Модуль 6 💻

Спілкуванні та співробітництво в Інтернеті
Тема: Використання Інтернету для спілкування та співробітництва.

Основна діяльність:
• Обговорити проблеми безпечного та відповідального використання Інтернету
• Навчитися додавати у вікі-середовищі зображення та внутрішні посилання на вікі-статті
• Ознайомитися із особливостями комунікаційних сервісів Інтернету
• Створити мережевий опитувальник для спілкування з учнями в Інтернеті
• Ознайомитися з особливостями Інтернет-сервісів для співробітництва
• Створити документ для спільного редагування та надати різний рівень доступу для користувачів

У цьому модулі ми обговорили проблеми безпеки роботи учнів в Інтернеті; запланували, як учні будуть використовувати Інтернет для співпраці та спілкування при виконанні завдань проектів.
Також  я розповсюдила посилання на ОНЛАЙН ОПИТУВАЛЬНИК НА ТЕМУ: "Що я знаю і вмію? Перпендикулярні та паралельні прямі" своїм колегам, щоб вони відповіли на запропоновані питання.


Ви маєте подбати про безпечну роботу учнів при використанні Інтернету перед тим, як вони почнуть користуватися Інтернет ресурсами. Як застерігти учнів від доступу до ресурсів, які містять небезпечний або заборонений для них матеріал або від спілкування з людьми, які можуть становити загрозу для них? Як ви переконаєтеся, що учні створюють відповідне наповнення Інтернету та конструктивно спілкуються з іншими? Один з доступних засобів безпеки учнів та ефективного використання ними Інтернету – встановити правила користування Інтернетом (ПКІ). ПКІ – це письмова угода, яка описує положення та умови користування Інтернетом і підписується учнями, їхніми батьками та вчителями. ПКІ мають включати правила проведення пошуку в Інтернеті, розміщення на сайтах імен учнів, а також зображень (картинок, фото чи відео) та аудіокліпів з учнями в Інтернеті.

Лише укладання документа ПКІ недостатнє для того, щоб забезпечити дотримання учнями описаних правил. Потрібно постійно відслідковувати їх дотримання та бути впевненими, що учні діють відповідально при користуванні Інтернетом.

Комунікаційні сервіси Інтернету під час вивчення теми суттєво розширюватимуть спільноту, у якій спілкуються та навчаються учні. Це відбувається за умови ефективного використання електронної пошти, чатів, сервісів надсилання миттєвих повідомлень, онлайнових опитувань та технологій передавання голосових повідомлень через Інтернет. Ви та ваші учні можете обговорювати питання теми, отримувати думки інших людей за межами класу щодо вашої роботи, збирати нові дані та ділитися ідеями з іншими вчителями та учнями, з експертами та людьми з різних країн світу.

Учні можуть використовувати комунікаційні сервіси Інтернету для:
• спілкування з тими, хто знаходиться поза класною кімнатою;
• отримання вражень та відгуків інших людей щодо створеного ними продукту;
• спільної роботи над навчальними проектами в групах чи парах в режимі реального часу разом з іншими учасниками;
• участі в інтерактивних обговореннях;
• додаткової практики з використання писемного мовлення;
• додаткової практики з використання усного мовлення;
• спільного використання (створення, редагування) з іншими людьми документів та інших електронних ресурсів (зокрема текстових файлів, електронних таблиць, презентацій) як в режимі реального часу, так і відстроченого в часі;
• збирання даних від багатьох людей за допомогою онлайн-опитування.

ПРАВИЛА Інтернет-БЕЗПЕКИ ТА Інтернет-ЕТИКИ
ДЛЯ ДІТЕЙ І ПІДЛІТКІВ

                                      
1. Ніколи не давайте приватної інформації про себе (прізвище, номер телефону, адресу, номер школи) без дозволу батьків.

2. Якщо хтось говорить вам, надсилає вам, або ви самі віднайшли у мережі щось, що бентежить вас, не намагайтеся розібратися в цьому самостійно. Зверніться до батьків або вчителів - вони знають, що треба робити.

3. Зустрічі у реальному житті із знайомими по Інтернет-спілкуванню не є дуже гарною ідеєю, оскільки люди можуть бути дуже різними у електронному спілкуванні і при реальній зустрічі. Якщо ж ви все ж хочете зустрітися з ними, повідомте про це батьків, і нехай вони підуть на першу зустріч разом з вами.

4. Не відкривайте листи електронної пошти, файли або Web-сторінки, отримані від людей, яких ви реально не знаєте або не довіряєте.

5. Нікому не давайте свій пароль, за виключенням дорослих вашої родини.

6. Завжди дотримуйтесь сімейних правил Інтернет-безпеки: вони розроблені для того, щоб ви почували себе комфортно і безпечно у мережі.

7. Ніколи не робіть того, що може коштувати грошей вашій родині, окрім випадків, коли поруч з вами батьки.

8. Завжди будьте ввічливими у електронному листуванні, і ваші кореспонденти будуть ввічливими з вами.

9. У електронних листах не застосовуйте текст, набраний у ВЕРХНЬОМУ РЕГІСТРІ - це сприймається у мережі як крик, і може прикро вразити вашого співрозмовника.

10. Не надсилайте у листі інформації великого обсягу (картинки, фотографії тощо) без попередньої домовленості з вашим співрозмовником.

11. Не розсилайте листи з будь-якою інформацією незнайомим людям без їхнього прохання - це сприймається як "спам", і звичайно засмучує користувачів мережі.

12. Завжди поводьтеся у мережі так, як би ви хотіли, щоб поводилися з вами!

Немає коментарів:

Дописати коментар