6 День практики (24.02.2020)

Шостий день виробничої педагогічної практики.

   


На шостий день практики учні повернулися в школу з карантину в гарному настрою.
   На консультаціях з вчителями математики та інформатики зрозуміла, що потрібно дещо допрацювати в коспектах уроку.
   Відвідавши уроки, представляю аналіз уроку фізики та української літератури.





Аналіз уроку фізики

Тема уроку: "Взаємодія тіл. Сила. Графічне зображення сил. Рівнодійна сила."
Мета уроку:
а) навчальна: ввести поняття сили, як фізичної величини, що характеризує дію одного тіла на інше; навчити зображувати силу на рисунку, з'ясувати принцип дії динамометра; ознайомитися із правилами додавання сил і визначення їх рівнодійності;
б) виховна: виховувати культуру оформлення задач; охайність, працездатність; патріотичну свідомість шляхом ознайомлення учнів з усною народною творчістю; 
в) розвивальна: розвивати логічне мислення учнів, просторову уяву, пізнавальний інтерес, вміння проводити аналогії; показати учням практичну значущість набутих знань.
Вчитель: Гурова Людмила Вікторівна.

   Урок почався вчасно з привітання та перевірки учнів готовності до уроку, а також з перевірки домашнього завдання.
   Вчитель підготувалась до уроку, вона мала написаний конспект, для пояснення нового матеріалу. 
   Кабінет підготовлений до уроку: чисто, свіжо, порядок, освітлення в нормі. Учні підготовлені до уроку (на партах підручник, зошит та ручка). 
   Учитель підготував учнів до роботи: короткочасність оргмоменту, швидке включення учнів у діловий ритм роботи. Учитель познайомив учнів з темою, разом визначили мету та мотивувала вивчення даної теми.
   На уроці були присутні не всі учні, порушення дисципліни протягом уроку в класі не було.
Структура уроку:
  1. Організаційний етап.
  2. Мотивація навчальної діяльності.
  3. Вивчення нового матеріалу.
  4. Осмислення вивченого матеріалу.
  5. Оголошення домашнього завдання.
  6. Підведення підсумків уроку.
   Структура заняття повністю відповідає меті та змісту уроку. Темп заняття був помірним.
   Обсяг поданого учителем матеріалу відповідає темі уроку. Базові поняття в учнів сформовані. Використання різних видів роботи (розповідь, бесіда, вправи практичного характеру) виявилися доцільними та дієвими.
   Учні уважно слідкували за поданням нового матеріалу та переключались на письмову роботу (записували головні поняття теми під диктовку вчителя).
   У цілому можна сказати, що вчитель показав себе висококваліфікованим фахівцем. Світлана Василівна уміє володіти класом, тримати увагу учнів, активізувати їх діяльність, викликати зацікавленість до матеріалу, який викладається. Стиль, манера спілкуватись, зовнішній вигляд - все казало про те, що викладач відмінно підготувалась до уроку, а також про досвід проведення уроків. 
   В свою чергу учні теж показали себе з найкращої сторони. Вони були дисципліновані, відчувалася повага до вчителя і один до одного.
   На уроці і учні, і вчитель отримали задоволення від спілкування. Крім того, школярі дізнались багато чого нового та корисного.

Аналіз уроку української літератури

Тема уроку: "Олекса Стороженко "Скарб". Гумористичне, викривальне зображення головного героя. Скарб - узагальнений образ щастя. "
Мета уроку:
а) навчальна: продовжити опрацювання ідейно - художнього змісту оповідання Олекси Стороженка "Скарб", дослідити коло морально - етичних проблем, порушення у творі, та особливості зображення головного героя, розкрити символічне (приховане) значення образу - скарбу; з'ясовуючи повчальний характер оповідання; 
б) виховна: виховувати шанобливе ставлення до людини праці і зневагу до ледарів; прищеплювати інтерес до наслідків власної праці, виховувати пошану до звичаїв українського народу, його традицій; 
в) розвивальна: розвивати культуру зв'язного мовлення, логічне мислення, вміння грамотно висловлювати власні думки, співставляти, робити висновки.
Вчитель: Скорик Тетяна Олександрівна.

Урок почався вчасно, привітанням з класом та перевірки учнів готовності до уроку.
Кабінет підготовлений до уроку: чисто, свіжо, порядок, освітлення в нормі. Учні підготовлені до уроку (на партах підручник, зошит та ручка). 
Учитель підготував учнів до роботи: короткочасність оргмоменту, швидке включення учнів у діловий ритм роботи. Учитель познайомив учнів з темою, разом визначили мету та мотивувала вивчення даної теми.
На уроці були присутні 26 учнів, порушення дисципліни протягом уроку в класі не було.
Структура уроку:
  1. Організаційний етап.
  2. Мотивація навчальної діяльності.
  3. Вивчення нового матеріалу.
  4. Осмислення вивченого матеріалу.
  5. Оголошення домашнього завдання.
  6. Підведення підсумків уроку.
   Структура заняття повністю відповідає меті та змісту уроку. Темп заняття був помірним.
   Обсяг поданого учителем матеріалу відповідає темі уроку. Базові поняття в учнів сформовані. Використання різних видів роботи (розповідь, бесіда, вправи практичного характеру) виявилися доцільними та дієвими.
   У цілому можна сказати, що вчитель показав себе висококваліфікованим фахівцем. Тетяна Олександрівна дуже вимогливий педагог, вона вміє знайти спільну мову з дітьми, викликати зацікавленість до матеріалу, який викладається. 
   В свою чергу учні теж показали себе з найкращої сторони, активно проявляли себе на уроці, відповідали на всі запитання Олени Олександрівни. Їх дуже зацікавив американський письменник, його біографія та мотиви написання його творів.  Вони були дисципліновані, відчувалася повага до вчителя і один до одного.
   На уроці і учні, і вчитель отримали задоволення від спілкування. Крім того, школярі дізнались багато чого нового та корисного.

Немає коментарів:

Дописати коментар