З сьогоднішнього дня я почала інтерпретацію результатів соціометричного дослідження за даними, які зібрала нещодавно проходячи з учнями опитування.
Провела урок інформатики на тему: "Інструктаж з БЖД. Поняття про штучний інтелект, інтернет речей, Smart-технології та технології колективного інтелекту".
Мета:
а) навчальна: познайомити учнів з поняттям про штучний інтелект; розповісти, як колективний інтелект пов’язаний зі штучним інтелектом; сформувати поняття: Інтернет речей та Smart-технологій;
б) розвиваюча: сприяти всебічному розвитку особистості; розвивати практичні вміння та навички учнів щодо наочного представлення інформації за допомогою комп’ютера; для формування наукового світогляду зазначити використання штучного інтелекту та Smart-технологій в житті людини;
в) виховна: виховувати інформайційно-освідчену людину, свідоме ставлення до формування інформаційної та комунікативної компетенції.
Тип уроку: комбінований урок (засвоєння та застосування нових знань, умінь, навичок).
Дидактичне забезпечення: Морзе Н. В. Інформатика (рівень стандарту): підруч. для 10(11) кл. закладів загальної середньої освіти / Н. В. Морзе, О. В. Барна. – К.: УОВЦ «Оріон», 2019. - 240 с.
Методичне забезпечення: Кацалап М. Н. Урок на тему: «Поняття про штучний інтелект, інтернет речей, Smart-технології та технології колективного інтелекту» [Електронний ресурс] / М. Н. Кацалап // Освітній проект «На Урок» для вчителів. – 2018. – Режим доступу до ресурсу: https://naurok.com.ua/urok-na-temu-ponyattya-pro-shtuchniy-intelekt-internet-rechey-smart-tehnologi-ta-tehnologi-kolektivnogo-intelektu-68038.html; Пронь О. В. Поняття про штучний інтелект, інтернет речей, Smart-технології [Електронний ресурс] / О. В. Пронь // Національна освітня платформа Всеосвіта. – 2021. – Режим доступу до ресурсу: https://vseosvita.ua/library/tema-ponatta-pro-stucnij-intelekt-internet-recej-smart-tehnologii-431605.html.
Програмне забезпечення: Windows, графічний редактор Microsoft PowerPoint.
Апаратне забезпечення: дошка, ноутбук, проектор, комп’ютери, підключені до мережі Інтернет.
Я підготувалася до уроку, та мала написаний конспект,
підготовлений фрагмент презентації з теми для пояснення нового
матеріалу та етапу рефлексії.
Кабінет підготовлений до уроку: чисто, свіжо, порядок, освітлення в нормі.
Учні підготовлені до уроку (на партах зошити, ручки). Комп’ютери увімкнені, на
режимі очікування.
Я підготувала учнів до роботи: короткочасність оргмоменту, швидке
включення учнів у діловий ритм роботи. Також познайомила учнів з темою
уроку, разом визначили мету та мотивувала вивчення даної теми.
На уроці були відсутні 3 учні, порушення дисципліни протягом уроку в класі
не було.
Структура заняття повністю відповідає меті та змісту уроку. Темп заняття
був помірним.
Практичні завдання підібрала вдало. Підсумок уроку провела за допомогою рефлексії.
Урок проведено на високому науково-методичному рівні. Всі етапи уроку
послідовно змінювалися. Закріпила набуті учнями знання та підвела підсумок уроку.
Добре володіла матеріалом, мала підготовлений конспект. Спілкувалась з учнями літературною мовою, яка була чіткою і
виразною. Голос добре поставлений, відсутня монотонність. Під час
виконання практичного завдання намагалася приділяти учням
однакову кількість уваги.
На уроці використовувала метод евристичної бесіди, лекція клас був
активний. Змогла побудувати діалог «учитель-учні». Стиль відносин демократичний. Загальна атмосфера – доброзичливість, робочий настрой,
співпраця. Під час виконання практичного завдання учні усвідомлювали зв'язок теми,
яку вони вивчають з навколишнім середовищем.
Поставлену мету досягла. Учні удосконалили навички роботи з графічним редактором Microsoft PowerPoint. Є бажання користуватися додатковою літературою.
Для більш якісного вивчення матеріалу на уроці, мені необхідно
використовувати більше практичного матеріалу. А загалом сподобалось, як
впевнено поводила себе на уроці.
Також відвідала урок хімії на тему: "Гідроліз солей".
Мета уроку:
а) навчальна: формувати в учнів знання про гідроліз солей;
б) розвивальна: уміння вчитися впродовж життя - організовувати та планувати свою навчальну діяльність;
в) виховна: спілкування державною мовою - аргументувати, доводити правильність тверджень; соціальна та громадянська компетентності - висловлювати власну думку, слухати і чути інших.
Тип уроку: Засвоєння нових знань та вмінь.
На уроці належним чином було проведено перевірку домашнього завдання. Оптимально використано час на цю роботу. Перевірка знань учнів характеризується чіткістю мети.
Опитування мало науковий характер, що в першу чергу обумовлювалося вмінням виправляти помилки в ході відповіді та залученням до цієї роботи учнів. Робота з вивчення нового матеріалу характеризується конкретністю й чіткістю реалізації основних завдань уроку. Виклад нового матеріалу відзначається логічністю, умілим виділенням головного, істотного.
Учитель розкриває зміст теми цікаво, доступно, з наукових позицій, використовує останні досягнення.
Немає коментарів:
Дописати коментар