Сьогодні у 10-го класу я провела уроки алгебри та геометрії.
Урок алгебри на тему: "Парні та непарні функції. Розв'язування задач".
Мета уроку:
а) навчальна: удосконалити вміння застосовувати знання з теми "Числові функції та їх властивості" до розв'язування задач;
б) розвивальна: уміння вчитися впродовж життя - організовувати та планувати свою навчальну діяльність;
в) виховна: спілкування державною мовою - аргументувати, доводити правильність тверджень; соціальна та громадянська компетентності - висловлювати власну думку, слухати і чути інших.
Тип уроку: удосконалення знань, умінь та навичок.
Урок як завжди почався з перевірки домашнього завдання, відповіді якого було написано на дошці. Впевнившись, що труднощів не було, перейшла до актуалізації попередніх знань учнів з теми "Функції", яка була проведена у формі фронтального опитування. Після цього провела мотивацію навчальної діяльності учнів за допомогою словесного методу. Таким чином, учні були налаштовані на сприйняття нового матеріалу.
Теоретичний матеріал, як завжди, викладала чітко, систематично, послідовно і лаконічно. Після цього перейшли до розв'язування практичних задач. Спочатку записала на дошці кольоровою крейдою найпростіші функції, а потім учні по черзі виходили до дошки і розв'язували завдання в яких потрібно було вже подумати та застосувати певний алгоритм дій, щоб дізнатися функція яка. Для того, щоб учні краще запам'ятовували, виділяла основні моменти кольоровою крейдою (зокрема правила та теореми з теми парність та непарність функції). Також наголошувала на тому, що парність та непарність функції є на ЗНО, тому їх потрібно добре розібрати.
За результатами роботи учнів біля дошки можна впевнено сказати, що вони достатньо добре зрозуміли новий матеріал. Отже, урок пройшов досить плідно.
За результатами роботи учнів біля дошки можна впевнено сказати, що вони достатньо добре зрозуміли новий матеріал. Отже, урок пройшов досить плідно.
Урок геометрії на тему: "Ознаки паралельності та мимобіжності прямих".
Мета уроку:
а) навчальна: домогтися засвоєння ознак паралельності і мимобіжності прямих; сформувати вміння розв'язувати задачі, що передбачають використання цих ознак;
б) розвивальна: уміння вчитися впродовж життя - організовувати та планувати свою навчальну діяльність;
в) виховна: спілкування державною мовою - аргументувати, доводити правильність тверджень; соціальна та громадянська компетентності - висловлювати власну думку, слухати і чути інших.
Тип уроку: Засвоєння нових знань та вмінь.
Спочатку я перевірила домашнє завдання учнів викликавши до дошки двох учнів, а сама тим часом прошла між рядами і перевірила зошити на виконання домашнього завдання. Під час уроку привертала увагу учнів, ставлячи питання, іноді виходить на рівень діалогу з учнями. Методи навчання і виховання досить результативні, не складні, скоординовані, діти швидко їх засвоюють. У процесі уроку виправляла помилки в рішеннях та міркуваннях при розв'язку задач, у випадках ускладнень робила підказки.
Дотримувалася дидактичних принципів навчання та виховання: активності, наочності навчання, систематичності, послідовності, доступності. Привертала увагу дітей до аналізу виконаних завдань, самооцінцки. Учні ставляться до занять позитивно, по можливості виконують усі вправи уроку. Час уроку доцільно розподілено за рівнями складності. У заключній частині уроку закріплення основних моментів. Потім підвела підсумків уроку та задала домашнє завдання.
Немає коментарів:
Дописати коментар