20 День практики (08.10.2021)

     Сьогодні я провела вікторину на тему: «У світі професій».


    Мета: ознайомити з різноманітним світом професій, звернути увагу підлітків на таке важливе проблемне питання, як вибір професії; допомогти обрати справу до душі, відповідно до своїх можливостей.
    Обладнання: профорієнтаційна література, схема «Барометр професій», таблиці «Актуальність професій на регіональному ринку праці», «Класифікація професій за предметом праці», анкета «Твої професійні нахили».
    Сценарій цієї вікторини:
    1. Організаційна частина.
    2. Повідомлення «Різноманітний світ професій».
    3.  Гра «Аукціон» - Виграє та команда, яка назве найбільшу кількість професій певної групи (людина-техніка, Людина-природа, і т.д).
    4. Гра «Швидко та влучно» - потрібно обрати із перерахованих якостей ті, які, на вашу думку, є професійно важливими для фахівців певного типу. Учні знімають із дошки потрібний аркуш і прикріплюють його до таблички.
    5. Презентація професій.
    6.  Анкетування (визначення нахилів учнів до типу професій).
    7. Робота з «Барометром професій».
    8. Заключна частина.

    Також відвідала урок історії України на тему: "Події 1917 року в Криму".
    Мета уроку: 
   а) навчальна: ознайомити учнів з історією воєнних дії на території Криму в 1917 р.;
  б) розвивальна: уміння вчитися впродовж життя - організовувати та планувати свою навчальну діяльність; 
 в) виховна: спілкування державною мовою - аргументувати, доводити правильність тверджень; соціальна та громадянська компетентності - висловлювати власну думку, слухати і чути інших.

    Тип уроку: Засвоєння нових знань та вмінь.


    Урок проводився в формі лекції. Вчитель розповідала матеріал, а учні уважно слухали вчителя і конспектували найголовніше. Під час уроку вчитель привертала увагу учнів, ставлячи питання, іноді виходить на рівень діалогу з учнями. Методи навчання і виховання досить результативні, не складні, скоординовані, діти швидко їх засвоюють. У процесі уроку виправляє помилки в рішеннях прикладів, у випадках ускладнень робить підказки. Урок проведено  організаційно,  чітко  підкреслено  важливі  моменти, використана  наглядність. Мета  уроку  досягнута. Учні  оволоділи новими знаннями, розвинувши наукове бачення  світу.  Урок проведений  на  достатньому  научному,  методичному  і  етичному  рівні.  Учні активно працювали на уроці.


Немає коментарів:

Дописати коментар