15 День практики (06.03.2020)

П'ятнадцятий день виробничої педагогічної практики.




  Вранці переступивши поріг школи учні старших класів вітали всіх вчителів-жінок з наступаючим святом 8 Березня.

   Як і планувалося перед уроками в класній кімнаті зібрався 7-Б клас, де ми провели виховний захід на тему: "Справжні леді".






Виховний захід проводився, як класна година у формі вікторини. Метою заходу було: поглибити знання учнів щодо традицій святкування Дня 8 березня; розвивати вміння шанувати жінку-матір, жінку-трудівницю; виховати шанобливе ставлення до сім’ї, родини; а також доброзичливість, увагу, любов до людей, естетичний смак, навички морально-естетичної поведінки; зміцнювати колектив класної родини; розвивати індивідуальні особливості дітей.
Під час підготовчого періоду у школярів було викликане розуміння необхідності та значущості виховного заходу. Організація хлопчиків на підготовку виховного заходу пройшла успішно. У ході роботи вони були згуртованими,  дисциплінованими, активними, творчо мислили, проявляли ініціативу, пропонували багато різних цікавих ідей; вчили привітальні вірші для дівчаток. У підготовку входив добір матеріалу, ноутбук, картинки, відеоролик, музичний супровід.
Зміст заходу повністю відповідав поставленим виховним завданням, рівню розвитку даного колективу, а також віковим та індивідуальним особливостям дітей. Матеріал для вихованців був доступним і зрозумілим. Реалізація принципу поєднання інтересу, гри та любові до близьких, була забезпечена за допомогою різноманітних питань, відео, тематичних віршів. Використання наочності, технічних засобів, та естетичне оформлення цілком виконали своє. Під час проведення виховного заходу ступінь уважності, активності, зацікавленості та дисциплінованості учнів був задовільний. Клас емоційно обговорював проблему спілкування з однолітками, жваво брав участь у роботі над вікториною, доповнював захід своїми власними думками. У майбутньому, при проведенні виховних заходів такого типу слід звернути увагу на тих учнів, які є менш комунікабельні, ніж інші учні, та намагатися залучити їх якомога більше у роботу класу.
На мою думку, мету, яку було поставлено вдалося реалізувати. Після закінчення класної години діти були задоволені проведеним заходом. Важливість проведення виховного заходу такого типу полягає у тому, що учні мають можливість весело та корисно провести час, а також завдяки певним завданням та обговоренням зрозуміти, що потрібно лагідно відноситись до рідних, коханих матусь, бабусь, сестричок; розвивати бажання піклуватися про старших, допомагати, бути чемним та вихованим; виховувати любов та повагу до рідних.



Фото з учнями 7-Б класу.



Аналіз уроку зарубіжної літератури   

Тема уроку: "Світова новела. Новела, як літературний жанр, її характерні ознаки, різновиди. О.Генрі (1862-1910) - майстер новели. Моральні цінності в новелі "Дари волхвів". Біблійні мотиви у творі, художні деталі."
Мета уроку:
а) навчальна: ознайомити учнів з життям і творчістю американського письменника О. Генрі; розширити знання про новелу; проаналізувати новелу письменника; визначити гуманістичні ідеї твору та його жанрові особливості;
б) виховна: формувати найкращі людські риси - взаєморозуміння, взаємоповагу, здатність на самопожертву заради ближнього;
в) розвивальна: розвивати навички виразного читання, образного мислення, уміння аналізувати художній образ.
Вчитель: Ляшенко Олена Олександрівна.

   Урок почався вчасно, привітанням з класом та перевірки учнів готовності до уроку.
   Кабінет підготовлений до уроку: чисто, свіжо, порядок, освітлення в нормі. Учні підготовлені до уроку (на партах підручник, зошит та ручка). 
   Учитель підготував учнів до роботи: короткочасність оргмоменту, швидке включення учнів у діловий ритм роботи. Учитель познайомив учнів з темою, разом визначили мету та мотивувала вивчення даної теми.
  На уроці були присутні 26 учнів, порушення дисципліни протягом уроку в класі не було.
Структура уроку:

1.    Організаційний етап.
2.    Мотивація навчальної діяльності.
3.    Вивчення нового матеріалу.
4.    Осмислення вивченого матеріалу.
5.    Оголошення домашнього завдання.

