студентки фізико-математичного факультету
групи МІм-16 Лисуненко Анастасії
Я, Лисуненко Анастасія Володимирівна, проходила виробничу педагогічну практику в період з 08.11.2021 по 28.11.2021 в Криворізькому державному педагогічному університеті.
Була закріплена за 4-м курсом (група МІ-18), куратор якої Бобилєв Дмитро Євгенович та викладачами з методики навчання математики Лов’яновою Іриною Василівною (проводила лекційні заняття з дисципліни) і Шиперко Світланою Генадіївною (проводила практичні заняття з дисципліни). Викладачі мають великий стаж роботи, високу фахову й методичну підготовку.
Навчання в університеті відбувалося в дистанційному режимі, тому було створено всі умови для проходження педагогічної практики в такому форматі. Я спостерігала і аналізувала роботу викладачів кафедри математики та методики її навчання, а також свої заняття та студентів-практикантів під час проведення ними лекційних та практичних занять. В телефонному режимі та Google Meet проводила зі студентами групи МІ-18 консультації і т.д.
Лов’янова Ірина Василівна та Шиперко Світлана Генадіївна допомагали добирати дидактичний матеріал та наочність до лекційних та практичних занять, надавали цінні поради та методичні зауваження, всіляко підтримували мене.
Упродовж практики провела 1-ну лекцію та 2-ва практичних заняття з методики навчання математики.
1. Практичне заняття з теми: «Подібність трикутників».
2. Лекційне заняття з теми: «Теорема косинусів та теорема синусів».
3. Практичне заняття з теми: «Подібність трикутників. Розв’язування вправ».
При підготовці до занять намагалася добирати різні методи та прийоми організації навчання. Відпрацьовувала практичні професійні вміння і навички організації та здійснення навчально-виховної роботи зі студентами.
Під час проведення уроків використовувала засоби ІКТ. Також навчилася застосовувати на практиці знання отримані при вивченні психолого-педагогічних дисциплін і методики навчання математики в університеті; планувати практичні і лекційні заняття з дисципліни та кураторські години; проводити практичні заняття різних типів; використовувати найбільш ефективні методи, форми і прийоми навчання; враховувати особливості фізичного і психічного розвитку студентів при виборі форм і методів роботи на заняттях; грамотно записувати дані спостережень у блог, аналізувати їх; організовувати студентів, створювати робочу атмосферу, підтримувати інтерес і свідому дисципліну студентів під час дистанційного навчання; проявляти винахідливість, педагогічний такт в різних педагогічних ситуаціях; здійснювати самоаналіз та самооцінку результатів власної діяльності.
В моїй роботі спостерігались деякі труднощі, адже я виконувала обов’язки викладача, а це велика відповідальність, щоб дати студентам високі знання, доступні для їх розумового, фізичного і психічного розвитку. Найважчим мені здалося проведення першого практичного заняття, адже вперше відчула себе не студенткою ЗВО, а викладачем.
Виконуючи обов’язки куратора, разом зі своєю колегою Грідіною Оленою Олександрівною провели виховну годину для студентів групи МІ-18 на тему: «Етикет та культура спілкування».
Упродовж практики здійснювала психолого-педагогічне спостереження за колективом групи на заняттях. Про поточну навчально-методичну, виховну роботу звітувала на сторінках електронного щоденника практики. Завдання з психології виконано в повному обсязі: проаналізовані відвідані заняття викладачів і студентів-практикантів та складений психолого-педагогічний аналіз лекції Лов’янової Ірини Василівни з теми: «Показникові, логарифмічні рівняння та нерівності».
Недоліки в навчально-виховній роботі викладача я не помічала. Ірина Василівна добре вміє організувати групу до роботи, вміло керує дисципліною, цікаво, доступно і зрозуміло пояснює навчальний матеріал, при цьому використовуючи наочність, враховує вікові та індивідуальні особливості студентів, а також вміє зацікавити і залучити до роботи кожного студента в групі.
На мою думку, викладач – це людина, яка постійно самовдосконалюється, працює над собою. Педагогічна практика у закладі вищої освіти для мене дуже корисна, тому що сприяла формуванню і закріпленню інтересу до обраної професії, а також формуванню педагогічних здібностей.
Немає коментарів:
Дописати коментар