Сьогодні, я провела урок з геометрії у 10-го класа та відвідала уроки фізики та хімії. Також майже завершила розподіл індивідуального плану.
Урок з фізики на тему: "Основна задача механіки. Абетка кінематики".
Мета уроку:
а) навчальна: донести основну задачу механіки; сформувати поняття такі, як "механіка", "кінематика", "механічний рух";
б) розвивальна: сприяти всебічному розвитку особистості; розвивати практичні вміння та навички учнів;
в) виховна: виховувати освідчену людину, свідоме ставлення до формування та комунікативної компетенції.
Тип уроку: комбінований (урок засвоєння та застосування нових знань, умінь та навичок).
Вчитель уміло проводить мотивацію навчальної діяльності учнів на всіх етапах уроку, що сприяє збудженню їхнього інтересу до вивчення нової теми, творчої діяльності. Зміст уроку повністю відповідав вимогам навчальної програми та меті поставлених завдань. Кваліфіковано реалізовано принципи навчання. Педагог уміло пов’язує матеріал теми з життям, виробничим оточенням і робить це так, що цей зв'язок випливає зі змісту вивченого матеріалу та є його логічним продовженням. У ході подання нового матеріалу проводиться безпосередня перевірка якості розуміння його учнями. Засвоєння нового матеріалу школярами на уроці є оптимальним. Для вдосконалення проведень занять я б запропонувала, використовувати більш високу технічну базу: презентації з використанням проектора та мультимедійної дошки.
Урок з хімії на тему: "Поняття про явище ізомерії та ізомери".
Мета уроку:
а) навчальна: сформувати поняття такі, як "ізометрія", "ізомери";
б) розвивальна: сприяти всебічному розвитку особистості; розвивати практичні вміння та навички учнів;
в) виховна: виховувати освідчену людину, свідоме ставлення до формування та комунікативної компетенції.
Тип уроку: комбінований (урок засвоєння та застосування нових знань, умінь та навичок).
На цьому уроці вчитель продемонструвала за допомогою презентації моделі молекул ізомерів. Під час уроку вчитель привертала увагу учнів, ставлячи питання, іноді виходить на рівень діалогу з учнями. Методи навчання і виховання досить результативні, не складні, скоординовані, діти швидко їх засвоюють. У процесі уроку виправляє помилки в рішеннях прикладів, у випадках ускладнень робить підказки. Час від часу акцентувала увагу учнів на якихось важливих фактах: «А ось тут давайте детальніше», «Це дуже важливо». Таким чином, звертає увагу учнів на якісь значущі, ключові факти, які є ключем до розв'язання якогось питання, проблеми. Це сприяє виробленню в учнів уміння виділяти головні думки, суттєві сторони досліджуваного матеріалу, вчить їх мислити аналітично, складаючи з окремих епізодів цілісну картину. Цілі та завдання уроку виконано.
Немає коментарів:
Дописати коментар