Модуль 7 💻 Діяльність учнів 📏

Створення прикладу учнівської роботи
Тема: Створення прикладу учнівської роботи. Цілі та результати навчального проекту з позиції учня

Основна діяльність:
• Визначити стратегії, які дозволять учням адаптуватися до навчання за методом проектів та в навчальному середовищі, спрямованому на розвиток учнів
• Обговорити питання, як допомогти учням пристосуватися до навчання за методом проектів та особистісно-орієнтованого навчання
• Створити приклад учнівської роботи (публікації, презентації, вікі-статті або блоґу) для демонстрації виконання учнями проекту

У класі, де ведеться навчання за особистісно-орієнтованими технологіями, учні створюють роботи, які вимагають використання навичок 21 століття та відображають глибину засвоєння навчального матеріалу. У цьому модулі ми спланували та поділилися з колегами шляхами використання Інтернету на уроках, а потім обговорили, як допомогти учням подолати труднощі при переході від звичної для них ролі при традиційному навчанні до інших ролей при навчанні за методом проектів.

Створення нами прикладу учнівської роботи з позиції учня дає змогу перш, ніж пропонувати учням проектні завдання, вирішити, чи ці завдання та вимоги, які ми ставимо перед учнями в навчальному проекті, відповідають навчальним потребам, віку та можливостям наших учнів. Створення такої учнівської роботи допомагає нам визначити, на якому матеріалі та можливих труднощах для учнів потрібно зосередити свою увагу під час навчання. У цьому модулі я розробила та створила приклад, який допоможе мені проаналізувати, чому саме будуть навчатися мої учні. Крім того, цей приклад учнівської роботи ми потім можемо презентувати своїм учням перед тим, як вони, можливо, вперше виконуватимуть самостійно подібну учнівську роботу.


Я обрала 2 групу учнів: "Прямі у професії", які результат своєї роботи повинні представити у вигляді презентації створеної на сайті Prezi.com. Цей приклад має бути спрямований на досягнення конкретних навчальних цілей, які внесені до Плану вивчення теми. Оцінювати приклад учнівської роботи будемо за відповідними критеріями.



2 група – Прямі у професії

Тематичні питання команди: Як часто в житті ми зустрічаємо паралельні та перпендикулярні прямі? Люди яких професій мають з ними справу щодня?

Посилання на ПРЕЗЕНТАЦІЮ.




Навчання, побудоване на проектному підході, допомагає враховувати індивідуальні навчальні потреби учнів та їх інтереси. Проекти вимагають від учнів вибору змісту, процесу дослідження та оформлення результатів. Вони також допомагають учням вивчити тему більш глибоко, застосувати нові навички, зокрема навички критичного мислення, вдосконалити вже отримані навички, створити нові продукти та презентувати їх так, щоб проявити себе й отримати визнання однолітків. У проектах від учнів вимагається приймати рішення, співпрацювати в команді, проявляти ініціативу, публічно виступати.
Все це може викликати у них тривогу, особливо тоді, коли вони це роблять вперше. Адже вони звикли слухати вчителя, отримувати від нього інформацію, відповідати на його запитання (найчастіше закриті, які вимагають одної точної відповіді), виконувати тестові завдання чи контрольні роботи. Таке пасивне навчання є нормою на уроках з різних предметів.
Отже, можна зазначити, що системне запровадження проектної технології в школі (починаючи з початкової ланки) призводить до того, що учні поступово опановують її не тільки як навчальну технологію, вміння самостійно вчитися, критично мислити, але також як метод організації та планування своєї подальшої життєдіяльності. Врешті це сприяє підготовці молоді, яка ґрунтує свою діяльність на основі демократичних цінностей, схильна до навчання впродовж життя, здатна бути конкурентноздатною на європейському і світовому освітніх просторах та на ринку праці.

2 коментарі: