6 День практики (20.09.2021)

    Сьогодні я  провела урок алгебри у 10 класі на тему: "Парні та непарні функції".

    Мета уроку:                                                                                                                                               а) навчальна: сформувати поняття парної та непарної функцій; сформувати вміння визначати парність або непарність функцій під час побудови графіка функцій;                             б) розвивальна: спілкування державною мовою - аргументувати, доводити правильність тверджень; соціальна та громадянська компетентності - висловлювати власну думку, слухати і чути інших;                                                                                                                                 в) виховна: уміння вчитися впродовж життя - організовувати та планувати навчальну діяльність.

  Тип уроку: комбінований (урок засвоєння та застосування нових знань, умінь та навичок).










    На уроці для актуалізації опорних знань учнів, проведене фронтальне опитування, повторені основні поняття попереднього матеріалу. Мотивацію навчально-пізнавальної діяльності учнів я підтримувала протягом всього уроку та  спрямовувала на розвиток в учнів інтересу до навчання.
  Урок було побудовано за принципом від простого до складного. Для кращого запам'ятовування матеріалу я використовувала різноманітні прийоми: логічна обробка матеріалу, оперування асоціаціями, повторення, залучення до активної діяльності учнів.
    Діти були активні, організовані та дисципліновані на уроці. Рефлексія показала, що урок був ефективним, цікавим для дітей, переважна більшість учнів задоволена свою роботою, а я тим паче !

    Також відвідала урок фізики на тему: "Закони додавання переміщень і швидкостей".
    Мета уроку: 
    а) навчальна: формувати в учнів знання про закони додавання переміщень і швидкостей;
  б) розвивальна: уміння вчитися впродовж життя - організовувати та планувати свою навчальну діяльність; 
 в) виховна: спілкування державною мовою - аргументувати, доводити правильність тверджень; соціальна та громадянська компетентності - висловлювати власну думку, слухати і чути інших.

    Тип уроку: комбінований (урок засвоєння та застосування нових знань, умінь та навичок).

 Робота з вивчення нового ма­теріалу характеризується кон­кретністю й чіткістю реалізації основних завдань уроку. Виклад нового матеріалу відзначається логічністю, умілим виділенням головного, істотного. Учитель розкриває зміст теми цікаво, до­ступно, з наукових позицій, ви­користовує останні досягнення. Новий матеріал вивчається в процесі самостійної роботи, яка носить творчий пошу­ковий характер. Це сприяє розви­тку в учнів самостійності, допит­ливості, здатності встановлювати певні закономірності. До осно­вних висновків учні приходили самі, а вчитель при цьому зберігав керівну роль. Використання наочності та технічних засобів навчання, їх застосування дозво­лило не тільки доступно викласти новий матеріал і закріпити його, але і зекономити час на вироблен­ня практичних умінь і навичок в учнів на самому уроці. Ви­користання технічних засобів і за­собів наочності допомогло учням глибше проникнути в суть вивче­ного матеріалу. Запитання вчителя до учнів ак­тивізували їх до самостійних су­джень і практичних дій, направ­ляли на доказову відповідь. Це сприяло більш повній реалізації на уроці принципу виховуючого та розвиваючого навчання. Протя­гом уроку учи­тель добився від своїх учнів гра­мотної і повної відповіді, точних формулювань.

    Також була проведена виховна година на тему: "Минуть роки, минуть віки, а подвиг залишиться завжди".

Немає коментарів:

Дописати коментар