Сьогодні оголосили, що канікули почнуться за 2 тижні раніше, в школі день був скороченим.
Я провела урок інформатики на тему: "Інструктаж з БЖД. Розв’язувань рівнянь, систем рівнянь, оптимізаційних задач".
Мета:
а) навчальна: розібрати з учнями як сучасні цифрові засоби можна застосувати для розв’язування рівнянь та їх систем та як знаходити наближений розв’язок рівняння в середовищі табличного процесора; сформувати поняття про задачі які називаються оптимізаційними; донести до учнів, як розв’язуються оптимізаційні задачі в середовищі табличного процесора;
б) розвиваюча: сприяти всебічному розвитку особистості; розвивати практичні вміння та навички учнів щодо наочного представлення інформації за допомогою комп’ютера; для формування наукового світогляду розібрати розв’язування рівнянь, систем рівнянь за допомогою середовища табличного процесора;
в) виховна: виховувати інформайційно-освідчену людину, свідоме ставлення до формування інформаційної та комунікативної компетенції.
Тип уроку: комбінований урок (засвоєння та застосування нових знань, умінь, навичок).
Дидактичне забезпечення: Морзе Н. В. Інформатика (рівень стандарту): підруч. для 10(11) кл. закладів загальної середньої освіти / Н. В. Морзе, О. В. Барна. – К.: УОВЦ «Оріон», 2019. - 240 с.
Методичне забезпечення: Гуменяк О. М. Урок з інформатики для 10 класу на тему: «Розв'язування рівнянь, систем рівнянь» [Електронний ресурс] / О. М. Гуменяк // Освітній проект «На Урок» для вчителів. – 2018. – Режим доступу до ресурсу: https://naurok.com.ua/urok-z-informatiki-dlya-10-klasu-na-temu-rozv-yazuvannya-rivnyan-sistem-rivnyan-65647.html.
Програмне забезпечення: Windows, табличний процесор Microsoft Excel, графічний калькулятор GeoGebra.
Апаратне забезпечення: дошка, ноутбук, проектор, комп’ютери, підключені до мережі Інтернет.
Буквально з перших хвилин уроку було зрозуміло, що урок пройде на відмінно. Все чітко і ясно - так, як і повинно бути в інформатиці. Урок почався своєчасно і організовано - строго по дзвінку. Основні завдання уроку були сформульовані чітко і зрозуміло, голосно. Такий початок вже налаштував учнів на плідну роботу.
Отже, щоб встановити правильність і усвідомленість засвоєних у минулому році знань, провела спочатку фронтальне опитування. Коли учень вагався з відповіддю, пропонувала іншим допомогти йому з формулюваннями, щось додати, висловити свою точку зору. Вміло допомагала і направляла хід думок учнів у потрібному напрямку.
Немає коментарів:
Дописати коментар