8 День практики (17.11.2021)

 Сьогодні я готувалася до завтрішнього практичного заняття, яке буду проводити студентам 4-го курсу з методики навчання математики, а також відвідала на 11:00 практичне заняття одногрупниці Олени для студентів групи МІ-19 на тему: "Календарне та перспективно-тематичне планування теми «Подільність натуральних чисел".




Протягом практичного заняття викладач активно взаємодіяла з аудиторією студентів, актуалізувала їхні знання з попередніх тем та теми практичного заняття, сприяла обговоренню проблемних питань. Теоретичний матеріал та необхідні до виконання завдання викладались у доступній для аудиторії формі. Кількість вправ була адаптованою до відведеного на заняття часу.

Викладач дотримувалася послідовності в проведенні заняття, використовуючи поетапне обговорення, сприймання, розуміння, закріплення й застосування студентами навчального матеріалу.




Під час практичного заняття використовувались наступні методи та прийоми навчання: бесіда (фронтальна, проблемна, дискусія), розповідь студента, повідомлення, виконання індивідуальних завдань, виконання практичних завдань (індивідуальних завдань, вправ), узагальнення, порівняння. Кваліфіковано реалізовано принципи навчання.

Оцінювання роботи студентів проводилося відповідно до критеріїв, обєктивно й аргументовано. Продумано й своєчасно задано домашнє завдання, його зміст випливає зі змісту практичного заняття, носить творчий характер, активізує студентів продовжувати самостійне вивчати теми та укладати висновки, поглиблювати й завершувати роботу, розпочату в аудиторії.

    Викладач демонструвала ґрунтовне знання дисципліни, вміло керувала голосом та дикцією з емоційно-забарвленим тоном. Якість знань, умінь і навичок студентів неоднорідна, але в переважній більшості група усвідомила й з легкістю виконувала вправи, проявляла активність та ініціативу щодо обговорюваних питань.





Немає коментарів:

Дописати коментар