8 День практики (22.09.2021)

 

    Сьогодні я провела заліковий захід з інформатики: «КВК для інфоманів».

    Мета заходу:

    - навчальна: підвищити рівень знань учнів з інформатики; розвивати в учнів пізнавальні інтереси, потребу глибокого і творчого оволодіння знаннями, прагнення постійно знайомитись з найсучаснішими досягненнями науки і техніки;

    - розвивальна: розвивати творче мислення, самоосвітню, інформаційну та життєтворчу компетенції;

    - виховна: виховувати позитивні мотиви до навчальної діяльності, створювати умови для самореалізації.

    Форма проведення: турнір.

    Місце проведення: кабінет інформатики.

    Обладнання: карточки з закодованими реченнями, пластиковий посуд, таблички з буквами, дипломи, ноутбук, проектор.

    Після уроків ми зібралися у класній кімнаті, можна сказати, що з допомогою класного керівника і завчасною підготовкою дітей захід пройшов майже на відмінно, оскільки деякі учні були пасивними. деякі соромилися брати участь у конкурсах. Але всі один одного підтримували, підбадьорували, адже я підготовила веселий, корисний для знань учнів захід, їм було цікаво проводити саме так час разом, діти були в захваті.

    Відвідала уроки Української мови та Історії України.

    З української мови на тему: "Лексичні й фразеологічні синоніми, антоніми. Синонімічне багатство української мови".
    Мета уроку: 
    а) навчальна: формувати в учнів знання про лексичні й фразеологічні синоніми, антоніми;
  б) розвивальна: уміння вчитися впродовж життя - організовувати та планувати свою навчальну діяльність; 
 в) виховна: спілкування державною мовою - аргументувати, доводити правильність тверджень; соціальна та громадянська компетентності - висловлювати власну думку, слухати і чути інших.

    Тип уроку: комбінований (урок засвоєння та застосування нових знань, умінь та навичок).

    Упродовж уроку знання застосовувались у вправах, учні зробили значний крок на шляху розвитку. Навчання здій­снювало вплив на розвиток і ви­ховання школярів, тому що учитель враховував навчальні можливості кожного з них. Урок сприяв роз­витку кожної дитини, її пам’яті, мислення, волі, ефективно орга­нізовувалась пізнавальна діяль­ність школярів.

    Майстерність учителя вияв­лялася у тому, що знання, набу­ті учнями на попередніх уроках, вдало застосовуються і надалі, повторення оптимально спів­відноситься з вивченням ново­го матеріалу таким чином, що для цього не потрібно спеціаль­но виділяти час. Систематич­на робота вчителя в даному на­прямку дасть змогу повторюва­ти учнями матеріал без завдань для домашнього повторення за підручником. Весь клас працював активно і з інтересом.



    З історії України на тему: "Бойові дії на території України в 1916 — на початку 1917 р.".
    Мета уроку: 
    а) навчальна: ознайомити учнів з історією воєнних дій на території України в 1916–1917 рр.;
  б) розвивальна: уміння вчитися впродовж життя - організовувати та планувати свою навчальну діяльність; 
 в) виховна: спілкування державною мовою - аргументувати, доводити правильність тверджень; соціальна та громадянська компетентності - висловлювати власну думку, слухати і чути інших.

    Тип уроку: урок засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  
    Урок проводився в формі лекції. Вчитель розповідала матеріал, а учні уважно слухали вчителя і конспектували найголовніше. Під час уроку вчитель привертала увагу учнів, ставлячи питання, іноді виходить на рівень діалогу з учнями. Методи навчання і виховання досить результативні, не складні, скоординовані, діти швидко їх засвоюють. У процесі уроку виправляє помилки в рішеннях прикладів, у випадках ускладнень робить підказки. Урок проведено  організаційно,  чітко  підкреслено  важливі  моменти, використана  наглядність. Мета  уроку  досягнута. Учні  оволоділи новими знаннями, розвинувши наукове бачення  світу.  Урок проведений  на  достатньому  научному,  методичному  і  етичному  рівні.  Учні активно працювали на уроці.

Немає коментарів:

Дописати коментар