10 День практики (28.02.2020)

Десятий день виробничої педагогічної практики.


  Зазвичай п'ятниця у школі починається з виховної години. Але на цьому тижні її не буде, так як ущільнюють графік навчання через карантин.

На десятий день практики я готувалася до проведення уроку алгебри на тему: "Перша ознака рівності трикутринів та її застосування."

   Це вже другий урок на цю тему, дітям вона сподобалася, ми з ними розглянули багато прикладів із життя на використання першої ознаки, та деякі учні вигадали навіть самі.


   Також можу вже точно сказати, що дисципліну в класі підтримувати я вже навчилася і сама, звичайно проаналізувавши поведінку учнів на уроках та взявши приклади повад вчителів.

Аналіз уроку біології

Тема уроку: "Дихання та газообмін у тварин. Органи дихання, їх різноманітність. Значення процесів дихання."
Мета уроку:
а) навчальна: розширити, поглибити знання учнів про будову органів дихання тварин, установити їх зв'язок з функціями, показати значення газообміну в легенях і тканинах, звернути увагу на значення дихання для підтримки життєдіяльності, показати, як відбувається ускладнення дихальної системи у тваринному світі - від найпростіших до вищих тварин;
б) виховна: виховувати етично-ціннісне ставлення до природи;
в) розвивальна: розвивати вміння порівнювати, установлювати причинно-наслідкові зв'язки; формувати вміння працювати в групах.
Вчитель: Гутник Світлана Василівна.

   Урок почався вчасно з привітання та перевірки учнів готовності до уроку.
   Вчитель підготувалась до уроку, вона мала написаний конспект, підготовлену презентацію "Дихання та газообмін у тварин" для пояснення нового матеріалу. 
   Кабінет підготовлений до уроку: чисто, свіжо, порядок, освітлення в нормі. Учні підготовлені до уроку (на партах підручник, зошит та ручка). 
   Учитель підготував учнів до роботи: короткочасність оргмоменту, швидке включення учнів у діловий ритм роботи. Учитель познайомив учнів з темою, разом визначили мету та мотивувала вивчення даної теми.
   На уроці були відсутні 6 учнів, порушення дисципліни протягом уроку в класі не було.
Структура уроку:
  1. Організаційний етап.
  2. Мотивація навчальної діяльності.
  3. Вивчення нового матеріалу.
  4. Осмислення вивченого матеріалу.
  5. Оголошення домашнього завдання.
  6. Підведення підсумків уроку.
   Структура заняття повністю відповідає меті та змісту уроку. Темп заняття був помірним.
   Обсяг поданого учителем матеріалу відповідає темі уроку. Базові поняття в учнів сформовані. Використання різних видів роботи (розповідь, бесіда, вправи практичного хєарактеру) виявилися доцільними та дієвими.
Учні уважно слідкували за поданням нового матеріалу та переключались на письмову роботу (записували головні поняття теми під диктовку вчителя).
   У цілому можна сказати, що вчитель показав себе висококваліфікованим фахівцем. Світлана Василівна уміє володіти класом, тримати увагу учнів, активізувати їх діяльність, викликати зацікавленість до матеріалу, який викладається. Стиль, манера спілкуватись, зовнішній вигляд - все казало про те, що викладач відмінно підготувалась до уроку, а також про досвід проведення уроків. 
   В свою чергу учні теж показали себе з найкращої сторони. Вони були дисципліновані, відчувалася повага до вчителя і один до одного.
   На уроці і учні, і вчитель отримали задоволення від спілкування. Крім того, школярі дізнались багато чого нового та корисного.

Аналіз уроку хімії

Тема уроку: "Вода, склад молекули, поширеність у природі, фізичні властивості. Вода - розчинник."
Мета уроку:
а) навчальна: сформувати в учнів знання про найпоширенішу речовину на Землі - воду. закріпити в учнів знання про тіла та речовини, чисті речовини та суміші; сформувати знання про: будову молекули води, значення води у природі та житті людини, здатність води розчиняти інші речовини;
б) виховна: виховувати старанність, охайність, культуру мовлення;
в) розвивальна: розвивати вміння та навички: правильно користуватися навчальною літературою, аналізувати матеріал, виділяти головне, робити висновки; порівнювати й аналізувати навчальний матеріал.
Вчитель: Гойденко Юлія Володимирівна.

   Урок почався  привітанням з класом та перевірки учнів готовності до уроку.
   Кабінет підготовлений до уроку: чисто, свіжо, порядок, освітлення в нормі. Учні підготовлені до уроку (на партах підручник, зошит та ручка). 
   Учитель підготував учнів до роботи: короткочасність оргмоменту, швидке включення учнів у діловий ритм роботи. Учитель познайомив учнів з темою, разом визначили мету та мотивувала вивчення даної теми.
   На уроці були присутні 21 учнів, порушення дисципліни протягом уроку в класі не було.
Структура уроку:

  1. Організаційний етап.
  2. Мотивація навчальної діяльності.
  3. Вивчення нового матеріалу.
  4. Осмислення вивченого матеріалу.
  5. Оголошення домашнього завдання.
  6. Підведення підсумків уроку.
   Структура заняття повністю відповідає меті та змісту уроку. Темп заняття був помірним.
   Обсяг поданого учителем матеріалу відповідає темі уроку. Базові поняття в учнів сформовані. Використання різних видів роботи (розповідь, бесіда, вправи практичного хєарактеру) виявилися доцільними та дієвими.
   У цілому можна сказати, що вчитель показав себе висококваліфікованим фахівцем. Юлія Володимирівна дуже вимогливий педагог, вона вміє знайти спільну мову з дітьми, викликати зацікавленість до матеріалу, який викладається. 
  В свою чергу учні теж показали себе з найкращої сторони.  Вони були дисципліновані, відчувалася повага до вчителя і один до одного.
   На уроці і учні, і вчитель отримали задоволення від спілкування. Крім того, школярі дізнались багато чого нового та корисного.

Немає коментарів:

Дописати коментар