10 День практики (24.09.2021)

    Новий день "подарував" нам чудовий сонячний ранок. Для мене цей день був цікавим, а для дітей продуктивним. 

    Сьогодні я відвідала уроки Історії України та Української літератури.

    Тема уроку з історії України: "Проголошення Української Народної Республіки". 
    Мета уроку: 
  а) навчальна: формувати в учнів знання про проголошення Української Народної Республіки
   б) розвивальна: уміння вчитися впродовж життя - організовувати та планувати свою навчальну діяльність; 
  в) виховна: спілкування державною мовою - аргументувати, доводити правильність тверджень; соціальна та громадянська компетентності - висловлювати власну думку, слухати і чути інших.
    Тип уроку: застосування нових знань, умінь та навичок.
   На цей урок учні підготували доповіді і виступили з ними. Потрібно відзначити, що діти активно включаються в обговорення проблемних питань, що задаються вчителем, не соромляться висловлювати свої думки. Вчилель же заохочує таку активність.


    Тема уроку з української літератури: "Панас Мирний. "Хіба ревуть воли, як ясла повні?"".
    Мета уроку: 
  а) навчальна: обговорити з учними твір Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»; 
   б) розвивальна: уміння вчитися впродовж життя - організовувати та планувати свою навчальну діяльність; 
  в) виховна: спілкування державною мовою - аргументувати, доводити правильність тверджень; соціальна та громадянська компетентності - висловлювати власну думку, слухати і чути інших.
    Тип уроку: застосування нових знань, умінь та навичок.


    На цьому уроці учні обговорювали прочитаний ними твір. На уроці діти активно включаються в обговорення питань, що задаються вчителем, не соромляться висловлювати свої думки. Вана заохочує таку активність схвалюючими фразами: «Молодець», «Правильно», «Так, саме так» і т.д. Це сприяє внутрішньому розкріпаченню учнів, ніхто не відчуває себе зайвим, учням дуже приємно усвідомлювати, що їхня думка значима, що вони можуть побачити якісь приховані закономірності та факти, а значить, здатні мислити глибоко і серйозно. Учні ведуть себе дисципліновано, тому що всі включені в роботу і не відволікаються. Вчитель впевнено і наполегливо вимагає виконань завдань уроку. Вона вміло тримається перед класом, володіє ним. До дітей ставиться з повагою, дотримується тактовності.  До окремих учнів застосовує індивідуальний підхід.

     Після уроків була проведена класна година на тему: «День пам’яті жертвам фашизму».

Немає коментарів:

Дописати коментар