1.4.3. Зразок оформлення залікового виховного заходу
Зразок оформлення титульної сторінки
Міністерство освіти і науки України
Криворізький державний педагогічний університет
Кафедра педагогіки
Музична вікторина
Вгадай мелодію
Підготувала студентка
факультету мистецтв
музично-педагогічного відділення
Іванової Марії Петрівни
Перевірив методист кафедри педагогіки
__________________________________
(прізвище, ім'я, по батькові)
Кривий Ріг - 2016
Порядок оформлення виховного заходу:
– тема;
– виховна мета;
– місце проведення;
– форма проведення;
– обладнання і оформлення;
– план проведення заходу;
– зміст виховного заходу;
– список використаної літератури;
– аналіз заходу (вихователя або адміністрації табору).
До від'їзду на літню педагогічну практику в дитячий оздоровчий табір студент комплектує власну бібліотечку з методики організації та проведення різних форм виховної роботи.
Приблизна схема аналізу виховного заходу, проведеного студентом-практикантом
1.Загальні відомості про умови проведення виховного заходу: дата; назва дитячого оздоровчого закладу; місце проведення, час проведення; склад учасників заходу, їх кількість; назва заходу та форма його проведення.
2. Актуальність і цілеспрямованість теми виховного заходу, відповідність його інтересам і потребам школярів, загальному рівню їхнього розвитку.
3. Підготовка заходу: підбір матеріалу, своєчасність і систематичність підготовки, забезпечення принципу активності, ініціативи і самостійності вихованців. Творчий підхід студента при розробці сценарію.
4. Проведення заходу:
а) оцінка змісту: відповідність віковим особливостям дітей загону;
б) реалізація вимог принципів виховання;
в) використання методів та форм виховання: актуальність та оптимальність підбору;
г) забезпечення організаційної чіткості, емоційності, активізації учнів;
д) зосередженість на поведінці дітей: активізація дитячої уваги, стимулювання інтересу;
е) поведінка практиканта: уміння володіти аудиторією, стиль педагогічного керівництва, тон;
ж) які були труднощі і перешкоди, як вони долалися.
5. Організація заходу: наскільки зовнішній вигляд учнів і приміщення відповідали виховній меті заходу.
6. Загальний висновок щодо доцільності виховного заходу. Наскільки реалізована виховна мета.
7. Урахування вікових і індивідуальних особливостей учнів.
Цінність виховного заходу, його вплив на окремих учнів і на колектив в цілому.
Які моральні, інтелектуальні і естетичні переконання пробуджувались у школярів цим виховним заходом? Яка його інформаційна цінність?
Як вплинув цей виховний захід на колектив у цілому (сприяв його згуртуванню, викликав підтримку учасників тощо).
Загальна оцінка виховної і пізнавальної цінності виховного заходу.
Немає коментарів:
Дописати коментар