14 День практики (30.09.2021)

    З сьогоднішнього дня я почала інтерпретацію результатів соціометричного дослідження за даними, які зібрала нещодавно проходячи з учнями опитування. 


    Провела урок інформатики на тему: "Інструктаж з БЖД. Поняття про штучний інтелект, інтернет речей, Smart-технології та технології колективного інтелекту".
    Мета:
    а) навчальна: познайомити учнів з поняттям про штучний інтелект; розповісти, як колективний інтелект пов’язаний зі штучним інтелектом; сформувати поняття: Інтернет речей та Smart-технологій;
    б) розвиваюча: сприяти всебічному розвитку особистості; розвивати практичні вміння та навички учнів щодо наочного представлення інформації за допомогою комп’ютера; для формування наукового світогляду зазначити використання штучного інтелекту та Smart-технологій в житті людини;
   в) виховна: виховувати інформайційно-освідчену людину, свідоме ставлення до формування інформаційної та комунікативної компетенції.
Тип уроку: комбінований урок (засвоєння та застосування нових знань, умінь, навичок).

    Дидактичне забезпечення: Морзе Н. В. Інформатика (рівень стандарту): підруч. для 10(11) кл. закладів загальної середньої освіти / Н. В. Морзе, О. В. Барна. – К.: УОВЦ «Оріон», 2019. - 240 с.
    Методичне забезпечення: Кацалап М. Н. Урок на тему: «Поняття про штучний інтелект, інтернет речей, Smart-технології та технології колективного інтелекту» [Електронний ресурс] / М. Н. Кацалап // Освітній проект «На Урок» для вчителів. – 2018. – Режим доступу до ресурсу: https://naurok.com.ua/urok-na-temu-ponyattya-pro-shtuchniy-intelekt-internet-rechey-smart-tehnologi-ta-tehnologi-kolektivnogo-intelektu-68038.html; Пронь О. В. Поняття про штучний інтелект, інтернет речей, Smart-технології [Електронний ресурс] / О. В. Пронь // Національна освітня платформа Всеосвіта. – 2021. – Режим доступу до ресурсу: https://vseosvita.ua/library/tema-ponatta-pro-stucnij-intelekt-internet-recej-smart-tehnologii-431605.html.

    Програмне забезпечення: Windows, графічний редактор Microsoft PowerPoint.
    Апаратне забезпечення: дошка, ноутбук, проектор, комп’ютери, підключені до мережі Інтернет.


    Я підготувалася до уроку, та мала написаний конспект, підготовлений фрагмент презентації з теми для пояснення нового матеріалу та етапу рефлексії.
    Кабінет підготовлений до уроку: чисто, свіжо, порядок, освітлення в нормі. Учні підготовлені до уроку (на партах зошити, ручки). Комп’ютери увімкнені, на режимі очікування. Я підготувала учнів до роботи: короткочасність оргмоменту, швидке включення учнів у діловий ритм роботи. Також познайомила учнів з темою уроку, разом визначили мету та мотивувала вивчення даної теми. На уроці були відсутні 3 учні, порушення дисципліни протягом уроку в класі не було.
    Структура заняття повністю відповідає меті та змісту уроку. Темп заняття був помірним. Практичні завдання підібрала вдало. Підсумок уроку провела за допомогою рефлексії.
    Урок проведено на високому науково-методичному рівні. Всі етапи уроку послідовно змінювалися. Закріпила набуті учнями знання та підвела підсумок уроку.
    Добре володіла матеріалом, мала підготовлений конспект. Спілкувалась з учнями літературною мовою, яка була чіткою і виразною. Голос добре поставлений, відсутня монотонність. Під час виконання практичного завдання намагалася приділяти учням однакову кількість уваги.
    На уроці використовувала метод евристичної бесіди, лекція клас був активний. Змогла побудувати діалог «учитель-учні». Стиль відносин демократичний. Загальна атмосфера – доброзичливість, робочий настрой, співпраця. Під час виконання практичного завдання учні усвідомлювали зв'язок теми, яку вони вивчають з навколишнім середовищем.
    Поставлену мету досягла. Учні удосконалили навички роботи з графічним редактором Microsoft PowerPoint. Є бажання користуватися додатковою літературою. Для більш якісного вивчення матеріалу на уроці, мені необхідно використовувати більше практичного матеріалу. А загалом сподобалось, як впевнено поводила себе на уроці.

    Також відвідала урок хімії на тему: "Гідроліз солей".
    Мета уроку: 
   а) навчальна: формувати в учнів знання про гідроліз солей;
  б) розвивальна: уміння вчитися впродовж життя - організовувати та планувати свою навчальну діяльність; 
 в) виховна: спілкування державною мовою - аргументувати, доводити правильність тверджень; соціальна та громадянська компетентності - висловлювати власну думку, слухати і чути інших.

    Тип уроку: Засвоєння нових знань та вмінь.


    На уроці належним чином було про­ведено перевірку домашнього за­вдання. Оптимально використано час на цю роботу. Перевірка знань учнів характеризується чіткістю мети.
    Опитування мало науковий характер, що в першу чергу обу­мовлювалося вмінням виправляти помилки в ході відповіді та залу­ченням до цієї роботи учнів. Робота з вивчення нового ма­теріалу характеризується кон­кретністю й чіткістю реалізації основних завдань уроку. Виклад нового матеріалу відзначається логічністю, умілим виділенням головного, істотного. 
    Учитель розкриває зміст теми цікаво, до­ступно, з наукових позицій, ви­користовує останні досягнення. 

Немає коментарів:

Дописати коментар