Сьогодні у мене був досить завантажений день, тому встигла відвідати тільки перший урок фізики.
Тема: "Криволінійний рух під дією незмінної сили тяжіння".
Мета уроку:
а) навчальна: застосувати знаня, уміня і навички учні з данної теми;
б) розвивальна: уміння вчитися впродовж життя - організовувати та планувати свою навчальну діяльність;
в) виховна: спілкування державною мовою - аргументувати, доводити правильність тверджень; соціальна та громадянська компетентності - висловлювати власну думку, слухати і чути інших.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань, умінь та навичок.
При проведенні уроку вчитель дотримувався загально дидактичних вимог, спираючись на вимоги шкільної програми. Час був раціонально розподілений. Виконуючи деякі усні вправи, не всі учні змогли правильно відповісти на питання (звернути увагу на збільшення усних вправ на уроках потрібно вчителю). Урок відповідав принципам науковості, послідовності. Були систематизовані знання, отримані раніше.
Всі використані методи та прийоми були ефективними, бо сприяли реалізації поставленої мети та намічених завдань. Дидактичний матеріал допомагав закріпити й перевірити знання учнів з теми. Мозковий штурм активізував розумову діяльність школярів. Науковий ланцюжок допоміг узагальнити учбовий матеріал та дав зрозуміти, чи всі усвідомили матеріал даної теми. Усні вправи мали певне порівняльне спрямування та розвивав усне мовлення учнів. Ілюстративний метод і використання відео було спрямоване на зорове сприйняття учбового матеріалу й ефективність досліджень при виконанні лабораторної роботи. «Бланк оцінювання знань» – це самооцінка, яка показала учням, де і які прогалини є в знаннях, на що звернути увагу. В середині уроку вчитель використала «Валеологічну паузу» із музичним супроводом, що дало змогу відпочити очам і налаштувати учнів на виконання лабораторної роботи.
Засоби навчання, обладнання ефективно допомагали реалізувати мету уроку. Використання ІКТ дає більш ефективно використовувати час на уроці.
Учні показали знання з Інструкажу з БЖД, вміння працювати з обладнанням, дотримуючись інструкції до лабораторної роботи, були наполегливими, охайними. Учням вдалися всі досліди, зроблені розрахунки.
Урок був результативний. Спрацювали всі методи і прийоми на уроці. Учні виконали лабораторну роботу. Також відчувалася віддача школярів на уроці: вони були зацікавлені процесом роботи з приладами. Використала вчитель також технологію «Створення ситуації успіху», щоб бачити в кожній дитині особистість і зацікавити учнів предметом фізика. Мета уроку була досягнута.
Так як не вистачає обладнання для проведення лабораторних робіт, було б чудово включати в урок групову роботу, вчитель це робить при виконанні фронтальних лабораторних робіт, але є деякі учні, які нічого не будуть робити на певних етапах уроку. Тому б хотілося більше приладів і матеріалів для практичних робіт. Більше використовувати комп’ютерне обладнання при проведенні уроків.
Немає коментарів:
Дописати коментар