Шістнадцятий день виробничої педагогічної практики.
Сьогодні я провела два уроки: з геометрії на тему: "Контрольна робота №4. Властивість та ознака рівнобедреного трикутника" та з інформатики на тему: "Копіювання та переміщення вмісту клітинок".
За весь час практики я та мої товариші також заміняли уроки математики у 5, 6, 8 класах, що стало непоганим додатковим досвідом для нас.
Аналіз уроку біології
Тема уроку: "Виділення у тварин"
Мета уроку:
а) навчальна: формувати в учнів поняття виділення, виявити особливості видільної системи основних систематичних груп тварин; проаналізувати еволюційні зміни видільної системи тварин;
б) виховна: виховувати дбайливе ставлення до природи, спостережливість, комунікативні компетентності учнів;
в) розвивальна: розвивати допитливість, пізнавальний інтерес, удосконалювати навички роботи з підручником, додатковими джерелами інформації, розвивати логічне і критичне мислення.
а) навчальна: формувати в учнів поняття виділення, виявити особливості видільної системи основних систематичних груп тварин; проаналізувати еволюційні зміни видільної системи тварин;
б) виховна: виховувати дбайливе ставлення до природи, спостережливість, комунікативні компетентності учнів;
в) розвивальна: розвивати допитливість, пізнавальний інтерес, удосконалювати навички роботи з підручником, додатковими джерелами інформації, розвивати логічне і критичне мислення.
Вчитель: Гутник Світлана Василівна.
Урок почався вчасно, привітанням з класом та перевірки учнів готовності до уроку.
Урок почався вчасно, привітанням з класом та перевірки учнів готовності до уроку.
Кабінет підготовлений до уроку: чисто, свіжо, порядок, освітлення в нормі. Учні підготовлені до уроку (на партах підручник, зошит та ручка).
Учитель підготував учнів до роботи: короткочасність оргмоменту, швидке включення учнів у діловий ритм роботи. Учитель познайомив учнів з темою, разом визначили мету та мотивувала вивчення даної теми.
На уроці були присутні 24 учнів, порушення дисципліни протягом уроку в класі не було.
Структура уроку:
- Організаційний етап.
- Мотивація навчальної діяльності.
- Вивчення нового матеріалу.
- Осмислення вивченого матеріалу.
- Оголошення домашнього завдання.
- Підведення підсумків уроку.
Структура заняття повністю відповідає меті та змісту уроку. Темп заняття був помірним.
Обсяг поданого учителем матеріалу відповідає темі уроку. Базові поняття в учнів сформовані. Використання різних видів роботи (розповідь, бесіда, вправи практичного характеру) виявилися доцільними та дієвими.
У цілому можна сказати, що вчитель показав себе висококваліфікованим фахівцем. Світлана Василівна дуже вимогливий педагог, вона вміє знайти спільну мову з дітьми, викликати зацікавленість до матеріалу, який викладається.
В свою чергу учні теж показали себе з найкращої сторони, активно проявляли себе на уроці, відповідали на всі запитання Світлани Василівни. Вони були дисципліновані, відчувалася повага до вчителя і один до одного.
На уроці і учні, і вчитель отримали задоволення від спілкування. Крім того, школярі дізнались багато чого нового та корисного.
На уроці і учні, і вчитель отримали задоволення від спілкування. Крім того, школярі дізнались багато чого нового та корисного.
Аналіз уроку зарубіжної літератури
Тема уроку: ""Останній листок" - гімн людині, котра здатна на самопожертву заради ближнього. Спецтфіка розкриття образу Бермана (непримутна зовнішність, невдаха, найкращий "шедевр" митця. Образи дівчат (Сью, Джоні), їхня динаміка. Особливості художньої мови новели, розповідач."
Мета уроку:
а) навчальна: учні повинні знати зміст новели "Останній листок", риси характеру головного героя; назви художнії засобів, за допомогою яких характеризується герой; знаходити літературний портрет у творі;
б) виховна: виховувати навички логічно мислити;
в) розвивальна: розвивати виразне читання твору.
а) навчальна: учні повинні знати зміст новели "Останній листок", риси характеру головного героя; назви художнії засобів, за допомогою яких характеризується герой; знаходити літературний портрет у творі;
б) виховна: виховувати навички логічно мислити;
в) розвивальна: розвивати виразне читання твору.
Вчитель: Ляшенко Олена Олександрівна.
Урок почався вчасно, привітанням з класом та перевірки учнів готовності до уроку.
Кабінет підготовлений до уроку: чисто, свіжо, порядок, освітлення в нормі. Учні підготовлені до уроку (на партах підручник, зошит та ручка).
Учитель підготував учнів до роботи: короткочасність оргмоменту, швидке включення учнів у діловий ритм роботи. Учитель познайомив учнів з темою, разом визначили мету та мотивувала вивчення даної теми.
На уроці були присутні 24 учнів, порушення дисципліни протягом уроку в класі не було.
Структура уроку:
- Організаційний етап.
- Мотивація навчальної діяльності.
- Вивчення нового матеріалу.
- Осмислення вивченого матеріалу.
- Оголошення домашнього завдання.
- Підведення підсумків уроку.
Обсяг поданого учителем матеріалу відповідає темі уроку. Базові поняття в учнів сформовані. Використання різних видів роботи (розповідь, бесіда, вправи практичного характеру) виявилися доцільними та дієвими.
У цілому можна сказати, що вчитель показав себе висококваліфікованим фахівцем. Олена Олександрівна дуже вимогливий педагог, вона вміє знайти спільну мову з дітьми, викликати зацікавленість до матеріалу, який викладається.
В свою чергу учні теж показали себе з найкращої сторони, активно проявляли себе на уроці, відповідали на всі запитання Олени Олександрівни. Вони були дисципліновані, відчувалася повага до вчителя і один до одного.
На уроці і учні, і вчитель отримали задоволення від спілкування. Крім того, школярі дізнались багато чого нового та корисного.
На уроці і учні, і вчитель отримали задоволення від спілкування. Крім того, школярі дізнались багато чого нового та корисного.
Немає коментарів:
Дописати коментар