2 День практики (14.09.2021)

    Взявши та проглянувши весь необхідний матеріал у класного керівника та вчителя інформатики почала розробляти індивідуальний план.


    У класі навчається 11 учнів з них 4 дівчини та 7 хлопців. Проаналізувавши поведінку учнів на уроках загалом, можна сказати, що  учні позитивно налаштовані  на спілкування з вчителями. Більшість учнів класу спокійно сприймають і виконують правила для учнів. Але частина дітей схильна до риси байдужості на уроці.
   Велика частина дітей має високий навчальний потенціал і хороші здібності до навчання. Більшість учнів навчаються із задоволенням, але як завжди це буває, на уроці працюють одні і ті ж учні. Хоча, наприклад, Рудик Оксана, яка взагалі не працювала на уроці алгебри, проявляла високі знання з англійської мови.

    Сьогодні провела 2 уроки у 10 класі з алгебри та геометрії.
    З алгебри на тему: "Парні та непарні функції".
    Мета уроку: а) навчальна: сформувати поняття "парна функція", "непарна функція" та її властивості; б) розвивальна: уміння вчитися впродовж життя - організовувати та планувати свою навчальну діяльність; в) виховна: спілкування державною мовою - аргументувати, доводити правильність тверджень; соціальна та громадянська компетентності - висловлювати власну думку, слухати і чути інших.
    Тип уроку: комбінований (вивчення та застосування нових знань, умінь та навичок).
    Буквально з перших хвилин уроку було зрозуміло, що урок пройде на відмінно. Все чітко і ясно - так, як і повинно бути в математиці. Урок почався своєчасно і організовано - строго по дзвінку. Основні завдання уроку були сформульовані вчителем чітко і зрозуміло, голосно. Такий початок вже налаштував учнів на плідну роботу.
    Отже, щоб встановити правильність і усвідомленість засвоєних у минулому році знань, вчитель провела спочатку фронтальне опитування. Коли учень вагався з відповіддю, вона пропонувала іншим допомогти йому з формулюваннями, щось додати, висловити свою точку зору.  Вчитель вміло допомагає і  направляє хід думок учнів у потрібному напрямку.
    Після теоретичного опитування та вивчення нового матеріалу перейшли до розв'язування завдань біля дошки. Учні по троє виходять до дошки, у кожного свій приклад, за методом розв'язання не схожий на приклад сусіда. Інша частина класу має слідкувати за ходом розв'язання кожного завдання, встигати записувати у зошит і в разі необхідності корегувати помилки, виправляти якісь неточності. Таким чином учні за досить короткий час засвоювали вивчений матеріал. Позитивна емоційно-психологічна атмосфера, яку змогла створити на уроці вчителька, дозволила учням активно включитися в обговорення питань, не соромитися виражати свої думки, оскільки учням дуже приємно усвідомлювати, що їх думка значуща. Та ще вчителька використовувала QR-коди, для розв'язання деяких питань, зокрема в ігровій формі, для дітей це було дуже цікаво та корисно.
    Для закріплення матеріалу вчитель почала викликати учнів по одному до дошки з коментуванням і детальними поясненнями учнем кожного кроку розв'язання. Як на мене, такий прийом досить корисний, оскільки не лише вимагає від учня гарного знання теми, а й спрямований на розвиток математичного мовлення, спонукає учня говорити чітко, ясно і лаконічно. В кінці уроку вчителька дала дітям домашнє завдання. 
      Проведена вчителем рефлексія показала, що урок був ефективним, цікавим для дітей, і, що саме головне, переважна більшість їх була задоволена своєю роботою на уроці. А це говорить про те, що вчителю вдалося досягти цілей уроку.

    З геометрії на тему: "Наслідки з аксіом стереометрії. Розв'язування рівнянь".
    Мета уроку: а) навчальна: набути навичок у розв'язуванні задач використовуючи наслідки з аксіом стереометрії; б) розвивальна: уміння вчитися впродовж життя - організовувати та планувати свою навчальну діяльність; в) виховна: спілкування державною мовою - аргументувати, доводити правильність тверджень; соціальна та громадянська компетентності - висловлювати власну думку, слухати і чути інших.
    Тип уроку: застосування нових знань, умінь та навичок.
   Потрібно відзначити, що учні активно включаються в обговорення питань, що задаються вчителем, не соромляться висловлювати свої думки. Вчитель же заохочує таку активність схвалюючими фразами: «Молодець», «Правильно», «Так, саме так» і т.д. Це сприяє внутрішньому розкріпаченню учнів, ніхто не відчуває себе зайвим, учням дуже приємно усвідомлювати, що їхня думка значима, що вони можуть побачити якісь приховані закономірності та факти, а значить, здатні мислити глибоко і серйозно. Учні ведуть себе дисципліновано, тому що всі включені в роботу і не відволікаються. Цілі та завдання були виконані. На уроці і учні, і вчитель отримали задоволення від спілкування. Крім того, школярі дізнались багато чого нового та корисного.

    На підсумок дня, можу сказати, що дізналася від вчителів на чиїх уроках я була сьогодні, нові прийоми викладання предметів, як переключити увагу дітей, як підтримувати  тишу та порядок на уроці, та як мотивувати дітей вивчати дані предмети.




Немає коментарів:

Дописати коментар