Дев'ятий день виробничої педагогічної практики.
Окрім того, що я розпочала проводити уроки, також виконую обов'язки класного керівника, відмічаю відсітніх, назначаю чергових, підтримую порядок в класі на перерві. Перевіряю зошити з самостійними роботами з математики; щоденники.
Також відвідую уроки своїх колег студентів-практикантів. Загалом товариші уроки проводили добре, матеріал був підібраний вдало, дисципліна на урокі була задовільною.
Взагалі після проводження уроку кожен з нас завжди залишається з вчителем і обговорює помилки.
Після уроків ми зібралися у класній кімнаті, можна сказати, що з допомогою класного керівника і завчасною підготовкою дітей захід пройшов майже на відмінно, оскільки деякі учні були пасивними. деякі соромилися брати участь у конкурсах. Але всі один одного підтримували, підбадьорували, адже я підготовила веселий, корисний для знань учнів захід, їм було цікаво проводити саме так час разом, діти були в захваті.
Тема уроку: "Чинники стресу і виживання в екстремальних умовах."
Мета уроку:
а) навчальна: сформувати в учнів поняття "стрес" та його види та чинники, дати уявлення про можливі реакції організму на стрес та вплив стресу на здоров'я, вчити розпізнавати ознаки стресу;
б) виховна: виховувати в учнів мотивацію дбайливого ставлення до збереження зміцнення психічної складової здоров'я;
в) розвивальна: розвивати навички самоконтролю.
Вчитель: Подоляка Наталя Олексіївна.
Урок почався вчасно з привітання та перевірки учнів готовності до уроку, а також з перевірки домашнього завдання.
Вчитель підготувалась до уроку, вона мала написаний конспект, для пояснення нового матеріалу.
Кабінет підготовлений до уроку: чисто, свіжо, порядок, освітлення в нормі. Учні підготовлені до уроку (на партах підручник, зошит та ручка).
Учитель підготував учнів до роботи: короткочасність оргмоменту, швидке включення учнів у діловий ритм роботи. Учитель познайомив учнів з темою, разом визначили мету та мотивувала вивчення даної теми.
На уроці були присутні 26 учнів, порушення дисципліни протягом уроку в класі не було.
Структура уроку:
- Організаційний етап.
- Мотивація навчальної діяльності.
- Вивчення нового матеріалу.
- Осмислення вивченого матеріалу.
- Оголошення домашнього завдання.
- Підведення підсумків уроку.
Структура заняття повністю відповідає меті та змісту уроку. Темп заняття був помірним.
Обсяг поданого учителем матеріалу відповідає темі уроку. Базові поняття в учнів сформовані. Використання різних видів роботи (розповідь, бесіда, вправи практичного характеру) виявилися доцільними та дієвими.
Учні уважно слідкували за поданням нового матеріалу та переключались на письмову роботу (записували головні поняття теми під диктовку вчителя).
У цілому можна сказати, що вчитель показав себе висококваліфікованим фахівцем. Наталя Олексіївна уміє володіти класом, тримати увагу учнів, активізувати їх діяльність, викликати зацікавленість до матеріалу, який викладається. Стиль, манера спілкуватись, зовнішній вигляд - все казало про те, що викладач відмінно підготувалась до уроку, а також про досвід проведення уроків.
В свою чергу учні теж показали себе з найкращої сторони. Вони були дисципліновані, відчувалася повага до вчителя і один до одного.
На уроці і учні, і вчитель отримали задоволення від спілкування. Крім того, школярі дізнались багато чого нового та корисного.
Тема уроку: "Тектоніка. Рельєф. Клімат. Рослинний та тваринний світ Антарктиди. Природні багатства, їх використання."
Мета уроку:
а) навчальна: виявити особливості унікальності і своєрідності географічного положення, природи Антарктиди та Південного океанк; дати уявлення про відкриття, подорожі та сучасні дослідження материку; мати уявлення про рослинний та тваринний світ Антарктиди;
б) виховна: виховувати патріотичні, екологічні та естетичні почуття;
в) розвивальна: розвивати пізнавальний інтерес до географії, уміння працювати з картою, атласом, контурною картою; формулювати питання, самостійно мислити, робити висновки.
Вчитель: Коваленко Ірина Володимирівна.
Урок почався вчасно з привітання та перевірки учнів готовності до уроку.
Вчитель підготувалась до уроку, вона мала написаний конспект, різні види карт та ілюстрації рослинного та тваринного світу даного материка.
Кабінет підготовлений до уроку: чисто, свіжо, порядок, освітлення в нормі. Учні підготовлені до уроку (на партах підручник, атлас, контурна карта, зошит та ручка).
Учитель підготував учнів до роботи: короткочасність оргмоменту, швидке включення учнів у діловий ритм роботи. Учитель познайомив учнів з темою, разом визначили мету та мотивувала вивчення даної теми.
На уроці були відсутні 4 учні, порушення дисципліни протягом уроку в класі не було.
Структура уроку:- Організаційний етап.
- Мотивація навчальної діяльності.
- Вивчення нового матеріалу.
- Осмислення вивченого матеріалу.
- Оголошення домашнього завдання.
- Підведення підсумків уроку.
Структура заняття повністю відповідає меті та змісту уроку. Темп заняття був помірним.
Обсяг поданого учителем матеріалу відповідає темі уроку. Базові поняття в учнів сформовані. Використання різних видів роботи (розповідь, бесіда, вправи практичного характеру) виявилися доцільними та дієвими.
Учні уважно слідкували за поданням нового матеріалу та переключались на письмову роботу (записували головні поняття теми рід диктовку вчителя).
У цілому можна сказати, що вчитель показав себе висококваліфікованим фахівцем. Ірина Володимирівна легко знаходить з учнями спільну мову та співпрацює з ними як одне ціле, уміє тримати увагу учнів, активізувати їх діяльність, викликати зацікавленість до матеріалу, який викладається.
В свою чергу учні теж показали себе з найкращої сторони. Вони були дисципліновані, відчувалася повага до вчителя і один до одного. З першого погляду можна сказати, що географія один з найулюбленіших уроків 7-Б класу. Учні із захопленням пізнають новий матеріал та діляться своїми знаннями з іншими.
На уроці і учні, і вчитель отримали задоволення від спілкування.
Немає коментарів:
Дописати коментар