13 День практики (24.11.2021)

     Сьогодні я відвідала практичне заняття Грідіної Олени на тему: «Розгорнутий план-конспект уроку теми «Ознаки подільності на 2, 10, 5»» для студентів групи МІ-19.

        Практикантка вітає студентів, відзначає присутніх, готує студентів до роботи. Цей етап не займає багато часу, але дуже важливий для мобілізації уваги студентів та внутрішньої готовності до перевірки знань, отриманих на попередньому занятті і вивчення нового матеріалу.
        Завдання другого етапу уроку - встановити правильність і усвідомленість засвоєних на попередньому занятті знань. Олена потроху опитує всіх присутніх. Якщо студент вагається з відповіддю, пропонує іншим допомогти йому з формулюваннями, щось додати, висловити свою точку зору, сама допомагає і направляє хід думок студентів. 
          Олена повідомляє тему заняття. Завдання цього етапу-організувати і направити до мети пізнавальну діяльність студентів. Час від часу викладач акцентує увагу на якихось важливих фактах: «А ось тут давайте детальніше», «Це дуже важливо». Таким чином, вона звертає увагу студентів на якісь значущі, ключові факти, що є ключем до розв'язання якогось питання, проблеми.  
        Це мотивує студентів, сприяє виробленню в них вміння виділяти головні думки, суттєві сторони досліджуваного матеріалу, вчить їх мислити аналітично, складаючи з окремих епізодів цілісну картину. 
         



    Потрібно відзначити, що студенти активно включаються в обговорення питань, що задаються викладачем, не соромляться висловлювати свої думки. Практикантка же заохочує таку активність схвалюючими фразами: «Молодець», «Правильно», «Так, саме так» і т.д. Це сприяє внутрішньому розкріпаченню студентів, ніхто не відчуває себе зайвим, студентам дуже приємно усвідомлювати, що їх думка має значення, що вони можуть побачити якісь приховані закономірності і факти, а значить, здатні мислити глибоко і серйозно. 
    Викладач досить ефективно засобами уроку формує уміння та навички студентів. Що показує засвоєння ними навчального матеріалу.
      



    Олена впевнено і наполегливо вимагає виконань завдань уроку. Досить уміло тримається перед групою, володіє нею. До студентів ставиться з повагою, дотримується тактовністі. Взаємини студентів з практиканткою доброзичливі.  Олена дає вказівки студентам правильно, її мова чітка. До окремих студентів застосовує індивідуальних підхід.        



    Таким чином, основні завдання заняття були сформульовані педагогом чітко і ясно. Олена показує приклади  завдань доступно, пояснюючи важливі для розуміння студентами моменти, вказує і виправляє помилки в процесі виконання роботи студентами.  
    Правильно підібрані вправи за рівнями складності дозволяють нарощувати складність у міру засвоєння матеріалу. Вступна частини уроку містить актуалізацію опорних знань     і введення в новий матеріал, що готує студентів до основної його частини. Олена ставиться до студентів з повагою, розумінням, дотримується тактовності. Заняття проводиться згідно з програмою. Перед парою практикантка складає конспект, в якому розглянуто методики проведення заняття, їх доцільність. 
             Під час уроку привертає увагу студентів, ставлячи питання, іноді виходить на рівень діалогу з ними. Методи навчання і виховання досить результативні, не складні, скоординовані, діти швидко їх засвоюють. У процесі пари викладач виправляє помилки  у випадках утруднень робить підказки. 
    Олена дотримується дидактичних принципів навчання і виховання: активності, наочності навчання, систематичності, послідовності, доступності.  
         Приваблює студентів до аналізу виконаних завдань, самооцінці. Студенти ставляться до занять позитивно, по можливості виконують всі вправи пари.
Час заняття доцільно розподілено за рівнями складності. 
    У процесі практичного заняття всі завдання Оленою виконані на  достатньому  рівні    виконані освітні, виховні і розвиваючі завдання.



Немає коментарів:

Дописати коментар