Сімнадцятий день виробничої педагогічної практики.
Продовжую працювати над власним педагогічним вдосконаленням, черпаючи нові методи та прийоми проведення уроків від вчителів.
Аналіз уроку української мови
Тема уроку: " Не, ні з прислівниками."
Мета уроку:
а) навчальна: ознайомити учнів з правилами написання ні та не у прислівниках; формувати вміння знаходити й пояснювати цю орфограму у словах, правильно писати прислівники;
б) виховна: виховувати в учнів інтерес до рідної мови;
в) розвивальна: розвивати мислення, пам'ять, зв'язне мовлення, увагу учнів.
а) навчальна: ознайомити учнів з правилами написання ні та не у прислівниках; формувати вміння знаходити й пояснювати цю орфограму у словах, правильно писати прислівники;
б) виховна: виховувати в учнів інтерес до рідної мови;
в) розвивальна: розвивати мислення, пам'ять, зв'язне мовлення, увагу учнів.
Вчитель: Скорик Тетяна Олександрівна.
Урок почався вчасно, привітанням з класом та перевірки учнів готовності до уроку.
Кабінет підготовлений до уроку: чисто, свіжо, порядок, освітлення в нормі. Учні підготовлені до уроку (на партах підручник, зошит та ручка).
Учитель підготував учнів до роботи: короткочасність оргмоменту, швидке включення учнів у діловий ритм роботи. Учитель познайомив учнів з темою, разом визначили мету та мотивувала вивчення даної теми.
На уроці були присутні 25 учнів, порушення дисципліни протягом уроку в класі не було.
Структура уроку:
- Організаційний етап.
- Мотивація навчальної діяльності.
- Вивчення нового матеріалу.
- Осмислення вивченого матеріалу.
- Оголошення домашнього завдання.
- Підведення підсумків уроку.
Обсяг поданого учителем матеріалу відповідає темі уроку. Базові поняття в учнів сформовані. Використання різних видів роботи (розповідь, бесіда, вправи практичного характеру) виявилися доцільними та дієвими.
У цілому можна сказати, що вчитель показав себе висококваліфікованим фахівцем. Тетяна Олександрівна дуже вимогливий педагог, вона вміє знайти спільну мову з дітьми, викликати зацікавленість до матеріалу, який викладається.
В свою чергу учні теж показали себе з найкращої сторони, активно проявляли себе на уроці, відповідали на всі запитання Тетяни Олександрівни. Вони були дисципліновані, відчувалася повага до вчителя і один до одного.
На уроці і учні, і вчитель отримали задоволення від спілкування. Крім того, школярі дізнались багато чтого нового та корисного.
На уроці і учні, і вчитель отримали задоволення від спілкування. Крім того, школярі дізнались багато чтого нового та корисного.
Тема уроку: " Північна Америка. Тектонічні структури, рельєф, корисні копалини."
Мета уроку:
а) навчальна: сформувати в учнів знання про взаємозв'язок між тектонічною будовою, рельєфом, корисними копалинами Північної Америки; ознайомити учнів з рельєфом та корисними копалинами Північної Америки; розкрити роль вулканізму та давнього зледеніння у формуванні рельєфу Північної Америки;
б) виховна: виховувати повагу до думки інших, самостійність;
в) розвивальна: розвивати логічне мислення, вміння працювати з тематичними картами, аналізувати, порівнювати.
а) навчальна: сформувати в учнів знання про взаємозв'язок між тектонічною будовою, рельєфом, корисними копалинами Північної Америки; ознайомити учнів з рельєфом та корисними копалинами Північної Америки; розкрити роль вулканізму та давнього зледеніння у формуванні рельєфу Північної Америки;
б) виховна: виховувати повагу до думки інших, самостійність;
в) розвивальна: розвивати логічне мислення, вміння працювати з тематичними картами, аналізувати, порівнювати.
Вчитель: Коваленко Ірина Володимирівна.
Урок почався вчасно, привітанням з класом та перевірки учнів готовності до уроку.
Кабінет підготовлений до уроку: чисто, свіжо, порядок, освітлення в нормі. Учні підготовлені до уроку (на партах підручник, зошит та ручка).
Учитель підготував учнів до роботи: короткочасність оргмоменту, швидке включення учнів у діловий ритм роботи. Учитель познайомив учнів з темою, разом визначили мету та мотивувала вивчення даної теми.
На уроці були присутні 28 учнів, порушення дисципліни протягом уроку в класі не було.
Структура уроку:
- Організаційний етап.
- Мотивація навчальної діяльності.
- Вивчення нового матеріалу.
- Осмислення вивченого матеріалу.
- Оголошення домашнього завдання.
- Підведення підсумків уроку.
Обсяг поданого учителем матеріалу відповідає темі уроку. Базові поняття в учнів сформовані. Використання різних видів роботи (розповідь, бесіда, вправи практичного характеру) виявилися доцільними та дієвими.
У цілому можна сказати, що вчитель показав себе висококваліфікованим фахівцем. Ірина Володимирівна дуже вимогливий педагог, вона вміє знайти спільну мову з дітьми, викликати зацікавленість до матеріалу, який викладається.
В свою чергу учні теж показали себе з найкращої сторони, активно проявляли себе на уроці, відповідали на всі запитання Ірини Володимирівни. Вони були дисципліновані, відчувалася повага до вчителя і один до одного.
На уроці і учні, і вчитель отримали задоволення від спілкування. Крім того, школярі дізнались багато чого нового та корисного.
На уроці і учні, і вчитель отримали задоволення від спілкування. Крім того, школярі дізнались багато чого нового та корисного.
Немає коментарів:
Дописати коментар