17 День практики (11.03.2020)

Сімнадцятий день виробничої педагогічної практики.






Продовжую працювати над власним педагогічним вдосконаленням, черпаючи  нові методи та прийоми проведення уроків від вчителів. 









Аналіз уроку української мови

Тема уроку: " Не, ні з прислівниками."
Мета уроку:
а) навчальна: ознайомити учнів з правилами написання ні та не у прислівниках; формувати вміння знаходити й пояснювати цю орфограму у словах, правильно писати прислівники;
б) виховна: виховувати в учнів інтерес до рідної мови;
в) розвивальна: розвивати мислення, пам'ять, зв'язне мовлення, увагу учнів.
Вчитель: Скорик Тетяна Олександрівна.

   Урок почався вчасно, привітанням з класом та перевірки учнів готовності до уроку.
   Кабінет підготовлений до уроку: чисто, свіжо, порядок, освітлення в нормі. Учні підготовлені до уроку (на партах підручник, зошит та ручка). 
   Учитель підготував учнів до роботи: короткочасність оргмоменту, швидке включення учнів у діловий ритм роботи. Учитель познайомив учнів з темою, разом визначили мету та мотивувала вивчення даної теми.
   На уроці були присутні 25 учнів, порушення дисципліни протягом уроку в класі не було.
Структура уроку:
  1. Організаційний етап.
  2. Мотивація навчальної діяльності.
  3. Вивчення нового матеріалу.
  4. Осмислення вивченого матеріалу.
  5. Оголошення домашнього завдання.
  6. Підведення підсумків уроку.
   
Структура заняття повністю відповідає меті та змісту уроку. Темп заняття був помірним.
   Обсяг поданого учителем матеріалу відповідає темі уроку. Базові поняття в учнів сформовані. Використання різних видів роботи (розповідь, бесіда, вправи практичного характеру) виявилися доцільними та дієвими.
   У цілому можна сказати, що вчитель показав себе висококваліфікованим фахівцем. Тетяна Олександрівна дуже вимогливий педагог, вона вміє знайти спільну мову з дітьми, викликати зацікавленість до матеріалу, який викладається. 
   В свою чергу учні теж показали себе з найкращої сторони, активно проявляли себе на уроці, відповідали на всі запитання Тетяни Олександрівни.   Вони були дисципліновані, відчувалася повага до вчителя і один до одного.
   На уроці і учні, і вчитель отримали задоволення від спілкування. Крім того, школярі дізнались багато чтого нового та корисного.

Аналіз уроку географії

Тема уроку: " Північна Америка. Тектонічні структури, рельєф, корисні копалини."
Мета уроку:
а) навчальна: сформувати в учнів знання про взаємозв'язок між тектонічною будовою, рельєфом, корисними копалинами Північної Америки; ознайомити учнів з рельєфом та корисними копалинами Північної Америки; розкрити роль вулканізму та давнього зледеніння у формуванні рельєфу Північної Америки;
б) виховна: виховувати повагу до думки інших, самостійність;
в) розвивальна: розвивати логічне мислення, вміння працювати з тематичними картами, аналізувати, порівнювати.
Вчитель: Коваленко Ірина Володимирівна.

   Урок почався вчасно, привітанням з класом та перевірки учнів готовності до уроку.
   Кабінет підготовлений до уроку: чисто, свіжо, порядок, освітлення в нормі. Учні підготовлені до уроку (на партах підручник, зошит та ручка). 
   Учитель підготував учнів до роботи: короткочасність оргмоменту, швидке включення учнів у діловий ритм роботи. Учитель познайомив учнів з темою, разом визначили мету та мотивувала вивчення даної теми.
   На уроці були присутні 28 учнів, порушення дисципліни протягом уроку в класі не було.
Структура уроку:
  1. Організаційний етап.
  2. Мотивація навчальної діяльності.
  3. Вивчення нового матеріалу.
  4. Осмислення вивченого матеріалу.
  5. Оголошення домашнього завдання.
  6. Підведення підсумків уроку.
   
Структура заняття повністю відповідає меті та змісту уроку. Темп заняття був помірним.
   Обсяг поданого учителем матеріалу відповідає темі уроку. Базові поняття в учнів сформовані. Використання різних видів роботи (розповідь, бесіда, вправи практичного характеру) виявилися доцільними та дієвими.
   У цілому можна сказати, що вчитель показав себе висококваліфікованим фахівцем. Ірина Володимирівна дуже вимогливий педагог, вона вміє знайти спільну мову з дітьми, викликати зацікавленість до матеріалу, який викладається. 
   В свою чергу учні теж показали себе з найкращої сторони, активно проявляли себе на уроці, відповідали на всі запитання Ірини Володимирівни. Вони були дисципліновані, відчувалася повага до вчителя і один до одного.
   На уроці і учні, і вчитель отримали задоволення від спілкування. Крім того, школярі дізнались багато чого нового та корисного.

Немає коментарів:

Дописати коментар