Сьогодні я провела практичне заняття з теми: «Подібність трикутників.
Розв’язування вправ» для студентів 4 курса, група МІ-18.
Мета:
• навчальна: узагальнити та систематизувати знання студентів з теми. Продовжувати формувати уміння, застосовувати до розв’язування вправ ознаки подібності трикутиків.
• розвивальна: розвивати уміння розв’язувати задачі, логічно мислити, формувати свої думки усно і письмово;
• виховна: виховувати здатність студентів застосовувати ознаки подібності у процесі розв’язування навчальних і практичних задач.
План практичного заняття
I. Організаційний момент.
II. Повідомлення теми та мети заняття.
III.Перевірка домашнього завдання, виступи студентів.
IV. Застосування набутих знань, умінь та навичок.
V. Підведення підсумків.
• розвивальна: розвивати уміння розв’язувати задачі, логічно мислити, формувати свої думки усно і письмово;
План практичного заняття
I. Організаційний момент.
Заняття почалося з того, що студенти, які підготували по одній задачі на використання ознак подібності трикутників, по черзі демонстрували екран та виступали з детальним поясненням розв’язку своєї задачі на оцінку. Я робила зауваження, де це актуально.
Виступи студентів такого роду дають можливість розвинути комунікативні навички (мовлення та слухання), навчитися переконливо висловлювати свої погляди, використовуючи прийоми вербальної та невербальної комунікації, удосконалити вміння спілкуватися з аудиторією, сформувати навички підготовки та аналізу (самоаналізу) виступів.
Запропонувала студентам на додаткові бали попрацювати у такому форматі: у задачах, де відповідь ми отримуємо числом, дізнатися його самостійно прорахувавши передостанній крок, не говорячи відповідь в слух. Наприкінці заняття, студенти, які прорахували відповіді, оголосять їх та разом з викладачем перевірять на правильність (вірні відповіді знаходяться за синім прямокутником).
Протягом практичного заняття я активно взаємодіяла з аудиторією студентів, актуалізувала їхні знання з попередніх тем та теми практичного заняття, сприяла обговоренню проблемних питань. Кількість вправ була адаптованою до відведеного на заняття часу. Запропонувала без алгоритму вирішити спочатку стандартні, а згодом і нестандартні задачі, що дозволяло глибоко і гнучко формувати уміння та навички.
Дотримувалася послідовності в проведенні заняття, використовуючи поетапне обговорення, сприймання, розуміння, закріплення й застосування студентами навчального матеріалу.
Раціонально використовувала різноманітні методи навчання; вдало поєднувала фронтальну, групову та індивідуальну форми організації навчальної діяльності; до студентів ставилася з повагою, розумінням, дотримувалася тактовності; маю міцні, глибокі знання з предмета; добре продумала мотиваційні моменти; користувалася повагою у здобувачів освіти, була для них авторитетом.
Демонструвала ґрунтовне знання дисципліни, вміло керувала голосом та дикцією з емоційно-забарвленим тоном. Якість знань, умінь і навичок студентів неоднорідна, але в переважній більшості група усвідомила й з легкістю виконувала вправи, проявляла активність та ініціативу щодо обговорюваних питань.
Зміст відповідає віковим особливостям студентів, їх індивідуальним якостям; найновішим науковим знанням з даної теми; пов‘язаний даний матеріал з практикою, досвідом студентів; сприяє матеріал розвитку творчого самостійного мислення, присутні у ньому елементи пошуку. Викладачем майстерно будується орієнтована основа дій через систему вказівок та алгоритмів рішення різноманітних задач.
Заняття пройшло динамічно та продуктивно, поставлена мета досягнута. Зміст заняття повністю відповідає вимогам навчальної програми та меті поставлених завдань. Я вдало підібрала методи навчання, раціонально розподілила час. Активність усіх студентів просліджувалась протягом усього заняття. Завдання мали практичний характер (зв’язок із життям та майбутньою спеціальністю), що мотивувало юних товарознавців до їх старанного виконання. Студенти дійсно ліквідували прогалини у знаннях і вдосконалили необхідні вміння, навички з даної теми.
Разом з викладачем студенти, які рахували відповіді у задачах: 1, 4, 5, 6, 7, 8 перевіряють їх правильність. Отримують кожен додаткові бали, якщо відповідь вірна.
Також разом з Оленою відвідали заняття Ірини Василівни у студентів 5-го курсу групи МІм-17, де вони аналізували помилки при написанні контрольної роботи. Студенти задавали питання, а викладач давала обгрунтоване, детальне пояснення. Також Ірина Василівна відмітила гарні роботи студентів.
Немає коментарів:
Дописати коментар