1 День практики (13.09.2021)

 Настановча конференція з педагогічної практики відбулася у КДПУ 09.09.2021де методисти кафедри математики та її навчання; методисти інформатики; методисти педагогіки та психології розповідали нам про звітну документацію, яку ми повинні здати наприкінці практики.
   Також всі викладачі дали багато корисних порад та назначили в кожній школі старост, роздали журнали та пояснили, як їх заповнювати.

    За Хутірським ліцеєм були закріплені такі методисти:
1) методист кафедри математики та методики її навчання: Білоусова Галина Миколаївна;
2) методист кафедри інформатики: Шокалюк Світлана Вікторівна;
3) методист кафедри педагогіки: Волощук Ілона Аркадіївна;
4) методист кафедри психології: Даценко Оксана Анатоліївна.

    Сьогодні 13.09.2021 розпочалася моя педагогічна практика у Хутірському ліцеї  Петриківської селищної ради за місцем роботи. З адміністрацією школи я вже була знайома та з учнями 10 класу також.


 
                                                                        Директор школи
                                                                        Тимошенко Т. І.

    У школі 10 клас є одним із найактивніших. Звичайно бере участь в активному житті школи, районних конкурсах та олімпіадах. Більшість учнів класу має високий навчальний потенціал. У класі переважають добрі, товариські відносини.
    Я ознайомилася з календарним планом вчителя інформатики, планом виховної та позакласної роботи класного керівника.

    Звісно оскільки я працюю у школі провела у 10-го класу урок алгебри на тему: "Способи задання функцій". 
    Мета уроку: а) навчальна: сформувати вміння розрізняти способи задання функцій; б) розвивальна: уміння вчитися впродовж життя - організовувати та планувати свою навчальну діяльність; в) виховна: спілкування державною мовою - аргументувати, доводити правильність тверджень; соціальна та громадянська компетентності - висловлювати власну думку, слухати і чути інших.
    Тип уроку: комбінований (урок засвоєння та застосування нових знань, умінь та навичок).
    Під час уроку вчитель привертає увагу учнів, ставлячи питання, іноді виходить на рівень діалогу з учнями. Методи навчання і виховання достатньо результативні, не складні, скоординовані, діти швидко їх засвоюють. В процесі уроку вчитель виправляє помилки в рішеннях прикладів, у випадках утруднень робить підказки. Вчитель дотримується дидактичних принципів навчання і виховання: активності, наочності навчання, систематичності, послідовності, доступності. Привертає дітей до аналізу виконаних прикладів, самооцінки. Учні відносяться до занять позитивно, по можливості виконують всі вправи уроку. Час уроку доцільно розподілений по рівнях складності.
   У завершальній частині уроку закріплення основних моментів, рефлексія.
   Проводиться підведення підсумків уроку, дається домашнє завдання.


    Також відвідала урок інформатики на тему: "Інструктаж з БЖД. Загрози при роботі в інтернеті та їх уникнення".
    Мета уроку: а) навчальна: донести як програмне забезпечення може становити загрозу інформаційній безпеці користувача Інтернету; розповісти про те, чи є безпечним використання публічного Wi-Fi, які загрози здоров’ю користувача може становити Інтернет та як захистити авторське право в Інтернеті; б) розвивальна: сприяти всебічному розвитку особистості; розвивати практичні вміння та навички учнів щодо наочного представлення інформації за допомогою комп’ютера; в) виховна: виховувати інформайційно-освідчену людину, свідоме ставлення до формування інформаційної та комунікативної компетенції.
    Тип уроку: комбінований (урок засвоєння та застосування нових знань, умінь та навичок).
    Урок почався вчасно з привітання та перевірки учнів готовності до уроку. За кожним учнем закріплене робоче місце з комп'ютером. 
    Кабінет підготовлений до уроку: чисто, свіжо, порядок, освітлення в нормі. 
   Структура заняття повністю відповідає меті та змісту уроку. Темп заняття був помірним.
   Вчитель показала себе висококваліфікованим фахівцем. Оксана Михайлівна дуже добре володіє своїм предметом, вона на всі запитання учнів дає чіткі та зрозумілі відповіді.
   На уроці і учні, і вчитель отримали задоволення від спілкування. Крім того, школярі дізнались багато чого нового та корисного.

Загалом день пройшов пізнавально. Готова до здобуття знань та підкорення нових вершин.



 

Немає коментарів:

Дописати коментар