9 День практики (23.09.2021)

     Сьогодні я провела уроки інформатики та геометрії.

    Урок геометрії на тему: "Ознаки паралельності та мимобіжності прямих. Розв'язування задач".

    Мета уроку: 
    а) навчальна: домогтися засвоння ознак паралельності і мимобіжності прямих; сформувати вміння розв'язувати задачі, що передбачають використання цмх ознак; 
    б) розвивальна: уміння вчитися впродовж життя - організовувати та планувати свою навчальну діяльність; 
    в) виховна: спілкування державною мовою - аргументувати, доводити правильність тверджень; соціальна та громадянська компетентності - висловлювати власну думку, слухати і чути інших.
    Тип уроку: практичне застосування знань, умінь та навичок. Урок-змагання.

    Структура заняття повністю відповідає меті та змісту уроку. Темп заняття був помірним. Під час узагальнення і систематизації знань з даної теми я обрала вид роботи: робота в групах – це спільна діяльність для досягнення загальних цілей. За такої діяльності учні прагнуть отримати результат, що буде найкращим для кожного і для всіх членів групи. Роботу в малих групах використовують для вирішення складних проблем, що потребують колективного розуму.
    Робота в групах передбачає розподіл класу на мікроколективи з 3-5 учнів. Під час виконання завдань "стихійно" виділяється лідер, який бере на себе інтелектуальне керівництво групою. Групові форми роботи сприяють формуванню в учневі демократичного самоусвідомлення та почуття власної гідності. Він відчуває себе вільною діючою особистістю, яка має право на вибір і ініціативу, а разом з тим готова толерантно ставитися до свого оточення, погоджувати свої дії з діями та інтересами інших членів групи.
    Така організація спрямована на те, щоб не давати готових відповідей, а націлювати учнів на творчий пошук, на формування власної думки.
  Навчання в групах – це створення різних груп, де учні допомагають один одному й навчають один одного. Це вміння ефективно працювати в команді допомагає їм у подальшому житті.
  Таким чином клас розподілився на дві групи та почав виконувати завдання. Також я застосовувала використання різних видів роботи (розповідь, бесіда, вправи практичного характеру) виявилися доцільними та дієвими.
   Учні уважно розв'язували завдання та намагалися заробити "+" у свою команду.
   Діти показали себе з найкращої сторони. Вони були дисципліновані, відчувалася повага до вчителя і один до одного.
  На уроці і учні, і вчитель отримали задоволення від спілкування. Крім того, школярі дізнались багато чого нового та корисного.
    Наприкінці уроку команди зрівняли рахунок та отримали гарні оцінки.









    Урок інформатики на тему: "Інструктаж з БЖД. Інтернет-маркетинг та інтернет-банкінг".
    Мета уроку: 
 а) навчальна: донести як програмне забезпечення може становити загрозу інформаційній безпеці користувача Інтернету; розповісти про те, чи є безпечним використання публічного Wi-Fi, які загрози здоров’ю користувача може становити Інтернет та як захистити авторське право в Інтернеті
   б) розвивальна: сприяти всебічному розвитку особистості; розвивати практичні вміння та навички учнів щодо наочного представлення інформації за допомогою комп’ютера
   в) виховна: виховувати інформайційно-освідчену людину, свідоме ставлення до формування інформаційної та комунікативної компетенції.
    Тип уроку: комбінований (урок засвоєння та застосування нових знань, умінь та навичок).

    Дидактичне забезпечення: Морзе Н. В. Інформатика (рівень стандарту): підруч. для 10(11) кл. закладів загальної середньої освіти / Н. В. Морзе, О. В. Барна. – К.: УОВЦ «Оріон», 2019. - 240 с.

