розповідь, бесіда, вправи практичного характеру) виявилися доцільними та дієвими.
   Учні уважно слухали вчителя та записували вправи в зошити. 
   У цілому можна сказати, що вчитель показав себе висококваліфікованим фахівцем. Тетяна Олександрівна дуже вимогливий педагог, вона вміє знайти спільну мову з дітьми, викликати зацікавленість до матеріалу, який викладається. 
   В свою чергу учні теж показали себе з найкращої сторони.Вони були дисципліновані, відчувалася повага до вчителя і один до одного.
   На уроці і учні, і вчитель отримали задоволення від спілкування. Крім того, школярі дізнались багато чого нового та корисного.

Аналіз уроку алгебри

Тема. Винесення спільного множника за дужки
Мета:
1. навчити учнів застосовува­ти даний спосіб під час розв'язування задач;
2. розвивати внутрішню мотивацію учнів до теми, що вивчається;
3. навчити учнів прогнозувати очікувані результати уроку;
4. відтворити необхідні знання та вміння для досягнення ре­зультатів уроку.
Очікувані результати: вміти використовувати спосіб під час розв'язування задач в стан­дартних ситуаціях, в нових, змінених умовах
Тип уроку: формування та вдосконалення вмінь і навичок.
Структура уроку:
  1. Організаційний етап.
  2. Мотивація навчальної діяльності.
  3. Вивчення нового матеріалу.
  4. Осмислення вивченого матеріалу.
  5. Оголошення домашнього завдання.
  6. Підведення підсумків уроку.
 
 Основні завдання уроку були сформульовані педагогом чітко і зрозуміло. Викладач показує приклади розв'язання вправ зрозуміло і доступно, пояснюючи важливі для розуміння учнями моментів, учитель вказує і виправляє помилки в процесі виконання вправ учнями. Правильно підібрані вправи за рівнями складності дозволяють нарощувати складність у міру засвоєння матеріалу. Учні до занять ставляться з великим ентузіазмом, охоче вирішують завдання в зошитах, але відсутня мотивація для рішень завдань на дошці. Вступна частина уроку містить контроль над придбаними знаннями, і введення в новий матеріал, що готує дітей до основної його частини. Викладач відноситься до дітей з повагою, розумінням, дотримується тактовність. Урок проводиться згідно з програмою. Перед уроком вчитель складає конспект уроку, в якому розглянуті методики проведення уроку, їх доцільність.
   Під час уроку вчитель привертає увагу учнів, ставлячи питання, іноді виходить на рівень діалогу з учнями. Методи навчання і виховання досить результативні, не складні, скоординовані, діти швидко їх засвоюють. У процесі уроку вчитель виправляє помилки в рішеннях прикладів, у випадках ускладнень робить підказки. Викладач дотримується дидактичних принципів навчання та виховання: активності, наочності навчання, систематичності, послідовності, доступності. Привертає увагу дітей до аналізу виконаних завдань, самооцінцки. Учні ставляться до занять позитивно, по можливості виконують усі вправи уроку. Час уроку доцільно розподілено за рівнями складності. У заключній частині уроку закріплення основних моментів. Проводиться підведення підсумків уроку, дається домашнє завдання.

Немає коментарів:

Дописати коментар