Модуль 3 💻

Дослідження у навчальних проектах
Тема: Формулювання навчальних цілей, що базуються на державних освітніх стандартах та навичках мислення вищих рівнів та навичках 21 століття. Основні запитання теми, що сприяють розвитку навчанню учнів.


Основна діяльність:
• Обговорити навчальні теми для створення Портфоліо з використанням методу проектів;
• З’ясувати вимоги державних освітніх стандартів та навчальних програм;
• Сформулювати навчальні цілі, що базуються на освітніх стандартах та навичках мислення вищих рівнів;
• Сформулювати Основні запитання, що сприяють розвитку та навчанню учнів;
• Сформулювати завдання для виконання досліджень учнів у проектній діяльності;
• Створити електронну таблицю з даними та відповідною діаграмою про результати опитування щодо обраної теми.


На початку заняття для того, щоб закласти якісну основу планування теми, ми проаналізували державні освітні стандарти та навчальні програми і визначили ті вимоги, на які робитимемо наголос протягом навчання та за якими будемо оцінювати процес і результати навчання учнів.


Тож я створила План вивчення теми на Google-диску і почала заповнювати в ньому першу сторінку та на другій все що стосується модуля 3.

Кожен учитель ставить перед собою завдання розвивати навички мислення вищих рівнів одночасно з глибоким вивченням навчального матеріалу. Проте учні, можливо, не вважають, що такі знання та вміння потрібні їм у житті, особливо тоді, коли вони вивчають усі навчальні предмети окремо, де знання з різних предметів явно не пов’язані між собою.

Основні запитання проекту (Ключові, Тематичні та Змістові запитання) пов’язують декілька навчальних предметів та розкривають теми, що є цікавими та важливими для учнів. Прочитавши літературу та проаналізувавши приклади я розпочала складання Основних питать до теми свого проекту, до назви якої вирішила підійти творчо: "СВІТОВА ПАВУТИНА ПАРАЛЕЛЕЙ ТА ПЕРПЕНДИКУЛЯРІВ".

Я зрозуміла, що основні запитання проекту є дуже значимими для фокусування навчання на вивченні важливих понять. Ці запитання заохочують учнів до застосування навичок мислення вищих рівнів, допомагають їм повністю розуміти основні поняття предмету та надають структурованості та організованості фактичним даним.
Основні запитання, що спонукають до дій та мислення, складаються з Ключового запитання, Тематичних та Змістових запитань проекту.

• Ключове запитання - загальне, на нього не існує однозначної відповіді, воно стосується великих ідей та вічних філософських концепцій та цінностей. Часто Ключове запитання стосується декількох предметів і допомагає учням зрозуміти, яким чином ці предмети пов’язані між собою.
• Тематичні запитання проекту пов’язані з проектом безпосередньо та сприяють дослідженням для пошуку відповіді на Ключове запитання. На Тематичні запитання проекту також не може бути однозначної відповіді. Ці запитання допомагають учням продемонструвати, наскільки вони розуміють головні концепції теми.
• Змістові запитання – конкретні запитання, що базуються на фактах та мають обмежену кількість правильних варіантів відповідей. Часто запитання з навчального матеріалу стосуються означень, розпізнавання та загального пригадування відомостей та даних. Змістові запитання схожі на запитання в тестах.




Модуль 3 допоміг мені зрозуміти:

• Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання навчання учнів
• Як дослідницькі навчальні проекти допоможуть розвивати моїм учням навички, необхідні у 21 столітті та навички мислення вищих рівнів
• Як Основні запитання підтримують навчання і розвиток учнів у проектній діяльності

Немає коментарів:

Дописати коментар