Сьогодні я і мої одногрупники звітували, щодо проходження виробничої практики у закладах середньої освіти.
Перші дні практики не були для мене складними, оскільки я працюю в школі і була знайома з адміністрацією школи, класним керівником 10-го класу та навчальним процесом.
Вчителі уроки яких я відвідувала, давли мені цінні поради та методичні зауваження.
Щодо документації, яку ми повинні були здати наприкінці практики, також не була досить складною, адже з цим вперше ми познайомилися ще на практиці 4-го курсу. Новим та цікавим завданням було з психології, де ми мали скласти психолого-педагогічну характеристику, попередньо проаналізувавши соціоматриці і соціодіаграми, які опрацювали за зібраними даними.
Я удосконалюю свої навички підбирати та використовувати найбільш ефективні, методи, форми та прийоми навчання; підтримувати інтерес та увагу учнівна уроці та проявляти педпгогічний такт, спокій і врівноважений стан у різних педагогічних ситуаціях.
Так наприклад, на 1-шому уроці 10-го класу дивлячись на одну дівчинку, яка начебто і спокійно працювала, але в той час вигляд у неї був зухвалий, із-за вищеною самоцінкою. І я не могла зрозуміти може в мені проблема, може не подобаюся учениці, але як потім виявилося така поведінка притаманна дівчинці завжди, і колеги порадили просто не звертати уваги на це.
Загалом клас невелий, досить дружній, тому як такової проблеми з дисципліною не було.
Педагогічна практика дає змогу перевірити як теоретичн знання, так і знання з методики викладання як основної так і додаткової дисциплін, втілити у життя власні плани та ідеї.
А, що саме головне, переконатися у правильності вибору професії.
От я, можу вже точно сказати, що не жалкую про свій вибір.
Немає коментарів:
Дописати коментар