ПАМ'ЯТКА ДЛЯ НАПИСАННЯ ЗВІТУ ✍🏻

1.4.2. Звіт з літньої педагогічної практики

Звіт з літної педагогічної практики пишеться студентом і друкується (14 шрифт, інтервал 1,5). Він затверджується підписом керівника та печаткою оздоровчого табору або школи на титульній сторінці у правому верхньому кутку.



Титульна сторінка


Звіт
про проходження літної  педагогічної практики
в оздоровчому таборі «Сонячний»
студентки-практикантки ___ групи
факультету ________________________
Криворізького державного педагогічного університету
Іванової Марії Петрівни

Схема звіту
1.        У якому оздоровчому таборі та ким працював(ла), термін перебування у таборі?
2.        Загальна характеристика табору, педагогічного колективу, колективу дитячого загону.
3.        Зміст проведеної роботи:
           – перші дні в таборі, зустріч дітей, планування роботи, підготовка до свята відкриття табірної зміни та участь практиканта в ньому; перші враження і труднощі у роботі;
– екскурсії, походи і подорожі, натуралістична і краєзнавча робота, участь практиканта в ній;
        – оздоровча і фізкультурно-спортивна робота (змагання, ігри, свята), участь практиканта при проведенні цих заходів;
        – екологічна робота;
– робота гуртків та інше.
4.        Короткий аналіз своєї роботи:
        – чого навчився на практиці (яких знань, умінь і навичок набуто);
        – які взаємини склалися з дітьми в загоні, педагогічним колективом;
       – як змінилися особистісні якості практиканта;
        – що допомагало Вам у роботі з дітьми;
         яких знань, умінь і навичок не вистачало Вам у роботі з дітьми;
        – які виявлено труднощі та прогалини у підготовці до роботи з дітьми в літньому оздоровчому таборі.

5.        Висновки і Ваші пропозиції щодо вдосконалення організації літньої педагогічної практики та підготовки до неї. 




У процесі літньої педагогічної практики в дитячих оздоровчих закладах студенти опановують знання:
  прав і обов’язків вожатих;
  правил техніки безпеки та поведінки на території табору, в лісі, на воді тощо;
 особливостей тимчасового дитячого колективу;
 законів і традицій табору, режимних моментів;
 форм виховної роботи в умовах оздоровчого закладу;
  психолого-педагогічної характеристики загону.
У процесі літньої педагогічної практики студенти повинні виконати такі види діяльності:
 ознайомитися з умовами роботи оздоровчого закладу, правилами внутрішнього розпорядку, традиціями, планами виховної роботи;
 дотримуватися правил внутрішнього розпорядку, розпоряджень адміністрації оздоровчого табору та керівників практики;
 слідкувати за дотриманням правил техніки безпеки, охорони праці;
 вивчати специфіку прояву вікових та індивідуальних особливостей вихованців, стану їх здоров’я, умов життя вихованців;
 організовувати колективну творчу діяльність (пізнавальну, трудову, спортивно-оздоровчу, естетичну, екологічну);
 сумлінно готуватися до проведення загальнотабірних справ, виховних годин у загоні;
 проводити санітарно-гігієнічну роботу і роботу з самообслуговування;
 проводити індивідуальну виховну роботу з дітьми і підлітками;
 вести педагогічний щоденник (або робочий зошит з виховної роботи в дитячому оздоровчому закладі).
У процесі практики студенти повинні оволодіти такими уміннями:
 визначати мету і завдання оздоровчо-виховної роботи з дітьми та підлітками в таборі;
 складати план виховної роботи на табірну зміну і на кожний день з врахуванням інтересів та індивідуальних особливостей дітей;
 організовувати самоуправління в колективі та спрямовувати його діяльність;
 створювати умови для розвитку самодіяльності, творчості дітей та підлітків;
 організовувати різні форми виховної роботи з школярами, поєднуючи колективну діяльність з індивідуальною;
 встановлювати педагогічно правильні стосунки з дітьми та підлітками, колегами;
– педагогічно  усвідомлювати і аналізувати досвід своєї педагогічної діяльності. 

Немає коментарів:

Дописати коментар