    Методичне забезпечення: Сидоренко С. Ю. Урок на тему: «Інтернет-маркетинг та інтернет-банкинг. Системи електронного урядування» [Електронний ресурс] / С. Ю. Сидоренко // Національна освітня платформа Всеосвіта. – 2020. – Режим доступу до ресурсу: https://vseosvita.ua/library/urok-na-temu-internet-marketing-ta-internet-banking-sistemi-elektronnogo-uraduvanna-378924.html__cf_chl_captcha_tk__=pEfA1XmSNi2ST7C0yhEB0nMvRR8fxwlhl4xXpJpZ4A0-1636292752-0-gaNycGzNCSU; Пестременко О. О. Інтернет-маркетинг та інтернет-банкінг [Електронний ресурс] / О. О. Пестременко //Освітній проект «На Урок» для вчителів. – 2021. – Режим доступу до ресурсу:https://naurok.com.ua/internet-marketing-ta-internet-banking-257248.html. Програмне забезпечення: Windows, будь-який графічний редактор чи текстовий процес на вибір учня.

    Апаратне забезпечення: дошка, ноутбук, проектор, комп’ютери, підключені до мережі Інтернет.

Урок проводиться в класі інформатики, який оснащений необхідним обладнанням. Наявним  є спеціальне обладнання: інструменти, плакати, стенди, готові вироби. Гігієнічні умови забезпечені: освітлювальний, повітряний, тепловий режими в нормі, рівень шуму задовільний.
Робоче місце вчителя організовано раціонально, як і робоча зона. Учні користуються підручниками з інформатики, наочністю: плакатами, таблицями. Кабінет інформатики естетично оформлено, як  і засоби праці.  Під час виконання робіт учні дотримуються правил техніки  безпеки.
Реалізація плану уроку «добре». Весь запланований матеріал подано учням.
Я з повагою ставилася до учнів, йшла на компроміс задля їх розвитку. На уроці вела себе тактовно, врівноважено, не кричала; демократична у спілкуванні з учнями; жести і міміка відповідні. 
Мова образна, різноманітна, чітко вимовляла звуки, слова, фрази. Швидкість мовлення середня, тому діти легко її сприймають. 
Зворотній зв'язок був налагоджений. Учні охоче відповідали на запитання, не боялися задавати їх.
Наявний зміст у зошитах учнів відповідає темі уроку, записані основні положення, є малюнки з поясненням. Класний журнал заповнений змістовно. Урок почався своєчасно. Мета уроку відповідає структурі і є досягнутою, формулюється чітко, конкретно і лаконічно. На це вказує активність учнів під час опитування в кінці уроку.
Всі факти, які повідомлялись учням – достовірні і науково обґрунтовані, подано багато додаткової цікавої та корисної інформації. Я користувалася проблемним методом навчання.
Навчальний  матеріал структурно організований, урок почався актуалізацією опорних знань.
Наявні  знання глибокі та усвідомлені, що дозволяє вільно орієнтуватись в матеріалі і не розгубитись від несподіваних запитань.
Навчальний  матеріал подається доступно і посильно. Оптимально вибрана кількість навчального матеріалу, він не перевантажений.
Матеріал  подано цікаво для учнів, я пояснила практичну значущість теоретичної бази.
Головна дидактична мета уроку досягнута «добре».
Режим роботи нормальний. Раціонально та ефективно використовувався робочий час. Використані такі методи навчання, як розповідь, пояснення, навчальна дискусія.
Тематичний матеріал відповідає віку і рівню розвитку учнів, в ньому викладено проблемність, актуальність даної теми.
Уміння раціонально планувати, контролювати, коригувати індивідуальну та колективну діяльність, готувати матеріальну базу «добре». Під час уроку змінюються види діяльності: опитування, пояснення,  показ трудових прийомів.
Володіння методами наукової організації праці «відмінно».
Учні на уроці активні, хоча є виключення, задоволені працею, проявляють ініціативу в діяльності. Учні готові до праці, проявляють інтерес до поданого матеріалу.
Рівень самостійного мислення в учнів високий, з творчим підходом до праці. Вони чітко формують відповідь, розв’язують поставлені трудові завдання. Вдосконалюють вміння аналізувати і оцінювати свою роботу і роботу одногрупників.
Темп навчальної діяльності середній. Культура праці учнів «добре».
Діти відповідальні під час виконання трудових завдань, бережно ставляться до інструментів та матеріалів. Учні якісно виконують трудові прийоми, дотримуються їх особливостей. Діти використовують знаряддя та предмети праці за призначенням.

Немає коментарів:

Дописати коментар