13 День практики (04.03.2020)

Тринадцятий день виробничої педагогічної практики.


   Оскільки в п'ятницю 06.03.2020 буде виховна година до міжнародного жіночого дня, то зранку я зібрала хлопчиків та роздала їм слова, щоб вони вивчила та привітали дівчаток зі святом.
    Коли я проводжу уроки чи то з математики, чи то з інформатики, мені подобається, що вчителя мають повагу до мене та завжди контролюють урок, підсказують, допомагають в усьому.

Аналіз уроку української мови

Тема уроку: "н та нн у прислівниках"
Мета уроку:
а) навчальна ознайомити учнів з правилами написання однієї та двох букв н у прислівниках; формувати вміння знаходити й пояснювати цю орфограму у словах, правильно писати прислівники;
б)виховна: виховувати в учнів інтерес до рідної мови;
в) розвивальна: розвивати мислення, пам'ять, зв'язне мовлення, увагу учнів.
Вчитель: Скорик Тетяна Олександрівна.

   Урок почався вчасно, привітанням з класом та перевірки учнів готовності до уроку.
   Кабінет підготовлений до уроку: чисто, свіжо, порядок, освітлення в нормі.    Учні підготовлені до уроку (на партах підручник, зошит та ручка). 
  Учитель підготував учнів до роботи: короткочасність оргмоменту, швидке включення учнів у діловий ритм роботи. Учитель познайомив учнів з темою, разом визначили мету та мотивувала вивчення даної теми.
  На уроці були присутні 26 учнів, порушення дисципліни протягом уроку в класі не було.
Структура уроку:
  1. Організаційний етап.
  2. Мотивація навчальної діяльності.
  3. Вивчення нового матеріалу.
  4. Осмислення вивченого матеріалу.
  5. Оголошення домашнього завдання.
  6. Підведення підсумків уроку.
   Структура заняття повністю відповідає меті та змісту уроку. Темп заняття був помірним.
   Обсяг поданого учителем матеріалу відповідає темі уроку. Базові поняття в учнів сформовані. Використання різних видів роботи (розповідь, бесіда, вправи практичного характеру) виявилися доцільними та дієвими.
   У цілому можна сказати, що вчитель показав себе висококваліфікованим фахівцем. Тетяна Олександрівна дуже вимогливий педагог, вона вміє знайти спільну мову з дітьми, викликати зацікавленість до матеріалу, який викладається. 
   В свою чергу учні теж показали себе з найкращої сторони, активно проявляли себе на уроці, відповідали на всі запитання Олени Олександрівни. Їх дуже зацікавив американський письменник, його біографія та мотиви написання його творів.  Вони були дисципліновані, відчувалася повага до вчителя і один до одного.
   На уроці і учні, і вчитель отримали задоволення від спілкування. Крім того, школярі дізнались багато чого нового та корисного.



Аналіз уроку історії України

Тема уроку: "Утворення Галицько-Волинської держави."
Мета уроку:
а) навчальна: ознайомити учнів із новим етапом української історії - Галицько - Волинською державою, поглибити й систематизувати знання про Галицьке й Волинське князівства, їх об'єднання; сприяти формуванню навичок самостійної роботи та розвитку критичного мислення учнів; робити висновки, давати характеристику історичним діячам, логічно мислити, швидко реагувати на запитання; формувати хронологічні та картографічні знання розвивати вміння аналізувати, порівнювати, висловлювати власну точку зору;
б) виховна: виховувати патріотизм на прикладах героїчної боротьби наших предків за свою незалежність і свободу, повагу до історичного минулого народу; 
в) розвивальна: розвивати логічне мислення учнів, просторову уяву, пізнавальний інтерес, вміння проводити аналогії; показати учням практичну значущість набутих знань.
Вчитель: Балан Світлана Андріївна.

   Урок почався вчасно з привітання та перевірки учнів готовності до уроку, а також з перевірки домашнього завдання.
   Вчитель підготувалась до уроку, вона мала написаний конспект, для пояснення нового матеріалу. 
   Кабінет підготовлений до уроку: чисто, свіжо, порядок, освітлення в нормі.     Учні підготовлені до уроку (на партах підручник, зошит та ручка). 
   Учитель підготував учнів до роботи: короткочасність оргмоменту, швидке включення учнів у діловий ритм роботи. Учитель познайомив учнів з темою, разом визначили мету та мотивувала вивчення даної теми.
   На уроці були присутні всі 26 учнів, порушення дисципліни протягом уроку в класі не було.
Структура уроку:
  1. Організаційний етап.
  2. Мотивація навчальної діяльності.
  3. Вивчення нового матеріалу.
  4. Осмислення вивченого матеріалу.
  5. Оголошення домашнього завдання.
  6. Підведення підсумків уроку.
   Структура заняття повністю відповідає меті та змісту уроку. Темп заняття був помірним.
   Обсяг поданого учителем матеріалу відповідає темі уроку. Базові поняття в учнів сформовані.    Використання різних видів роботи (розповідь, бесіда, вправи практичного характеру) виявилися доцільними та дієвими.
   Учні уважно слідкували за поданням нового матеріалу та переключались на письмову роботу (записували головні поняття теми під диктовку вчителя).
   У цілому можна сказати, що вчитель показав себе висококваліфікованим фахівцем. Світлана Андріївна уміє володіти класом, тримати увагу учнів, активізувати їх діяльність, викликати зацікавленість до матеріалу, який викладається. Стиль, манера спілкуватись, зовнішній вигляд - все казало про те, що викладач відмінно підготувалась до уроку, а також про досвід проведення уроків. 
   В свою чергу учні теж показали себе з найкращої сторони. Вони були дисципліновані, відчувалася повага до вчителя і один до одного.
   На уроці і учні, і вчитель отримали задоволення від спілкування. Крім того, школярі дізнались багато чого нового та корисного.

Немає коментарів:

Дописати коментар