«Предмет математики такий
серйозний, що корисно не нехтувати нагодою робити його трохи цікавим»
Блез Паскаль
Формуюче оцінювання у проектному навчанні
Тема: Формуюче оцінювання. Оцінювання навчальних потреб учнів.
Основна діяльність:
• Обговорити з іншими учасниками основні запитання;
• Ознайомитися з поняттям формуючого оцінювання та прикладами інструментів та методів оцінювання навчальних потреб учнів;
• Створити план оцінювання учнів;
• Створити документ для оцінювання навчальних потреб учнів;
• Розробити презентацію про основні ідеї вивчення теми.
У цьому модулі я створювала ПРЕЗЕНТАЦІЮ про свій проект для демонстрації її своїм учням, в якій відображатимуться:
• Опис життєвої ситуації, що є ключовою в проекті, яка зацікавить учнів;
• Ключове, Тематичні та Змістові запитання, які спрямовуватимуть діяльність учнів при розробці і створенні ними проектів;
• Створений інструмент для вхідного оцінювання попередніх знань, уявлень та умінь учнів, який допоможе виявити прогалини в їх розумінні, знаннях основних понять теми та брак необхідних навичок, а саме ТАБЛИЦЯ З-Х-Д; ОНЛАЙН ОПИТУВАЛЬНИК НА ТЕМУ: "Що я знаю і вмію? Перпендикулярні та паралельні прямі"; ВПРАВИ НА ПЕРЕВІРКУ ЗНАНЬ; ОПИТУВАЛЬНИК У ВИГЛЯДІ ДІАГРАМИ.
Для початку, готуючись до заняття я прочитала електронний посібник Модуля 4 та скачала корисні посилання у своє портфоліо також переглянула приклади презентацій, які допомогли б спланувати власну. Допрацювавши свої Основні питання я почала працювати над презентацією на тему: "СВІТОВА ПАВУТИНА ПАРАЛЕЛЕЙ ТА ПЕРПЕНДИКУЛЯРІВ" та почала поступово дозаповнювати, змінювати та вдосконалювати відповідні розділи Плану вивчення теми.
Заняття з Модуля 4 пройшли дуже пізнавально для мене, чекаю з нетерпінням наступного!!!
Заняття з Модуля 4 пройшли дуже пізнавально для мене, чекаю з нетерпінням наступного!!!
Немає коментарів:
Дописати коментар