1.4.2. Звіт з літньої педагогічної практики
Звіт з літної педагогічної практики пишеться студентом і друкується (14 шрифт, інтервал 1,5). Він затверджується підписом керівника та печаткою оздоровчого табору або школи на титульній сторінці у правому верхньому кутку.
Титульна сторінка
Звіт
про проходження літної педагогічної практики
в оздоровчому таборі «Сонячний»
студентки-практикантки ___ групи
факультету ________________________
Криворізького державного педагогічного університету
Іванової Марії Петрівни
Схема звіту
1. У якому оздоровчому таборі та ким працював(ла), термін перебування у таборі?
2. Загальна характеристика табору, педагогічного колективу, колективу дитячого загону.
3. Зміст проведеної роботи:
– перші дні в таборі, зустріч дітей, планування роботи, підготовка до свята відкриття табірної зміни та участь практиканта в ньому; перші враження і труднощі у роботі;
– екскурсії, походи і подорожі, натуралістична і краєзнавча робота, участь практиканта в ній;
– оздоровча і фізкультурно-спортивна робота (змагання, ігри, свята), участь практиканта при проведенні цих заходів;
– екологічна робота;
– робота гуртків та інше.
4. Короткий аналіз своєї роботи:
– чого навчився на практиці (яких знань, умінь і навичок набуто);
– які взаємини склалися з дітьми в загоні, педагогічним колективом;
– як змінилися особистісні якості практиканта;
– що допомагало Вам у роботі з дітьми;
– яких знань, умінь і навичок не вистачало Вам у роботі з дітьми;
– які виявлено труднощі та прогалини у підготовці до роботи з дітьми в літньому оздоровчому таборі.
5. Висновки і Ваші пропозиції щодо вдосконалення організації літньої педагогічної практики та підготовки до неї.
У процесі літньої педагогічної практики в дитячих оздоровчих закладах студенти опановують знання:
– прав і обов’язків вожатих;
– правил техніки безпеки та поведінки на території табору, в лісі, на воді тощо;
– особливостей тимчасового дитячого колективу;
– законів і традицій табору, режимних моментів;
– форм виховної роботи в умовах оздоровчого закладу;
– психолого-педагогічної характеристики загону.
У процесі літньої педагогічної практики студенти повинні виконати такі види діяльності:
– ознайомитися з умовами роботи оздоровчого закладу, правилами внутрішнього розпорядку, традиціями, планами виховної роботи;
– дотримуватися правил внутрішнього розпорядку, розпоряджень адміністрації оздоровчого табору та керівників практики;
– слідкувати за дотриманням правил техніки безпеки, охорони праці;
– вивчати специфіку прояву вікових та індивідуальних особливостей вихованців, стану їх здоров’я, умов життя вихованців;
– організовувати колективну творчу діяльність (пізнавальну, трудову, спортивно-оздоровчу, естетичну, екологічну);
– сумлінно готуватися до проведення загальнотабірних справ, виховних годин у загоні;
– проводити санітарно-гігієнічну роботу і роботу з самообслуговування;
– проводити індивідуальну виховну роботу з дітьми і підлітками;
– вести педагогічний щоденник (або робочий зошит з виховної роботи в дитячому оздоровчому закладі).
У процесі практики студенти повинні оволодіти такими уміннями:
– визначати мету і завдання оздоровчо-виховної роботи з дітьми та підлітками в таборі;
– складати план виховної роботи на табірну зміну і на кожний день з врахуванням інтересів та індивідуальних особливостей дітей;
– організовувати самоуправління в колективі та спрямовувати його діяльність;
– створювати умови для розвитку самодіяльності, творчості дітей та підлітків;
– організовувати різні форми виховної роботи з школярами, поєднуючи колективну діяльність з індивідуальною;
– встановлювати педагогічно правильні стосунки з дітьми та підлітками, колегами;
– педагогічно усвідомлювати і аналізувати досвід своєї педагогічної діяльності.
Немає коментарів:
Дописати коментар