студентки фізико-математичного факультету
групи МІ-16 Лисуненко Анастасії
Практика проходила в Криворізькій спеціалізованій школі №9 з поглибленим вивченням
економіки, права та іноземних мов, яка має належне забезпечення та відповідну
навчально-виховну базу.
Першого
ж дня педагогічної практики мене було закріплено за 7-Б класом. За
час перебування у школі всебічну допомогу надавали: методист-керівник – Бобилєв Дмитро
Євгенович, методист кафедри інформатики – Мінтій Ірина Сергіївна, методист з
кафедри педагогіки – Волощук Ілона Аркадіївна, методист з кафедри психології –
Макаренко Наталя Миколаївна, класний керівник – Городнича
Олена Сергіївна та вчитель-предметник – Мітошоп
Любов Юріївна.
Під
час проходження педагогічної практики провела 7 уроків з
математики на теми такі, як: «Перша ознака рівності трикутників та її
застосування», «Сума і різниця кубів», «Перша ознака рівності трикутників та її
застосування», «Розв’язування задач, які передбачають розкладання многочленів
на множники способом винесення спільного множника за дужки», «Розв’язування
задач, які передбачають використання 1-ї та 2-ї ознак рівності трикутників»,
«Контрольна робота №4. Властивість та ознака рівнобедреного трикутника», «Координатна
площина. Графік функції» та 3 уроки з інформатики: «Поняття електронної
таблиці. Середовище табличного процесора. Об’єкти електронних таблиць. Введення
даних і форматування таблиць», «Типи даних в електронних таблицях.
Обчислення в електронних таблицях. Адресація. Формули», «Копіювання
та переміщення вмісту клітинок». Усі уроки завчасно були
обговорені з учителем і методистом.
Виконуючи обов’язки класного керівника 7-Б класу
провела виховний захід до міжнародного жіночого дня на тему: «Справжні леді» та
позакласний захід з математики на
тему: «Математичний турнір».
В період проходження практики спостерігала і
аналізувала роботу вчителя та діяльність учнів під час уроків та в позаурочний
час. Вивчала зміст і систему
планування навчальної роботи учителя математики. Відпрацьовувала практичні
професійні вміння і навички організації та здійснення навчально-виховної роботи
з учнями.
Також
навчилася застосовувати на практиці знання отримані при вивченні психолого-педагогічних дисциплін
і методики навчання математики в інституті; планувати уроки і позакласні
заняття з математики; проводити уроки різних типів; використовувати найбільш
ефективні методи, форми
і прийоми навчання; враховувати особливості фізичного і психічного
розвитку школярів при виборі форм і методів роботи на уроках; грамотно записувати дані
спостережень у щоденнику, аналізувати їх; організовувати учнів, створювати робочу атмосферу, підтримувати
інтерес і свідому дисципліну школярів; проявляти винахідливість, педагогічний такт в різних педагогічних
ситуаціях; здійснювати самоаналіз та
самооцінку результатів власної діяльності, а
також аналізувати пробні
уроки і заняття
інших практикантів своєї групи, записуючи спостереження
та аналіз в блог; готувати дидактичне обладнання до уроків і виховних заходів.
На мою думку, вчитель – це
людина, яка постійно самовдосконалюється, працює над собою. Педагогічна практика
для мене дуже корисна, тому що сприяла формуванню і закріпленню інтересу до
професії вчителя, а також формуванню педагогічних здібностей.
Немає коментарів:
Дописати коментар