ОФОРМЛЕННЯ ВИХОВНОГО ЗАХОДУ 📜

1.4.3. Зразок оформлення залікового виховного заходу
Зразок оформлення титульної сторінки


Міністерство освіти і науки України
Криворізький державний педагогічний університет
Кафедра педагогіки



Музична вікторина
Вгадай мелодію


                        Підготувала студентка
факультету мистецтв
музично-педагогічного відділення
Іванової Марії Петрівни
Перевірив методист кафедри педагогіки
                                                           __________________________________
(прізвище, ім'я, по батькові)

Кривий Ріг - 2016


Порядок оформлення виховного заходу:
        тема;
        виховна мета;
        місце проведення;
        форма проведення;
        обладнання і оформлення;
         план проведення заходу;
         зміст виховного заходу;
         список використаної літератури;
         аналіз заходу (вихователя або адміністрації табору).
До від'їзду на літню педагогічну практику в дитячий оздоровчий табір студент комплектує власну бібліотечку з методики організації та проведення різних форм виховної роботи.

Приблизна схема аналізу виховного заходу, проведеного студентом-практикантом
1.Загальні відомості про умови проведення виховного заходу: дата; назва дитячого оздоровчого закладу; місце проведення, час проведення; склад учасників заходу, їх кількість; назва заходу та форма його проведення.
2. Актуальність і цілеспрямованість теми виховного заходу, відповідність його інтересам і потребам школярів, загальному рівню їхнього розвитку.
3. Підготовка заходу: підбір матеріалу, своєчасність і систематичність підготовки, забезпечення принципу активності, ініціативи і самостійності вихованців. Творчий підхід студента при розробці сценарію.
4. Проведення заходу:
а) оцінка змісту: відповідність віковим особливостям дітей загону;
б) реалізація вимог принципів виховання;
в) використання методів та форм виховання: актуальність та оптимальність підбору;
г) забезпечення організаційної чіткості, емоційності, активізації учнів;
д) зосередженість на поведінці дітей: активізація дитячої уваги, стимулювання інтересу;
е) поведінка практиканта: уміння володіти аудиторією, стиль педагогічного керівництва, тон;
ж) які були труднощі і перешкоди, як вони долалися.
5. Організація заходу: наскільки зовнішній вигляд учнів і приміщення відповідали виховній меті заходу.
6. Загальний висновок щодо доцільності виховного заходу. Наскільки реалізована виховна мета.
7. Урахування вікових і індивідуальних особливостей учнів.
Цінність виховного заходу, його вплив на окремих учнів і на колектив в цілому.
Які моральні, інтелектуальні і естетичні переконання пробуджувались у школярів цим виховним заходом? Яка його інформаційна цінність?
Як вплинув цей виховний захід на колектив у цілому (сприяв його згуртуванню, викликав підтримку учасників тощо).
Загальна оцінка виховної і пізнавальної цінності виховного заходу.

Немає коментарів:

Дописати коментар