Ірина Василівна доручила мені перевірити роботи студентів 4-го курсу групи МІ-18, аби спробувати всі форми роботи на практиці.
Роботи були здані з 2-х тем:
3.3 Самостійна робота №1. Трикутники.
Завдання: Розв'язати дві задачі, в яких сформульовано факти про трикутник, фото виконаної роботи у відповідному порядку розмістити у файл формату WORD або PDF, створений файл завантажити в гугл клас.
3.4 Самостійна робота № 2. Ознаки подібності трикутників.
Завдання: Із діючих підручників підібрати або скласти самостійно три задачі на застосування ознак подібності трикутників. Задачі розв'язати, вказавши джерело звідки вона взята або те, що вона є авторською. Результат роботи надрукувати у форматі WORD і завантажити в гугл клас.
ВИСНОВОК
Провіривши роботи студентів, можна зробити висновок, що діапазон оцінок був від 3-5. У деяких студентів були чудові роботи, щодо оформлення і розв'язання, а у деяких - не дуже. Оцінки були зняті за неправильність розв'язання задач, мало обгрунтоване рішення, списування з ГДЗ. У двох студентів виникла проблема з поняттям подібності трикутників, так як вони завантажили задачі на використання ознак рівності трикутників.
Студенти, які були не згодні з оцінкою, отримали від мене консультацію та пояснення.
Немає коментарів:
Дописати коментар