Протягом практичного заняття викладач активно взаємодіяла з аудиторією студентів, актуалізувала їхні знання з попередніх тем та теми практичного заняття, сприяла обговоренню проблемних питань. Теоретичний матеріал та необхідні до виконання завдання викладались у доступній для аудиторії формі. Кількість вправ була адаптованою до відведеного на заняття часу.
Викладач дотримувалася послідовності в проведенні заняття, використовуючи поетапне обговорення, сприймання, розуміння, закріплення й застосування студентами навчального матеріалу.
Під час практичного заняття використовувались наступні методи та прийоми навчання: бесіда (фронтальна, проблемна, дискусія), розповідь студента, повідомлення, виконання індивідуальних завдань, виконання практичних завдань (індивідуальних завдань, вправ), узагальнення, порівняння. Кваліфіковано реалізовано принципи навчання.
Оцінювання роботи студентів проводилося відповідно до критеріїв, об’єктивно й аргументовано. Продумано й своєчасно задано домашнє завдання, його зміст випливає зі змісту практичного заняття, носить творчий характер, активізує студентів продовжувати самостійне вивчати теми та укладати висновки, поглиблювати й завершувати роботу, розпочату в аудиторії.
Немає коментарів:
Дописати коментар