Сьогодні я провела урок алгебри у 10 класі на тему: "Парні та непарні функції".
Мета уроку: а) навчальна: сформувати поняття парної та непарної функцій; сформувати вміння визначати парність або непарність функцій під час побудови графіка функцій; б) розвивальна: спілкування державною мовою - аргументувати, доводити правильність тверджень; соціальна та громадянська компетентності - висловлювати власну думку, слухати і чути інших; в) виховна: уміння вчитися впродовж життя - організовувати та планувати навчальну діяльність.
Тип уроку: комбінований (урок засвоєння та застосування нових знань, умінь та навичок).
На уроці для актуалізації опорних знань учнів, проведене фронтальне опитування, повторені основні поняття попереднього матеріалу. Мотивацію навчально-пізнавальної діяльності учнів я підтримувала протягом всього уроку та спрямовувала на розвиток в учнів інтересу до навчання.
Урок було побудовано за принципом від простого до складного. Для кращого запам'ятовування матеріалу я використовувала різноманітні прийоми: логічна обробка матеріалу, оперування асоціаціями, повторення, залучення до активної діяльності учнів.
Діти були активні, організовані та дисципліновані на уроці. Рефлексія показала, що урок був ефективним, цікавим для дітей, переважна більшість учнів задоволена свою роботою, а я тим паче !
Також відвідала урок фізики на тему: "Закони додавання переміщень і швидкостей".
Мета уроку:
а) навчальна: формувати в учнів знання про закони додавання переміщень і швидкостей;
б) розвивальна: уміння вчитися впродовж життя - організовувати та планувати свою навчальну діяльність;
в) виховна: спілкування державною мовою - аргументувати, доводити правильність тверджень; соціальна та громадянська компетентності - висловлювати власну думку, слухати і чути інших.
Тип уроку: комбінований (урок засвоєння та застосування нових знань, умінь та навичок).
Робота з вивчення нового матеріалу характеризується конкретністю й чіткістю реалізації основних завдань уроку. Виклад нового матеріалу відзначається логічністю, умілим виділенням головного, істотного. Учитель розкриває зміст теми цікаво, доступно, з наукових позицій, використовує останні досягнення. Новий матеріал вивчається в процесі самостійної роботи, яка носить творчий пошуковий характер. Це сприяє розвитку в учнів самостійності, допитливості, здатності встановлювати певні закономірності. До основних висновків учні приходили самі, а вчитель при цьому зберігав керівну роль. Використання наочності та технічних засобів навчання, їх застосування дозволило не тільки доступно викласти новий матеріал і закріпити його, але і зекономити час на вироблення практичних умінь і навичок в учнів на самому уроці. Використання технічних засобів і засобів наочності допомогло учням глибше проникнути в суть вивченого матеріалу. Запитання вчителя до учнів активізували їх до самостійних суджень і практичних дій, направляли на доказову відповідь. Це сприяло більш повній реалізації на уроці принципу виховуючого та розвиваючого навчання. Протягом уроку учитель добився від своїх учнів грамотної і повної відповіді, точних формулювань.
Також була проведена виховна година на тему: "Минуть роки, минуть віки, а подвиг залишиться завжди".
Немає коментарів:
Дописати коментар