Новий день "подарував" нам чудовий сонячний ранок. Для мене цей день був цікавим, а для дітей продуктивним.
Сьогодні я відвідала уроки Історії України та Української літератури.
Тема уроку з історії України: "Проголошення Української Народної Республіки".
Мета уроку:
а) навчальна: формувати в учнів знання про проголошення Української Народної Республіки;
б) розвивальна: уміння вчитися впродовж життя - організовувати та планувати свою навчальну діяльність;
в) виховна: спілкування державною мовою - аргументувати, доводити правильність тверджень; соціальна та громадянська компетентності - висловлювати власну думку, слухати і чути інших.
Тип уроку: застосування нових знань, умінь та навичок.
На цей урок учні підготували доповіді і виступили з ними. Потрібно відзначити, що діти активно включаються в обговорення проблемних питань, що задаються вчителем, не соромляться висловлювати свої думки. Вчилель же заохочує таку активність.
Тема уроку з української літератури: "Панас Мирний. "Хіба ревуть воли, як ясла повні?"".
Мета уроку:
а) навчальна: обговорити з учними твір Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»;
б) розвивальна: уміння вчитися впродовж життя - організовувати та планувати свою навчальну діяльність;
в) виховна: спілкування державною мовою - аргументувати, доводити правильність тверджень; соціальна та громадянська компетентності - висловлювати власну думку, слухати і чути інших.
Тип уроку: застосування нових знань, умінь та навичок.
На цьому уроці учні обговорювали прочитаний ними твір. На уроці діти активно включаються в обговорення питань, що задаються вчителем, не соромляться висловлювати свої думки. Вана заохочує таку активність схвалюючими фразами: «Молодець», «Правильно», «Так, саме так» і т.д. Це сприяє внутрішньому розкріпаченню учнів, ніхто не відчуває себе зайвим, учням дуже приємно усвідомлювати, що їхня думка значима, що вони можуть побачити якісь приховані закономірності та факти, а значить, здатні мислити глибоко і серйозно. Учні ведуть себе дисципліновано, тому що всі включені в роботу і не відволікаються. Вчитель впевнено і наполегливо вимагає виконань завдань уроку. Вона вміло тримається перед класом, володіє ним. До дітей ставиться з повагою, дотримується тактовності. До окремих учнів застосовує індивідуальний підхід.
Після уроків була проведена класна година на тему: «День пам’яті жертвам фашизму».
Немає коментарів:
Дописати коментар