Звіт з виробничої педагогічної практики 📃







студентки фізико-математичного факультету
групи МІ-16 Лисуненко Анастасії







Практика  проходила в Криворізькій спеціалізованій школі №9 з поглибленим вивченням економіки, права та іноземних мов, яка має належне забезпечення та відповідну навчально-виховну базу.
Першого ж дня педагогічної практики мене було закріплено за 7-Б класом. За час перебування у школі всебічну допомогу надавали: методист-керівник – Бобилєв Дмитро Євгенович, методист кафедри інформатики – Мінтій Ірина Сергіївна, методист з кафедри педагогіки – Волощук Ілона Аркадіївна, методист з кафедри психології – Макаренко Наталя Миколаївна, класний керівник – Городнича Олена Сергіївна та вчитель-предметник – Мітошоп Любов Юріївна.
Під час проходження педагогічної практики провела 7 уроків з математики на теми такі, як: «Перша ознака рівності трикутників та її застосування», «Сума і різниця кубів», «Перша ознака рівності трикутників та її застосування», «Розв’язування задач, які передбачають розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки», «Розв’язування задач, які передбачають використання 1-ї та 2-ї ознак рівності трикутників», «Контрольна робота №4. Властивість та ознака рівнобедреного трикутника», «Координатна площина. Графік функції» та 3 уроки з інформатики: «Поняття електронної таблиці. Середовище табличного процесора. Об’єкти електронних таблиць. Введення даних і форматування таблиць», «Типи даних в електронних таблицях. Обчислення в електронних таблицях. Адресація. Формули», «Копіювання та переміщення вмісту клітинок». Усі уроки завчасно були обговорені з учителем і методистом.
Виконуючи обов’язки класного керівника 7-Б класу провела виховний захід до міжнародного жіночого дня на тему: «Справжні леді» та позакласний захід з математики на тему: «Математичний турнір».
В період проходження практики спостерігала і аналізувала роботу вчителя та діяльність учнів під час уроків та в позаурочний час. Вивчала зміст і систему планування навчальної роботи учителя математики. Відпрацьовувала практичні професійні вміння і навички організації та здійснення навчально-виховної роботи з учнями. 
Також навчилася застосовувати на практиці знання отримані при вивченні психолого-педагогічних  дисциплін  і методики навчання математики в інституті; планувати уроки і позакласні заняття з математики;  проводити уроки різних типів; використовувати  найбільш  ефективні  методи,  форми  і прийоми навчання; враховувати особливості фізичного і психічного розвитку школярів при виборі форм і методів роботи на уроках; грамотно записувати дані спостережень у щоденнику, аналізувати їх; організовувати учнів, створювати робочу атмосферу, підтримувати інтерес і свідому дисципліну школярів; проявляти винахідливість, педагогічний такт в різних педагогічних ситуаціях; здійснювати    самоаналіз    та    самооцінку    результатів    власної діяльності,   а    також   аналізувати   пробні   уроки  і   заняття   інших практикантів   своєї    групи, записуючи  спостереження  та   аналіз  в блог; готувати дидактичне обладнання до уроків і виховних заходів.
На мою думку, вчитель – це  людина, яка постійно самовдосконалюється, працює над  собою. Педагогічна практика для мене дуже корисна, тому що сприяла формуванню і закріпленню інтересу до професії вчителя, а також формуванню педагогічних здібностей.

Немає коментарів:

Дописати коментар