2 День практики (28.01.2020)

Другий день виробничої педагогічної практики.


  На 2-й день практики, прийшовши до школи, я з Оленою Сергіївною по дзвінку на перший урок, пішли в кабінет, де проходив урок фінансової грамотності у 7-Б класа, там і представила мене класний керівник учням. Відразу ж вирішили з активом класу зібратися та поговорити після уроків.


Четвертим був урок геометрії. Любов Юріївна з учнями проходили тему: "Сума кутів трикутника". Мені було цікаво спостерігати за тим, як вона працювала, які методи та прийоми використовувала та за активністю самих дітей.


П'ятим уроком була інформатика (учні діляться на групи). З Юлією Володимирівною вони вивчали тему: "Складання та виконання алгоритмів з повторенням у середовищі Scratch". Вчитель досить добре тримала дисципліну, протягом уроку панувала тиша. Багато хто з учнів швидко виконали завдання, це свідчить про їх допитливість.
   Слід відмітити, що зацікавленість учнів на уроці інформатики була більш захопливою, а ніж на геометрії.

    У класі навчається 26 учнів з них 14 дівчат та 12 хлопців. Проаналізувавши поведінку учнів на уроках загалом, можна сказати, що  учні позитивно налаштовані  на спілкування з вчителями. Більшість учнів класу спокійно сприймають і виконують правила для учнів. Але частина дітей схильна до порушень дисципліни.
   Велика частина дітей має високий навчальний потенціал і хороші здібності до навчання. Більшість учнів навчаються із задоволенням, але як завжди це буває, на уроці працюють одні і ті ж учні. Хоча, наприклад, Мамедова Лейла, яка взагалі не працювала на уроці геометрії, проявляла високі знання з англійської мови.
   У класі є діти, які мають довідку від лікаря, що вони гіперактивні, можуть бути агрисивними, тому до таких дітей потрібен особливий психологічний підхід.

   На підсумок дня, можу сказати, що дізналася від вчителів, нові прийоми викладання предметів, як переключити увагу дітей, як підтримувати  тишу та порядок на уроці, та як мотивувати дітей вивчати дані предмети.

Аналіз уроку геометрії
Тема: «Сума кутів трикутника»
Мета уроку:
1. Навчаюча: узагальнити, систематизувати, розширити та поглибити знання учнів про трикутники та їх властивості, закріпити навички та уміння під час розв’язку задач, використовувати визначення та теореми за даною темою.
2. Розвиваюча: розвивати математичну мову учнів, їх пам'ять, увагу, спостережливість, уміння порівнювати, узагальнювати, обґрунтовано робити висновки, розвивати вміння долати перешкоди під час розв’язку задач, а також пізнавальний інтерес учнів до предмету.
3. Виховна: виховання навичок контролю та самоконтролю, виховання правильної самооцінки, охайності, уважності, позитивного відношення до навчання.
Задачі уроку: повторити теоретичний матеріал, застосовуючи його в конкретних ситуаціях.
Тип уроку: комбінований.
Міжпредметні зв'язки: математика, географія, фізика.
Вчитель: Мітошоп Любов Юріївна.
Структура уроку:

  1. Організаційний етап.
  2. Мотивація навчальної діяльності.
  3. Практична робота.
  4. Оголошення домашнього завдання.
  5. Підведення підсумків уроку.
   Під час уроку вчитель привертає увагу учнів, ставлячи питання, іноді виходить на рівень діалогу з учнями. Методи навчання і виховання достатньо результативні, не складні, скоординовані, діти швидко їх засвоюють. В процесі уроку вчитель виправляє помилки в рішеннях прикладів, у випадках утруднень робить підказки. Вчитель дотримується дидактичних принципів навчання і виховання: активності, наочності навчання, систематичності, послідовності, доступності. Привертає дітей до аналізу виконаних прикладів, самооцінки. Учні відносяться до занять позитивно, по можливості виконують всі вправи уроку. Час уроку доцільно розподілений по рівнях складності.
   У завершальній частині уроку закріплення основних моментів, рефлексія.
   Проводиться підведення підсумків уроку, дається домашнє завдання.

Аналіз уроку інформатики
Тема уроку: "Складання та виконання алгоритмів з повторенням у середовищі Scratch"
Мета уроку:
а) навчальна: вчити складати алгоритми з використання структури повторення і виконувати створені алгоритми у навчальному середовищі програмування Scratch; 
б) виховна: виховувати творче ставлення до роботи, інтерес до інформатики, естетичний смак;
в) розвивальна: розвивати навики роботи за комп'ютером, логічне мислення, спостережливість, увагу, старанність, пам'ять.
Вчитель: Гойденко Юлія Володимирівна.

   Урок почався вчасно з привітання та перевірки учнів готовності до уроку. За кожним учнем закріплене робоче місце з комп'ютером.
Вчитель до початку уроку скинула на комп'ютери учнів практичну роботу з теми.       Учні не витрачаючи часу приступили до її виконання. Якщо в когось з дітей виникали питання, Юлія Володимирівна із задоволенням допомогала їм їх вирішити. 
    Кабінет підготовлений до уроку: чисто, свіжо, порядок, освітлення в нормі. 
  На уроці були відсутні 5 учнів, порушення дисципліни протягом уроку в класі не було.
Структура уроку:
  1. Організаційний етап.
  2. Мотивація навчальної діяльності.
  3. Практична робота.
  4. Оголошення домашнього завдання.
  5. Підведення підсумків уроку.
   Структура заняття повністю відповідає меті та змісту уроку. Темп заняття був помірним.
   Вчитель показала себе висококваліфікованим фахівцем. Юлія Володимирівна дуже добре володіє своїм предметом, вона на всі запитання учнів дає чіткі та зрозумілі відповіді.
   На уроці і учні, і вчитель отримали задоволення від спілкування. Крім того, школярі дізнались багато чого нового та корисного.

Немає коментарів:

Дописати коментар