26 День практики (18.10.2021)

    Сьогодні оголосили, що канікули почнуться за 2 тижні раніше, в школі день був скороченим.

    Я провела урок інформатики на тему: "Інструктаж з БЖД. Розв’язувань рівнянь, систем рівнянь, оптимізаційних задач".

    Мета:

    а) навчальна: розібрати з учнями як сучасні цифрові засоби можна застосувати для розв’язування рівнянь та їх систем та як знаходити наближений розв’язок рівняння в середовищі табличного процесора; сформувати поняття про задачі які називаються оптимізаційними; донести до учнів, як розв’язуються оптимізаційні задачі в середовищі табличного процесора;

    б) розвиваюча: сприяти всебічному розвитку особистості; розвивати практичні вміння та навички учнів щодо наочного представлення інформації за допомогою комп’ютера; для формування наукового світогляду розібрати розв’язування рівнянь, систем рівнянь за допомогою середовища табличного процесора;

   в) виховна: виховувати інформайційно-освідчену людину, свідоме ставлення до формування інформаційної та комунікативної компетенції.

    Тип уроку: комбінований урок (засвоєння та застосування нових знань, умінь, навичок).

    Дидактичне забезпечення: Морзе Н. В. Інформатика (рівень стандарту): підруч. для 10(11) кл. закладів загальної середньої освіти / Н. В. Морзе, О. В. Барна. – К.: УОВЦ «Оріон», 2019. - 240 с.

    Методичне забезпечення: Гуменяк О. М. Урок з інформатики для 10 класу на тему: «Розв'язування рівнянь, систем рівнянь» [Електронний ресурс] / О. М. Гуменяк // Освітній проект «На Урок» для вчителів. – 2018. – Режим доступу до ресурсу: https://naurok.com.ua/urok-z-informatiki-dlya-10-klasu-na-temu-rozv-yazuvannya-rivnyan-sistem-rivnyan-65647.html.

    Програмне забезпечення: Windows, табличний процесор Microsoft Excel, графічний калькулятор GeoGebra.

     Апаратне забезпечення: дошка, ноутбук, проектор, комп’ютери, підключені до мережі Інтернет.


    Буквально з перших хвилин уроку було зрозуміло, що урок пройде на відмінно. Все чітко і ясно - так, як і повинно бути в інформатиці. Урок почався своєчасно і організовано - строго по дзвінку. Основні завдання уроку були сформульовані чітко і зрозуміло, голосно. Такий початок вже налаштував учнів на плідну роботу.

    Отже, щоб встановити правильність і усвідомленість засвоєних у минулому році знань, провела спочатку фронтальне опитування. Коли учень вагався з відповіддю, пропонувала іншим допомогти йому з формулюваннями, щось додати, висловити свою точку зору.  Вміло допомагала і  направляла хід думок учнів у потрібному напрямку.

    Після теоретичного опитування та вивчення нового матеріалу перейшли до практичної частини уроку. Позитивна емоційно-психологічна атмосфера, яку я змогла створити на уроці, дозволила учням активно включитися в обговорення питань, не соромитися виражати свої думки, оскільки учням дуже приємно усвідомлювати, що їх думка значуща. 

    Для закріплення матеріалу почала викликати учнів по одному до дошки з коментуванням і детальними поясненнями учнем кожного кроку розв'язання. Як на мене, такий прийом досить корисний, оскільки не лише вимагає від учня гарного знання теми, а й спрямований на розвиток інформатичного мовлення, спонукає учня говорити чітко, ясно і лаконічно. В кінці уроку  задала дітям домашнє завдання. 

      Проведена рефлексія показала, що урок був ефективним, цікавим для дітей, і, що саме головне, переважна більшість їх була задоволена своєю роботою на уроці. А це говорить про те, що мені вдалося досягти цілей уроку.

Немає коментарів:

Дописати коментар