22 День практики (12.10.2021)

 Сьогодні провела урок геометрії на тему: "Зображення фігур у стереометрії".

    Мета уроку: 
   а) навчальна: сформувати поняття про утворення паралельних проекцій основних фігур; сформувати вміння виконувати зображення просторових фігур на площині;
  б) розвивальна: уміння вчитися впродовж життя - організовувати та планувати свою навчальну діяльність; 
 в) виховна: спілкування державною мовою - аргументувати, доводити правильність тверджень; соціальна та громадянська компетентності - висловлювати власну думку, слухати і чути інших.

    Тип уроку: засвоєння нових знань та вмінь.




Урок проводиться в класі математики, який оснащений необхідним обладнанням. Наявним  є спеціальне обладнання: інструменти, плакати, стенди, готові вироби. Гігієнічні умови забезпечені: освітлювальний, повітряний, тепловий режими в нормі, рівень шуму задовільний.
Робоче місце вчителя організовано раціонально, як і робоча зона. Учні користуються підручниками з математики, наочністю: плакатами, таблицями. Кабінет математики естетично оформлено, як  і засоби праці. 
Реалізація плану уроку «добре». Весь запланований матеріал подано учням.
Я з повагою ставилася до учнів, йшла на компроміс задля їх розвитку. На уроці вела себе тактовно, врівноважено, не кричала; демократична у спілкуванні з учнями; жести і міміка відповідні. 
Мова образна, різноманітна, чітко вимовляла звуки, слова, фрази. Швидкість мовлення середня, тому діти легко її сприймають. 
Зворотній зв'язок був налагоджений. Учні охоче відповідали на запитання, не боялися задавати їх.
Наявний зміст у зошитах учнів відповідає темі уроку, записані основні положення, є малюнки з поясненням. Класний журнал заповнений змістовно. Урок почався своєчасно. Мета уроку відповідає структурі і є досягнутою, формулюється чітко, конкретно і лаконічно. На це вказує активність учнів під час опитування в кінці уроку.
Всі факти, які повідомлялись учням – достовірні і науково обґрунтовані, подано багато додаткової цікавої та корисної інформації. Я користувалася проблемним методом навчання.
Навчальний  матеріал структурно організований, урок почався актуалізацією опорних знань.
Наявні  знання глибокі та усвідомлені, що дозволяє вільно орієнтуватись в матеріалі і не розгубитись від несподіваних запитань.
Навчальний  матеріал подається доступно і посильно. Оптимально вибрана кількість навчального матеріалу, він не перевантажений.
Матеріал  подано цікаво для учнів, я пояснила практичну значущість теоретичної бази.
Головна дидактична мета уроку досягнута «добре».
Режим роботи нормальний. Раціонально та ефективно використовувався робочий час. Використані такі методи навчання, як розповідь, пояснення, навчальна дискусія.
Тематичний матеріал відповідає віку і рівню розвитку учнів, в ньому викладено проблемність, актуальність даної теми.
Уміння раціонально планувати, контролювати, коригувати індивідуальну та колективну діяльність, готувати матеріальну базу «добре». Під час уроку змінюються види діяльності: опитування, пояснення,  показ трудових прийомів.
Володіння методами наукової організації праці «відмінно».
Учні на уроці активні, хоча є виключення, задоволені працею, проявляють ініціативу в діяльності. Учні готові до праці, проявляють інтерес до поданого матеріалу.
Рівень самостійного мислення в учнів високий, з творчим підходом до праці. Вони чітко формують відповідь, розв’язують поставлені трудові завдання. Вдосконалюють вміння аналізувати і оцінювати свою роботу і роботу одногрупників.
Темп навчальної діяльності середній. Культура праці учнів «добре».
    Діти відповідальні під час виконання трудових завдань, бережно ставляться до інструментів та матеріалів. Учні якісно виконують трудові прийоми, дотримуються їх особливостей. Діти використовують знаряддя та предмети праці за призначенням.



Немає коментарів:

Дописати коментар