Модуль 5 💻

Інтернет у проектній діяльності учнів
Тема: Організація ефективного пошуку ресурсів для обраної теми. Оцінювання інформаційних електронних ресурсів.

Основна діяльність:

• Використати соціальні сервіси Інтернету для спільного редагування Основних запитань
• Обговорити шляхи забезпечення виконання вимог державних
освітніх стандартів та навчальних програм при використанні
інноваційних педагогічних технологій
• Обговорити ідеї щодо використання Інтернету для розвитку
навичок 21 століття
• Обговорити використання в своїй роботі правових та етичних
питань, пов’язаних з використанням інформаційних технологій, ознайомитися із законами про авторське право
• З’ясувати шляхи використання Інтернету для проведення досліджень
• Ознайомитися з прикладами оцінювання Інтернет-ресурсів та способами навчання цьому учнів
• Адаптувати форму оцінювання Інтернет-сайту для учнів різних вікових груп відповідно до завдань власного проекту



На початку заняття ми заповнили папку портфоліо "Dozvoly" де знаходяться цікаві матеріали, а саме: тест про авторське право, приклад листа про дозвіл, презентація про авторське право для вчителів, презентація про авторське право для учнів.

Абсолютно згоджуюся з думкою про те, що будь-яка людина, яка створює оригінальний продукт своєї інтелектуальної діяльності, заслуговує на отримання компенсації за неї. Така компенсація сприяє створенню творчих робіт, при цьому суспільство одержує користь від зусиль окремих людей. Закони про авторські права захищають право кожної людини відслідковувати, як інші члени суспільства використовують результати їх творчої діяльності. Саме тому важливо, щоб учителі зрозуміли та навчили своїх учнів коректному використанню об’єктів творчої діяльності (різних творів), захищених законами щодо авторських прав.


З доступом до Інтернету та можливістю швидко й легко копіювати різні дані та матеріали з Інтернет-простору часто вчителі та учні не посилаються на авторів таких ресурсів, не вказують джерело, з якого матеріли було скопійовано. Причиною таких ситуацій є неосвіченість та необізнаність із законами про авторські права. Більшість матеріалів з Інтернету - чиясь власність, тому для вчителів важливо знати самим та навчити учнів правильно використовувати інформаційні джерела. Для формування в учнів звички коректно використовувати чужі матеріали, не лише друковані, а й із Інтернету, доцільно оцінювати їх уміння посилатися на використані ресурси Інтернету.

Також я розпочала удосконалення ПРЕЗЕНТАЦІЇ НА ТЕМУ: "Світ павутини паралелей і перпендикулярів" де розробляла: ТАБЛИЦЮ З-Х-Д; ВПРАВИ НА ПЕРЕВІРКУ ЗНАНЬ; та створила організаційну діаграму для оцінювання навчальних потреб учнів: ОПИТУВАЛЬНИК У ВИГЛЯДІ ДІАГРАМИ.



Комунікаційні сервіси Інтернету під час вивчення теми суттєво розширюватимуть спільноту, у якій спілкуються та навчаються учні. Це відбувається за умови ефективного використання електронної пошти, чатів, сервісів надсилання миттєвих повідомлень, онлайнових опитувань та технологій передавання голосових повідомлень через Інтернет. Ви та ваші учні можете обговорювати питання теми, отримувати думки інших людей за межами класу щодо вашої роботи, збирати нові дані та ділитися ідеями з іншими вчителями та учнями, з експертами та людьми з різних країн світу.

Тому основну увагу, сьогодні, я приділила розробці ОНЛАЙН ОПИТУВАЛЬНИКА НА ТЕМУ: "Що я знаю і вмію? Перпендикулярні та паралельні прямі", який створила у  Google Формі, де працювала над оформленням дизайну та знаходженням цікавих, оригінальних завдань.



Онлайнове опитування надає можливість складати опитувальники та збирати відповіді на них через Інтернет. Існують спеціальні веб-сторінки, які дозволяють створювати власні опитування з різними типами запитань: питання з однією правильною відповіддю, з декількома правильними відповідями, зі шкалою оцінок, запитання з пропусками, які потрібно заповнити, тощо. Можна переглядати отримані дані у графіках та діаграмах, а також експортувати їх у програми з опрацювання даних.

Немає коментарів:

Дописати коментар