18 День практики (12.03.2020)

Вісімнадцятий день виробничої педагогічної практики.

   

   День почався з не дуже гарних новин, нажаль, нам повідомили про те, що в Україні вводиться карантин і всі навчальні заклади закриваються на деякий час. Це оначає, що практику ми не зможему пройти в термім, який запланований інститутом.
   Тому після уроків ми з класом зібралися в класній кімнаті та пограли в інтелектуальні ігри на згадку про той час, який були разом.




Аналіз уроку основи здоров'я

Тема уроку: "Чинники стресу і виживання в екстремальних умовах."
Мета уроку:
а) навчальна: сформувати в учнів поняття "стрес" та його види та чинники, дати уявлення про можливі реакції організму на стрес та вплив стресу на здоров'я, вчити розпізнавати ознаки стресу;
б) виховна: виховувати в учнів мотивацію дбайливого ставлення до збереження зміцнення психічної складової здоров'я;
в) розвивальна: розвивати навички самоконтролю.
Вчитель: Подоляка Наталя Олексіївна.

   Урок почався вчасно з привітання та перевірки учнів готовності до уроку, а також з перевірки домашнього завдання.
   Вчитель підготувалась до уроку, вона мала написаний конспект, для пояснення нового матеріалу. 
Кабінет підготовлений до уроку: чисто, свіжо, порядок, освітлення в нормі. Учні підготовлені до уроку (на партах підручник, зошит та ручка). 
   Учитель підготував учнів до роботи: короткочасність оргмоменту, швидке включення учнів у діловий ритм роботи. Учитель познайомив учнів з темою, разом визначили мету та мотивувала вивчення даної теми.
   На уроці були присутні 26 учнів, порушення дисципліни протягом уроку в класі не було.
Структура уроку:
  1. Організаційний етап.
  2. Мотивація навчальної діяльності.
  3. Вивчення нового матеріалу.
  4. Осмислення вивченого матеріалу.
  5. Оголошення домашнього завдання.
  6. Підведення підсумків уроку.
 
 Структура заняття повністю відповідає меті та змісту уроку. Темп заняття був помірним.
Обсяг поданого учителем матеріалу відповідає темі уроку. Базові поняття в учнів сформовані. Використання різних видів роботи (розповідь, бесіда, вправи практичного хєарактеру) виявилися доцільними та дієвими.
   Учні уважно слідкували за поданням нового матеріалу та переключались на письмову роботу (записували головні поняття теми під диктовку вчителя).
   У цілому можна сказати, що вчитель показав себе висококваліфікованим фахівцем. Наталя Олексіївна уміє володіти класом, тримати увагу учнів, активізувати їх діяльність, викликати зацікавленість до матеріалу, який викладається. Стиль, манера спілкуватись, зовнішній вигляд - все казало про те, що викладач відмінно підготувалась до уроку, а також про досвід проведення уроків. 
  В свою чергу учні теж показали себе з найкращої сторони. Вони були дисципліновані, відчувалася повага до вчителя і один до одного.
На уроці і учні, і вчитель отримали задоволення від спілкування. Крім того, школярі дізнались багато чого нового та корисного.

Аналіз уроку географії

Тема уроку: "Північна Америка. Загальні риси клімату. Кліматичні пояси і типи клімату."
Мета уроку:
а) навчальна: поглибити та систематизувати знання про кліматичні чинники, формувати знання про особливості клімату Північної Америки, кліматичні пояси і типи клімату; вдосконалювати практичні уміння та навички характеризувати типи клімату материка за основними показниками та тематичними картами атласу;
б) виховна: виховувати пізнавальну активність, інтерес до вивчення теми, самостійність;
в) розвивальна: розвивати вміння працювати з тематичними картами, аналізувати, порівнювати. 
Вчитель: Коваленко Ірина Володимирівна.

   Урок почався вчасно, привітанням з класом та перевірки учнів готовності до уроку.
   Кабінет підготовлений до уроку: чисто, свіжо, порядок, освітлення в нормі.    Учні підготовлені до уроку (на партах підручник, зошит та ручка). 
   Учитель підготував учнів до роботи: короткочасність оргмоменту, швидке включення учнів у діловий ритм роботи. Учитель познайомив учнів з темою, разом визначили мету та мотивувала вивчення даної теми.
   На уроці були присутні 26 учнів, порушення дисципліни протягом уроку в класі не було.

Структура уроку:
  1. Організаційний етап.
  2. Мотивація навчальної діяльності.
  3. Вивчення нового матеріалу.
  4. Осмислення вивченого матеріалу.
  5. Оголошення домашнього завдання.
  6. Підведення підсумків уроку.
 
 Структура заняття повністю відповідає меті та змісту уроку. Темп заняття був помірним.
   Обсяг поданого учителем матеріалу відповідає темі уроку. Базові поняття в учнів сформовані. Використання різних видів роботи (розповідь, бесіда, вправи практичного характеру) виявилися доцільними та дієвими.
   У цілому можна сказати, що вчитель показав себе висококваліфікованим фахівцем. Ірина Володимиріна дуже вимогливий педагог, вона вміє знайти спільну мову з дітьми, викликати зацікавленість до матеріалу, який викладається. 
   В свою чергу учні теж показали себе з найкращої сторони, активно проявляли себе на уроці, відповідали на всі запитання Ірини Володимирівни.      Вони були дисципліновані, відчувалася повага до вчителя і один до одного.
   На уроці і учні, і вчитель отримали задоволення від спілкування. Крім того, школярі дізнались багато чого нового та корисного.

Немає коментарів:

Дописати коментар