На третій день практики, з Оленою мали змогу відвідати на 11:00 практичне заняття групи МІ-19 у Ірини Василівни.
На початку пари викладач представела нас студентам, та повідомила, що деякі пари їм проводитеме Олена.
В першій частині пари викладач оголосила план роботи, та представила студентам з поясненням логіко-математичний аналіз теми: "Натуральні числа і дії з ними" за підручником: "Математика, 5-й клас, О. С. Істер". Детально розглянули витяг з програми (очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів та зміст навчального матеріалу), логіко-математичний аналіз теоретичного матеріалу (поняття (нові, базові), факти, способи діяльності), логіко-математичний аналіз формулювання означень основних понять (натуральне число, десятковий запис числа і т.д.). Розглянули та проаналізували як тема: "Додавання натуральних чисел. Властивості додавання." представлена у підручнику (параграф 3).
Представлений матеріал викладача будується логічно, послідовно, має аналітичний характер, базується на науковій основі, ілюструється прикладами. Зміст підібраного матеріалу відповідає віковим та індивідуальним особливостям студентів. Зміст матеріалу відповідає найновішим науковим знанням із даної теми. Матеріал пов'язується з практикою студентів у майбутньому. Для підбору матеріалу викладач використовував великий обсяг додаткової літератури.
В другій частині пари студенти демонструючи свої екрани виступали по темам.
Викладач відмітив дружність групи, оскільки студенти допомагати один одному з демонструванням їхнього матеріалу. Студентам, які виконали завдання не повністю, Ірина Василівна допомагала редагувати деякі елементи опрацьованої теми та дозволила на наступний раз допрацювати її.
Виступи студентів такого роду дають можливість розвинути комунікативні навички (мовлення та слухання), навчитися переконливо висловлювати свої погляди, використовуючи
прийоми вербальної та невербальної комунікації, удосконалити вміння спілкуватися з аудиторією, сформувати навички підготовки та аналізу (самоаналізу) виступів.
Наприкінці, Ірина Василівна відзначила самостійну роботу Аліни Петренко, оскільки серед усіз у неї найвищий бал. Також було задане домашнє завдання: завершити логіко-математичний аналіз та завантажити в мудл.
Висока працездатність студентів на практиці забезпечувалась за рахунок високого професіоналізму викладача, диференційованого підходу до студентів, логічним взаємозв’язком між частинами практики, раціональним розподілом часу. На практиці розв’язувались у взаємозв’язку освітні, виховні розвивальні завдання.
Після пари була проведена консультація з Іриною Василівною, щодо предзахисту магістерських робіт, яка відбудеться у п'ятницю 12.11.2021.
Немає коментарів:
Дописати коментар