6.    Підведення підсумків уроку.
 Структура заняття повністю відповідає меті та змісту уроку. Темп заняття був помірним.
   Обсяг поданого учителем матеріалу відповідає темі уроку. Базові поняття в учнів сформовані. Використання різних видів роботи (розповідь, бесіда, вправи практичного характеру) виявилися доцільними та дієвими.
   У цілому можна сказати, що вчитель показав себе висококваліфікованим фахівцем. Олена Олександрівна дуже вимогливий педагог, вона вміє знайти спільну мову з дітьми, викликати зацікавленість до матеріалу, який викладається. 
   В свою чергу учні теж показали себе з найкращої сторони, активно проявляли себе на уроці, відповідали на всі запитання Олени Олександрівни. Їх дуже зацікавив американський письменник, його біографія та мотиви написання його творів.  Вони були дисципліновані, відчувалася повага до вчителя і один до одного.
   На уроці і учні, і вчитель отримали задоволення від спілкування. Крім того, школярі дізнались багато чого нового та корисного.


Аналіз уроку всесвітньої історії
Тема уроку: "Раннє Відродження і гуманізм."
Мета уроку:
а) навчальна: сформувати в учнів уявлення про період раннього Відродження і гуманізму; створити умови для розуміння архітектурних напрямків; розглянути основні пам'ятки епохи Відродження; охарактеризувати середньовічний світогляд;
б) виховна: виховувати в учнів повагу до минулого;
в) розвивальна: розвивати вміння учнів порівнювати християнську та ісламську культуру та висловлювати власну думку щодо появи і розвитку гуманістичних ідей.
Вчитель: Балан Світлана Андріївна.

   Урок почався з привітання та перевірки учнів готовності до уроку, а також з перевірки домашнього завдання. 
   Вчитель підготувалась до уроку, вона мала написаний конспект, для пояснення нового матеріалу.
   Кабінет підготовлений до уроку: чисто, свіжо, порядок, освітлення в нормі. Учні підготогвлені до уроку (на партах підручник, зошит та ручка).
   Учитель підготував учнів до роботи: короткочасність оргмоменту, швидке включення учнів у діловий ритм роботи. Учитель познайомив учнів з темою, разом визначили мету та мотивувала вивчення даної теми.
   На уроці були присутні 26 учнів, порушення дисципліни протягом уроку в класі не було.
Структура уроку:
1.    Організаційний етап.
2.    Мотивація навчальної діяльності.
3.    Вивчення нового матеріалу.
4.    Осмислення вивченого матеріалу.
5.    Оголошення домашнього завдання.

6.    Підведення підсумків уроку.

Структура заняття повністю відповідає меті та змісту уроку. Темп заняття був помірним.

   Обсяг поданого учителем матеріалу відповідає темі уроку. Базові поняття в учнів сформовані. Використання різних видів роботи (розповідь, бесіда, вправи практичного характеру) виявилися доцільними та дієвими.
   У цілому можна сказати, що вчитель показав себе висококваліфікованим фахівцем. Світлана Андріївна дуже вимогливий педагог, вона вміє знайти спільну мову з дітьми, викликати зацікавленість до матеріалу, який викладається. 
   В свою чергу учні теж показали себе з найкращої сторони, активно проявляли себе на уроці, відповідали на всі запитання Олени Олександрівни. Їх дуже зацікавив американський письменник, його біографія та мотиви написання його творів.  Вони були дисципліновані, відчувалася повага до вчителя і один до одного.
   На уроці і учні, і вчитель отримали задоволення від спілкування. Крім того, школярі дізнались багато чого нового та корисного.

Немає коментарів:

Дописати коментар