13 День практики (29.09.2021)

    29 вересня у Хутірському ліцеї було проведено заходи щодо відзначення 80-х роковин трагедії в Бабиному Яру, в яких взяли участь учні 5 -11 класів та вчителі ліцею.

    "Пам’ятаючи про трагедію минулої війни, ми повинні з надією дивитися в майбутнє і творити добро"- прокоментувала адміністрація ліцею на своїй сторінці у

Facebook

.







    Також був проведений заліковий захід з математики: «Математичний турнір».

    Мета виховного заходу:                                                                                                                    1. освітня: зацікавити учнів математикою, поглиблювати і розширювати знання з предмета;    2. ціннісно-орієнтовна: розвивати пізнавальний інтерес, творчу активність, допитливість, логічне мислення;                                                                                                                                                     3. стимулюючо-дійова: виховувати вміння вчитися, самостійно здобувати математичні знання.

    Місце проведення: класна кімната.

    Форма проведення: гра.

    Обладнання: дошка, крейда, ноутбук, картинки, бумага, музичний супровід, фломастери.

    План проведення заходу:                                                                                                                           I.    Вступна частина. Привітання.                                                                                                      II.   Конкурсна програма.                                                                                                                         III.  Заключна частина. 



    Форма виховного заходу  гра. Була підібрана досить цікава тема для опрацювання, оскільки діти тільки пройшли цей розділ.
    Зміст відповідав віковим особливостям, були підібрані завдання середньої та вищої складності.
        Учні були не проти попробувати свої знання в цій темі.
      Я підготувала роздатковий матеріал: презентацію, інтерактивну дошку, завдання. Перед проведенням виховного заходу діти були проінформовані та мали час підготуватись.
  Учнівське самоврядування допомагали знаходити цікавий матеріал для проведення виховного заходу. Діти допомагали також в пошуку інформації.
    Завдання було поділено на декілька етапів, кожен міг внести свій вклад в оформлення виховного заходу.
    Діти були готові до проведення заходу, приміщення було досить гарно оформлено. Обладнання було все справне та готове до роботи. Схема заходу було підготовлена. Сам захід пройшлов досить чітко та організовано. Час був раціонально використаний.
    Тема була досить актуальною, враховуючи що діти пройшли цей розділ коли вивчали. Зміст досить вдало був охарактеризований, логічно підібраний та послідовно проведений. Питання були підібрані вдало.
    Вікові особливості учнів були враховані, було стимулювання учнів до проведення заходу, ніхто був не проти.
    Був створений належний мікроклімат в класі. Також була забезпечена дружня та злагоджена робота.
    Діти проявили інтерес до заходу, здібності учнів були на високому рівні.
    Були створені умови для забезпечення самореалізації особистості та її самоутвердження в колективі.
    Учні самі оцінили свою діяльність під час проведення виховного заходу на всіх етапах. Оцінки були задовільні.
    Виховна мета була досягнута, виховний захід краще закріпив знання учнів та закріпив взаємостосунки.
    Були присутні незначні помилки в проведенні але вони були не суттєві.
    Висновок: Виховний захід був проведений на належному рівні. Всі цілі та мета були досягнуті.

Немає коментарів:

Дописати коментар