На 11 день практики я вирішила провести соціометрію в 10 класі. Та почати обробляти дані.
Також провела урок алгебри на тему: "Корінь n-го степеня. Арифметичний корінь n-го степеня, його властивості".
Мета уроку:
а) навчальна: сформувати поняття кореня n-го степеня, арифметичного кореня n-го степеня; домогтися засвоєння властивостей кореня n-го степеня; сформувати вміння розв'язувати задачі, що передбачають застосування цих понять і властивостей;
б) розвивальна: уміння вчитися впродовж життя - організовувати та планувати свою навчальну діяльність;
в) виховна: спілкування державною мовою - аргументувати, доводити правильність тверджень; соціальна та громадянська компетентності - висловлювати власну думку, слухати і чути інших.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань, умінь та навичок.
Урок було
розпочато на позитивній нотці, діти до уроку були повністю підготовленими,
протягом уроку старанно працювали. Повторення раніше вивченого матеріалу
проходило у вигляді розв’язування задачі :"Життєва математика". Учні швидко виконали це завдання, їм було це цікаво і вони із
задоволенням брали участь в роботі.
На уроці
були використані такі методи навчання як словесний, наочний та частково
пошуковий. Вивчення теми проходило у словесній формі, та практичних навичках при розв'язуванні задач.
Матеріал був
викладений грамотно, послідовно, акцент був зроблений на головному. В зошит
діти записували основні поняття, які були продиктовані вчителем, а також була
робота з підручником, щоб діти могли знайти головне і записати.
Закріплення
вивченого матеріалу було проведено під час розв’язування задач. Спочатку
вчитель навів приклади розв’язування, а
далі учні працювали самостійно. Було також проведено усне опитування і підбиття
підсумків у форму гри «Мікрофон», де учні по черзі розповідали, що нового вони
на уроці дізналися.
В кінці
заняття було задане домашнє завдання, яке вчитель пояснив учням. Домашні задачі
були різного рівня складності
На моя думку урок
пройшов вдало, учні були добре підготовлені, матеріал розуміли і більша частина
учнів старанно працювала, розв’язувала задачі та відповідала на запитання.
Цілі, які були поставлені на початку уроку, були досягнуті.
Також відвідала урок фізики на тему: "Лабораторна робота № 1. Визначення прискорення тіла в ході рівноприскореного прямолінійного руху".
Мета уроку:
а) навчальна: сформувати навички розв'язування задач з даної теми;
б) розвивальна: уміння вчитися впродовж життя - організовувати та планувати свою навчальну діяльність;
в) виховна: спілкування державною мовою - аргументувати, доводити правильність тверджень; соціальна та громадянська компетентності - висловлювати власну думку, слухати і чути інших.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань, умінь та навичок.
При
проведенні уроку вчитель дотримувався загально дидактичних вимог, спираючись на
вимоги шкільної програми. Час був раціонально розподілений. Виконуючи деякі
усні вправи, не всі учні змогли правильно відповісти на питання (звернути увагу на збільшення усних вправ на
уроках потрібно вчителю). Урок відповідав принципам науковості, послідовності. Були
систематизовані знання, отримані раніше.
Всі
використані методи та прийоми були ефективними, бо сприяли реалізації
поставленої мети та намічених завдань. Дидактичний матеріал допомагав закріпити
й перевірити знання учнів з теми. Мозковий штурм активізував розумову
діяльність школярів. Науковий ланцюжок допоміг узагальнити учбовий матеріал та
дав зрозуміти, чи всі усвідомили матеріал даної теми. Усні вправи мали певне
порівняльне спрямування та розвивав усне мовлення учнів. Ілюстративний метод і
використання відео було спрямоване на зорове сприйняття учбового матеріалу й
ефективність досліджень при виконанні лабораторної роботи. «Бланк оцінювання
знань» – це самооцінка, яка показала учням, де і які прогалини є в знаннях, на
що звернути увагу. В середині уроку вчитель використала «Валеологічну паузу» із музичним
супроводом, що дало змогу відпочити очам і налаштувати учнів на виконання
лабораторної роботи.
Засоби
навчання, обладнання ефективно допомагали реалізувати мету уроку. Використання
ІКТ дає більш ефективно використовувати час на уроці.
Учні
показали знання з Інструкажу з БЖД, вміння працювати з обладнанням,
дотримуючись інструкції до лабораторної роботи, були наполегливими, охайними.
Учням вдалися всі досліди, зроблені розрахунки.
Урок був
результативний. Спрацювали всі методи і прийоми на уроці. Учні виконали
лабораторну роботу. Також відчувалася віддача школярів на уроці: вони були
зацікавлені процесом роботи з приладами. Використала вчитель також технологію «Створення
ситуації успіху», щоб бачити в кожній дитині особистість і зацікавити учнів
предметом фізика. Мета уроку була досягнута.
Так як не
вистачає обладнання для проведення лабораторних робіт, було б чудово включати в
урок групову роботу, вчитель це робить при виконанні фронтальних лабораторних робіт,
але є деякі учні, які нічого не будуть робити на певних етапах уроку. Тому б
хотілося більше приладів і матеріалів для практичних робіт. Більше
використовувати комп’ютерне обладнання при проведенні уроків.
Немає коментарів:
Дописати коментар