
Тема: Організація ефективного пошуку ресурсів для обраної теми. Оцінювання інформаційних електронних ресурсів.
Основна діяльність:
• Використати соціальні сервіси Інтернету для спільного редагування Основних запитань
• Обговорити шляхи забезпечення виконання вимог державних
освітніх стандартів та навчальних програм при використанні
інноваційних педагогічних технологій
• Обговорити ідеї щодо використання Інтернету для розвитку
навичок 21 століття
• Обговорити використання в своїй роботі правових та етичних
питань, пов’язаних з використанням інформаційних технологій, ознайомитися із законами про авторське право
• З’ясувати шляхи використання Інтернету для проведення досліджень
• Ознайомитися з прикладами оцінювання Інтернет-ресурсів та способами навчання цьому учнів
• Адаптувати форму оцінювання Інтернет-сайту для учнів різних вікових груп відповідно до завдань власного проекту

Абсолютно згоджуюся з думкою про те, що будь-яка людина, яка створює оригінальний продукт своєї інтелектуальної діяльності, заслуговує на отримання компенсації за неї. Така компенсація сприяє створенню творчих робіт, при цьому суспільство одержує користь від зусиль окремих людей. Закони про авторські права захищають право кожної людини відслідковувати, як інші члени суспільства використовують результати їх творчої діяльності. Саме тому важливо, щоб учителі зрозуміли та навчили своїх учнів коректному використанню об’єктів творчої діяльності (різних творів), захищених законами щодо авторських прав.
З доступом до Інтернету та можливістю швидко й легко копіювати різні дані та матеріали з Інтернет-простору часто вчителі та учні не посилаються на авторів таких ресурсів, не вказують джерело, з якого матеріли було скопійовано. Причиною таких ситуацій є неосвіченість та необізнаність із законами про авторські права. Більшість матеріалів з Інтернету - чиясь власність, тому для вчителів важливо знати самим та навчити учнів правильно використовувати інформаційні джерела. Для формування в учнів звички коректно використовувати чужі матеріали, не лише друковані, а й із Інтернету, доцільно оцінювати їх уміння посилатися на використані ресурси Інтернету.
Також я розпочала удосконалення ПРЕЗЕНТАЦІЇ НА ТЕМУ: "Світ павутини паралелей і перпендикулярів" де розробляла: ТАБЛИЦЮ З-Х-Д; ВПРАВИ НА ПЕРЕВІРКУ ЗНАНЬ; та створила організаційну діаграму для оцінювання навчальних потреб учнів: ОПИТУВАЛЬНИК У ВИГЛЯДІ ДІАГРАМИ.

Тому основну увагу, сьогодні, я приділила розробці ОНЛАЙН ОПИТУВАЛЬНИКА НА ТЕМУ: "Що я знаю і вмію? Перпендикулярні та паралельні прямі", який створила у Google Формі, де працювала над оформленням дизайну та знаходженням цікавих, оригінальних завдань.

Немає коментарів:
Дописати коментар