Восьмий день виробничої педагогічної практики.
Карантин завершився, нам продовжили практику, а значить працюємо далі.
Матеріал не дуже складний тому проблем, окрім дисципліни не було. Є діти, які не чемно себе ведуть, їм потрібно багато приділяти уваги, щоб вони працювали. А взагалі, мені сподобалося, що учні задавали питання, навіть ті хто завжди б'є байдики піднімали руки для відповіді та просилися вийти до дошки попрацювати.
Тема уроку: "Антарктида."
Мета уроку:
а) навчальна: виявити особливості унікальності і своєрідності географічного положення, природи Антарктиди та Південного океанк; дати уявлення про відкриття, подорожі та сучасні дослідження материку; мати уявлення про рослинний та тваринний світ Антарктиди;.
б) виховна: виховувати патріотичні, екологічні та естетичні почуття;
в) розвивальна: розвивати пізнавальний інтерес до географії, уміння працювати з картою, атласом, контурною картою; формулювати питання, самостійно мислити, робити висновки.
Вчитель: Коваленко Ірина Володимирівна.
Урок почався вчасно з привітання та перевірки учнів готовності до уроку.
Вчитель підготувалась до уроку, вона мала написаний конспект, різні види карт та ілюстрації рослинного та тваринного світу даного материка.
Кабінет підготовлений до уроку: чисто, свіжо, порядок, освітлення в нормі. Учні підготовлені до уроку (на партах підручник, атлас, контурна карта, зошит та ручка).
Учитель підготував учнів до роботи: короткочасність оргмоменту, швидке включення учнів у діловий ритм роботи. Учитель познайомив учнів з темою, разом визначили мету та мотивувала вивчення даної теми.
На уроці були відсутні 4 учні, порушення дисципліни протягом уроку в класі не було.
- Організаційний етап.
- Мотивація навчальної діяльності.
- Вивчення нового матеріалу.
- Осмислення вивченого матеріалу.
- Оголошення домашнього завдання.
- Підведення підсумків уроку.
Структура заняття повністю відповідає меті та змісту уроку. Темп заняття був помірним.
Обсяг поданого учителем матеріалу відповідає темі уроку. Базові поняття в учнів сформовані. Використання різних видів роботи (розповідь, бесіда, вправи практичного характеру) виявилися доцільними та дієвими.
Учні уважно слідкували за поданням нового матеріалу та переключались на письмову роботу (записували головні поняття теми рід диктовку вчителя).
У цілому можна сказати, що вчитель показав себе висококваліфікованим фахівцем. Ірина Володимирівна легко знаходить з учнями спільну мову та співпрацює з ними як одне ціле, уміє тримати увагу учнів, активізувати їх діяльність, викликати зацікавленість до матеріалу, який викладається.
В свою чергу учні теж показали себе з найкращої сторони. Вони були дисципліновані, відчувалася повага до вчителя і один до одного. З першого погляду можна сказати, що географія один з найулюбленіших уроків 7-Б класу. Учні із захопленням пізнають новий матеріал та діляться своїми знаннями з іншими.
На уроці і учні, і вчитель отримали задоволення від спілкування.
Немає коментарів:
Дописати коментар