Звіт з виробничої педагогічної практики 📃

 







студентки фізико-математичного факультету
групи МІм-16 Лисуненко Анастасії







    Я, Лисуненко Анастасія Володимирівна, проходила виробничу педагогічну практику в період з 13.09.2021 по 07.11.2021 в Хутірському ліцеї Петриківської селищної ради, за місцем роботи, яка має належне забезпечення та відповідну навчально-виховну базу. Під час проходження практики виконувала обов’язки помічника класного керівника 10 класу та проводила у цьому класі уроки математики та інформатики.
    У школі 10 клас є одним із найактивніших. Звичайно бере участь в активному житті школи, районних конкурсах та олімпіадах. Більшість учнів класу має високий навчальний потенціал. У класі переважають добрі, товариські відносини.
    Класний керівник 10 класу – Дінець Ірина Миколаївна, вчитель української мови та літератури – охоче сприяла проведенню мною виховної роботи в класі. Вчитель інформатики та математики – Гаращенко Оксана Михайлівна – допомагала добирати дидактичний матеріал та наочність до залікових уроків, надавала цінні поради та методичні зауваження. Заступник директора з навчально-виховної роботи Лисуненко Наталія Вікторівна та педагогічний колектив гімназії всіляко підтримували мене.
    Під час складання індивідуального плану навчально-виховної роботи, було складно дібрати доцільні форми виховної роботи з дітьми, оскільки мало місце обмеження в часі: кожного дня учні мають по 6-7 уроків, після уроків багато дітей відвідують консультації вчителів гімназії та беруть приватні уроки в репетиторів з метою підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання. Зважаючи на значну завантаженість дітей, прагнула розробити оптимальний план виховної та позакласної роботи з ліцеїстами, спланувавши бесіди та короткі повідомлення для учнів.
    Упродовж практики провела 10 залікових уроків з математики:
1. Парні та непарні функції.
2. Парні та непарні функції. Розв’язування задач.
3. Корінь n-го степеня. Арифметичний корінь n-го степеня, його властивості.
4. Корінь n-го степеня. Арифметичний корінь n-го степеня, його властивості. Розв’язування задач.
5. Степінь із раціональним показником та його властивості.
6. Ознаки паралельності і мимобіжності прямих.
7. Ознаки паралельності і мимобіжності прямих. Розв’язування задач.
8. Властивості паралельних прямих.
9. Паралельне проектування та його властивості.
10. Зображення фігур у стереометрії.
    А також 5 залікових уроків з інформатики:
1. Інструктаж з БЖД. Інтернет-маркетинг та інтернет-банкінг.
2. Інструктаж з БЖД. Поняття про штучний інтелект, інтернет речей, Smart-технології та технології колективного інтелекту.
3. Інструктаж з БЖД. Комп’ютерне моделювання об’єктів і процесів. Комп’ютерний експеримент.
4. Інструктаж з БЖД. Візуалізація рядів і трендів даних. Інфографіка.
5. Інструктаж з БЖД. Розв’язувань рівнянь, систем рівнянь, оптимізаційних задач.
    При підготовці до залікових уроків намагалася добирати різні методи та прийоми організації навчання. В період проходження практики спостерігала і аналізувала діяльність учнів під час уроків та в позаурочний час. Відпрацьовувала практичні професійні вміння і навички організації та здійснення навчально-виховної роботи з учнями.
    Під час проведення уроків використовувала засоби ІКТ, користувалася мультимедійною дошкою. Також навчилася застосовувати на практиці знання отримані при вивченні психолого-педагогічних дисциплін і методики навчання математики в інституті; планувати уроки і позакласні заняття з математики; проводити уроки різних типів; використовувати найбільш ефективні методи, форми і прийоми навчання; враховувати особливості фізичного і психічного розвитку школярів при виборі форм і методів роботи на уроках; грамотно записувати дані спостережень у блог, аналізувати їх; організовувати учнів, створювати робочу атмосферу, підтримувати інтерес і свідому дисципліну школярів; проявляти винахідливість, педагогічний такт в різних педагогічних
ситуаціях; здійснювати самоаналіз та самооцінку результатів власної діяльності.
    Проводила позакласну роботу з предмету, між тим заліковий на тему: «Математичний турнір» та заліковий позакласний захід з інформатики «КВК для інфоманів».
    Упродовж практики здійснювала психолого-педагогічне спостереження за колективом класу. Відвідувала уроки вчителів гімназії, аналізувала свої власні уроки. Про поточну навчально-методичну, виховну і позакласну роботу звітувала на сторінках електронного щоденника практики. Завдання з психології виконано в повному обсязі: проведено соціометричне дослідження, за результатами інтерпретації результатів дослідження побудовано сіціодіаграми класу за формальним та неформальним критеріями, складено психолого-педагогічну характеристику на клас.
    На мою думку, вчитель – це людина, яка постійно самовдосконалюється, працює над собою. Педагогічна практика для мене дуже корисна, тому що сприяла формуванню і закріпленню інтересу до професії вчителя, а також формуванню педагогічних здібностей.





Немає коментарів:

Дописати коментар